דווח ראשוני רכבת דו קומתית מ 3 רכבות.

מצב
הנושא נעול.
דווח ראשוני רכבת דו קומתית מ 3 רכבות.
היום בבוקר הופעלה רכבת נוסעים - ללא נוסעים שהורכבה מ 17 קרונות נוסעים דו קומתיים ושלושה קטרים. הרכבת הדו קומתית היחודית והארוכה כמובן, הופעלה כמערך ריק לראשונה לפנות בוקר בסביבות השעה 05:30 ממתחם לוד לקריית גת. הפעלת הרכבת התבצעה ע''מ לצמצם את זמן תפיסת הקטע בין לוד לתחנת קריית גת שהפכה להיות תחנת קצה לשבוע זה. יצויין כי המבנה היחודי והארוך של הרכבת, הופרד במתחם תחנת קריית גת ל 3 רכבות נוסעים.
 
דווח ראשוני רכבת דו קומתית מ 3 רכבות.
היום בבוקר הופעלה רכבת נוסעים - ללא נוסעים שהורכבה מ 17 קרונות נוסעים דו קומתיים ושלושה קטרים. הרכבת הדו קומתית היחודית והארוכה כמובן, הופעלה כמערך ריק לראשונה לפנות בוקר בסביבות השעה 05:30 ממתחם לוד לקריית גת. הפעלת הרכבת התבצעה ע''מ לצמצם את זמן תפיסת הקטע בין לוד לתחנת קריית גת שהפכה להיות תחנת קצה לשבוע זה. יצויין כי המבנה היחודי והארוך של הרכבת, הופרד במתחם תחנת קריית גת ל 3 רכבות נוסעים.
תודה.הגולשים ג'מבו701 ואייל161 צילמו לפני שנה
רכבת משא פעילה בנגב עם 69 קרונות משא במבנה תלת-ראשי של קטרים. אייל וג'מבו: אנא העלו בבקשה את התמונות לכאן. תודה.
 

zahipan10

New member
דווח ראשוני רכבת דו קומתית מ 3 רכבות.
היום בבוקר הופעלה רכבת נוסעים - ללא נוסעים שהורכבה מ 17 קרונות נוסעים דו קומתיים ושלושה קטרים. הרכבת הדו קומתית היחודית והארוכה כמובן, הופעלה כמערך ריק לראשונה לפנות בוקר בסביבות השעה 05:30 ממתחם לוד לקריית גת. הפעלת הרכבת התבצעה ע''מ לצמצם את זמן תפיסת הקטע בין לוד לתחנת קריית גת שהפכה להיות תחנת קצה לשבוע זה. יצויין כי המבנה היחודי והארוך של הרכבת, הופרד במתחם תחנת קריית גת ל 3 רכבות נוסעים.
אני מניח שאם ימצאו עוד קברים באזור רמלה...
ופרוייקט באר שבע ב-50 דקות יתקע לעוד 3 שנים אז יפעילו מדי בוקר רכבות כאלו בקו תל אביב-באר שבע מכיוון שהרכבות פשוט לא יעמדו בעומס, כבר כיום אחרי תחנת באר שבע צפון הרכבת מלאה ב-100% ומי שעולה בתחנת להבים או קריית גת אכל אותה כי רוב הסיכויים שהוא יעמוד עד תל אביב.
 

amit1270

New member
אני מניח שאם ימצאו עוד קברים באזור רמלה...
ופרוייקט באר שבע ב-50 דקות יתקע לעוד 3 שנים אז יפעילו מדי בוקר רכבות כאלו בקו תל אביב-באר שבע מכיוון שהרכבות פשוט לא יעמדו בעומס, כבר כיום אחרי תחנת באר שבע צפון הרכבת מלאה ב-100% ומי שעולה בתחנת להבים או קריית גת אכל אותה כי רוב הסיכויים שהוא יעמוד עד תל אביב.
הרציפים לא מספיק ארוכים לרכבת כזאת
 

amit1270

New member
רכבת כזאת יותר ארוכה מהרציפים של תחנות ת"א?
וכמה מקומות יש ברכבת כזאת? 1950 מקומות?
לא כל התחנות הן תחנות תל אביב.
אורך הרציפים המקסימלי הוא 300 מטר (לא בטוח שבתל אביב כולם כאלה). רכבת משולשת תחרוג מאורך כזה.
 

amit1270

New member
לא כל התחנות הן תחנות תל אביב.
אורך הרציפים המקסימלי הוא 300 מטר (לא בטוח שבתל אביב כולם כאלה). רכבת משולשת תחרוג מאורך כזה.
ואגב יש בעיות אחרות שעשויות להגביל את המהירות
 

נתנאל531

Well-known member
דווח ראשוני רכבת דו קומתית מ 3 רכבות.
היום בבוקר הופעלה רכבת נוסעים - ללא נוסעים שהורכבה מ 17 קרונות נוסעים דו קומתיים ושלושה קטרים. הרכבת הדו קומתית היחודית והארוכה כמובן, הופעלה כמערך ריק לראשונה לפנות בוקר בסביבות השעה 05:30 ממתחם לוד לקריית גת. הפעלת הרכבת התבצעה ע''מ לצמצם את זמן תפיסת הקטע בין לוד לתחנת קריית גת שהפכה להיות תחנת קצה לשבוע זה. יצויין כי המבנה היחודי והארוך של הרכבת, הופרד במתחם תחנת קריית גת ל 3 רכבות נוסעים.
ומבחינה טכנית
האם יש מניעה מרכבת עם 5 קטרים ו5 מערכים? (חוץ מזה שכמובן יש צורך ברציף באורך עצום...) איך בכלל הדבר מתבצע, האם שני הקטרים נשלטים על ידי קטר שלישי או שכולם פועלים בנפרד תוך תיאום?
 
ומבחינה טכנית
האם יש מניעה מרכבת עם 5 קטרים ו5 מערכים? (חוץ מזה שכמובן יש צורך ברציף באורך עצום...) איך בכלל הדבר מתבצע, האם שני הקטרים נשלטים על ידי קטר שלישי או שכולם פועלים בנפרד תוך תיאום?
אני מניח שאין בעיה. בזמנו נערך ניסוי
באזור חיפה כאשר אל קטר מס' 701 שעדיין הוביל רכבות נוסעים בין נהריה לתל-אביב מרכז (1989-1990) חוברו 22 קרונות נוסעים ישנים. הניסוי הוכתר בהצלחה והקטר החל בנסיעה כאשר הקרונות מלאים בנוסעים ללא שום בעיה. למותר לציין שהיה זה ניסוי ורציף התחנה בתל-אביב לא יכול היה להכיל את אורך הרכבת. אם אני זוכר נכון, על הרכבת ההיא היו נסיינים רבים. בכל מקרה קטרי G26 לסוגייהם ולדורותייהם אינם מורשים להוביל קרונות דו-קומתיים או קרונות סימנס עקב ההגבלה של מנגנון ייבוש האויר שחסר בהם - דבר שעלול לגרום לקורוזייה מהירה במנגנוני הבלימה של הקרונות. הם רק מורשים לבצע עיתוקים קצרים עם הקרונות הנ"ל. אסור גם לחבר שני קטרי "קו-קו" ביחד בעת הובלת רכבות משא אך מותר גם מותר לחבר קטר "קו-קו" לכל סוגי קרונות הנוסעים בישראל. הדבר גורם להגבלת מהירות של 110 קמ"ש ומבוצע רק במקרים חריגים בהם מסתמן מחסור בקטרים. ערב טוב. נ.ב. הניסוי נערך ביום הצילומים שבו צולמו ביחד כל סוגי הקטרים בחיפה (בוק משותף). אני לא זוכר את התאריך המדוייק אבל חן יוכל לזכור את יום הצילומים הזה בו נטל חלק אפילו קטר אסלינגן מס' 221 שהיה צבוע כמו השאר בואריאצייה השלישית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה