השלוחה של SND התפרקה נא לשים לב מי אתם תוקפים מדינות של 1T ללא ברית לא לגעת תודה
Y Yogev1982 New member 13/9/10 #1 ../images/Emo243.gif השלוחה של SND התפרקה נא לשים לב מי אתם תוקפים מדינות של 1T ללא ברית לא לגעת תודה
../images/Emo243.gif השלוחה של SND התפרקה נא לשים לב מי אתם תוקפים מדינות של 1T ללא ברית לא לגעת תודה