שרשור חדשות

HOT SPOT 2010

New member
../images/Emo243.gifנוקאוט עוזבת את TNA

לורן ברוקס, המראיינת של TNA מאחורי הקלעים, עומדת לעזוב את החברה בקרוב, כנראה בתחילת 2010. לורן אמרה שהיא אוהבת לעבוד ב-TNA, אבל מעוניינת לקדם את עצמה במקום אחר. זה מסביר הרבה, לאחר שראינו את כריסטי איימי מראיינת מספר פעמים מאחורי הקלעים, והיא תחליף את לורן בתור מראיינת.
 

HOT SPOT 2010

New member
../images/Emo243.gifספוילר גדול לקרב הפיסט אור פיירד

זהירות
גדול לקראת קרב הפיסט אור פיירד שיתקיים ביום ראשון ב-PPV של TNA "הפתרון האחרון":
בקרב הפיסט אור פיירד, אחת המזוודות תכיל חוזה פיטורין. מסתבר שהאדם שיזכה במזוודה הזו יהיה קודי דינר, שישתתף בקרב. בנוסף, סיכוי גדול שאחד מחברי ביר מאני יזכה במזוודה של חוזה אליפות הזוגות, וסמואה ג'ו יזכה בחוזה אליפות TNA.
 

HOT SPOT 2010

New member
../images/Emo243.gifתוכנית חדשה עבור TNA, ועוד

ב-11 בינואר TNA תעלה תוכנית שבועית חדשה שתקרא "לפני שהפעמון מצלצל". התוכנית כנראה תהיה תוכנית בת שעה, ולא תכול קרבות, אלא יותר תראה את המתאבקים בחברה בצורה שונה, וגם תראה מה קורה מאוחרי הקלעים. תוכנית האימפקט של הבוכרה של הולק הוגאן תהיה תוכנית של 4 שעות, כאשר שעה אחת תהיה רק של המתאבקות של TNA.
 

rshamir

New member
4 שעות?

התוכנית שלהם כבר ברורה. הם יודעים שבשעתיים שהם ילכו ראש בראש WWE ינגבו איתם את הרצפה (והשעתיים האלה הן מה שקובע בסופו של דבר) אז הם רוצים עוד שעתיים עם רייטינג סביר כדי שיוכלו לעשות ממוצע ולהעמיד פנים שהמצב לא כל כך גרוע.
 
אתה טועה

אני אעשה קצת סדר: ביום חמישי הקרוב אין אימפקט בגלל כריסמס. ביום חמישי 31/12 תשודר אימפקט של 4 שעות שחלק ממנה יהיה טורניר נוקאאוטס (שיוקלט ביום שני הקרוב) וחלק קרבות נבחרים מהמיטב של שנת 2009. ביום שני 4/1 תשודר אימפקט של שלוש שעות בשידור חי מול ראו עם הדביוט של הוגאן.
 

אסף Day

New member
איזה

מהלך שיווקי ענק! שבוע הבא אין אימפקט ובעוד שבועיים יהיה לקט של אימפקט! ועכשיו ברצינות: מה הם סוג של מטומטמים? שבועיים ללא תוכניות אימפקט ואז כשיגיע יום שני מי יזכור בכלל שיש להם תוכנית? הם אשכרה חושבים שיש להם סיכוי ביום שני 4/1 אם הם לא ישדרו כלום ולא ייצרו שום הייפ במשך שבועיים? הם יכולים לקחת את כל ה4 שעות לקט האלה להבריק אותם יפה יפה ואז כמו שהרוק אומר...
 

HOT SPOT 2010

New member
../images/Emo243.gifגם ריק פלייר ל-TNA

אולי לא בדיוק ל-TNA, אלא יותר לחברה השנייה שדיקסי קרטר היא יו"ר שלה, חברת "אנרגיית פנדה". המצב נראה טוב בחתימת חוזה בין קרטר ופלייר, אבל לא ברור אם פלייר יחתום חוזה ב-TNA. אבל פלייר אמר שהוא יהיה מוכן להיות חלק מ-TNA בעתיד.
 
לא מדויק

פלייר חותם עם אנרגיית פנדה, כדי שאם וTNA תיפול\תרד מנכסיה, אנרגיית פנדה [שTNA מוחזקת ב51% ממנה] עדיין תהיה חתומה עם פלייר, כך שפלייר ימשיך לקבל כסף. חכם האיש.
 

last caress

New member
חרטטן,

לפאנק, עד כמה שאני אוהב מה שהוא מביא איתו יש פה גדול - מעניין מה הוא היה אומר אם הוגאן היה חוזר לWWE לאיזשהי פרוגרמה איתו. אגב, אני ממש לא מתומכי הוגאן, נהפוך הוא.
 

HOT SPOT 2010

New member
../images/Emo243.gifNWO ל-TNA?

קיווין נאש דיבר על כך שיש סיכוי לא קטן ש-NWO תתאחד ב-TNA. הוא אמר שעכשיו כשהוגאן ב-TNA, יש מצב שסקוט הול ואקס פאק שון וולטמן יחזרו ל-TNA, וNWO תחזור להתקיים. הוא אמר שהוא דיבר עם הול, והאחרון אמר שזה יכול להיות "אדיר". נקווה שזה לא יצא בסוף לפועל.
 

pufpuf

New member
הם יאחדו אותם ומה

יקראו להם NEW VKM? אין להם מה לעשות עם ה NWO בלי היכולת להשתמש בלוגו, בשם ובמרצ'נדייז של ה NWO.
 
למעלה