אחרי ההדחה של אלעד

BENY551

New member
רוננת את מסכימה עם יחפה גם על הליכלוכים

על אלירז ???? רק בגלל שדעתו שונה משלה חשבתי שאהבת אותו
 

רוננת 88

New member
בני, אני עדיין אוהבת את אלירז!!

אני אוהבת את כתיבתה של יחפה וכל מה שכתבתי עליה למעלה לא קשור לאלירז. מכיוון שאני לא שוהה בפורום יום ולילה ולא קוראת הכל יש מצב שלא קראתי את מה שהיא כתבה על אלירז ולו הייתי קוראת לא הייתי מסכימה איתה אבל עדיין עומדת מאחורי כל מה שכתבתי עליה למעלה. בדיוק כמו שאני עדיין אוהבת את אלירז ולא מסכימה איתו עם כל דבר.
 
אני מאוד אהבתי את אלירז בעונה הקודמת

סימסתי לו וגם פעלתי הרבה בשבילו. אבל אצלי כל עונה זה סיפור חדש. אני לא זוכרת לאלירז חסד נעורים רק בגלל שהוא היה טוב בעיניי באח הגדול. אם הוא עכשיו מדבר שטויות לטעמי אז אני אומרת שהוא מדבר שטויות. אלירז הוא לא מגדולי הדור או מגדולי האומה. בסך הכל בחור נחמד מן השורה ומן העם שהתמודד באח הגדול וזכה בצדק לטעמי, וכיום אני לא מסכימה עם כושר השיפוט שלו. אני חושבת שהוא טועה באבחנת האנשים שבבית האח הגדול, כי דווקא הוא זה שצריך לדעת שמה שרואים מכאן לא רואים משם ומאוד קשה לשפוט אותם. אלירז לדעתי מיהר מאוד לקחת את הצד הלא נכון של המפה וכל הזמן הוא מנסה להצדיק את עצמו וכדי לצאת בסדר הוא ממציא את פרידה מחדש. לא נוח לו עם המעריצים שלו אשר בהחלט מאוכזבים מהבחירות שלו. הגענו למצב שהמעריצים שלו מוצאים את עצמם מסכימים דווקא עם מנחם בן. מסתבר שבמשחק הזה, נסיון חיים כן משחק תפקיד. אלירז פשוט מנסה לצאת מהפינה אליה הוא נכנס והוא לא כל כך מצליח בזה.
 
../images/Emo140.gifשאפו, יחפה בפארק.../images/Emo140.gif|תמשיכי להיות מקסימה

כמו שאת. וכן אני מסכימה איתך, לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל גם אני מוצאת את עצמי נהנת מהפרשנות של מנחם בן, יותר מאשר של אלירז לצערי.
 

lolibror

New member
../images/Emo45.gif כמוני כמוך. מאוד אהבתי את אלירז אבל היום

הוא מעניין אותי כשלג דאשתקד. בעונה הקודמת הוא היה הדייר הכי ראוי בעיני אבל היום זו עונה חדשה (ודוחה) וממש לא מזיז לי את מי הוא אוהד או ממי הוא סולד.
 

webguy

New member
נופר דמות חינוכית מזעזעת ..!!

עדיף גקי עדיף גם פרידה ..!! נופר זו בחורה שעושה מה שבא לה די דומה לפרידה אבל שוכחת שאם היא עושה מה שבא לה יש אנשים שנפגעים אי אפשר בחיים לקבל הכול ..!! פרידה לפחות מסוגלת עם השתלטנות שלה לתת חום אנושי ועובדה שיש מי שבאח שרואים בא אמא .. אהבה אמיתית לנופר יש רק מגקי השאר זו אהבה שנובעת משנאה לפרידה מאנשים שרוצים שנופר תעמוד מולה ..!! גואל אגב תומך באופן חד משמעי בקבוצה של פרידה .. פשוט נופר היא דמות כלכך לא חינוכית של בחורה חצופה ארסית ומצלנית ... שעושה מה שנוח לה תוך כדי התעלמות מאחרים
 
נופר לא אמורה להיות דמות חינוכית

ולא מודל לחיקוי. אני לא מבינה מאיפה אתה מביא את השטויות האלה? גם שפרה וגם אלירז הם לא דמויות חינוכיות ולא מודל לחיקוי. הם אנשים צעירים ובריאים בנפשם ששיחקו משחק באח הגדול. משחק חברתי קשה ולא קל והם הצליחו לשרוד בו עד הסוף, אבל אין צורך לעשות מהם מה שהם לא. כנ"ל נופר או ג'קי או עמיר או כל מי שעוד נשאר שם. הם צעירים שמשחקים משחק באמצעות האח הגדול שבסופו יש פרס של מיליון שקל. אני בטח ובטח שלא מחפשת דמות חינוכית באח הגדול. נופר משחקת היטב את המשחק כי היא גילתה נאמנות לחבריה לכל אורך הדרך. מהרגע שהיא עשתה אחורה פנה ועזבה את פרידה לטובת החבורה של דנה, היא לא חזרה בה לרגע אחד. היא נשארה נאמנה לעצמה ולג'קי בלבד. היא זיהתה את הרוע בבית שהם ליהיא ופרידה הפטרוניתה שלה. מאז היא לא זזה מעמדתה. זה המשחק שלה ועל זה אני מעריכה אותה. אצל פרידה אני לא מזהה שום חום אנושי ואף אחד לא רואה בה אמא. אין לה את החום של פוטנה למשל אשר נתנה לאלין. פרידה היא חסרת חום לחלוטין כי אין לה את החום הנשי ואין בה את הצורך הגברי לתת ולהעניק. פרידה עסוקה רק בעצמה ובלבשל בבחינת שופוני. היא יודעת שהיא היחידה כרגע שנותרה שיודעת ממש לבשל במיוחד אחרי שדנה ומרב שבישלו פי עשר יותר טוב ממנה הודחו. אז עכשיו היא שולטת במטבח, שולטת בחצר, שולטת בחדר השירות, ובעצם שולטת בהכל. כולם רק מחכים שהעונש יעבור. וגואל יכול לתמוך בקבוצה של פרידה, כי גם גואל הוא לא דמות שאני צריכה לסגוד לה למרות שהייתי בעדו בעונה שלו. גואל הוא בן אדם בדיוק כמוני וכמוך וככזה יש לו טעם משלו וההעדפות משלו. אני מעדיפה את טעמי שלי ולא שואבת תובנות מאנשים כמו גואל או אלירז. יש לי את התובנות שלי והן מספקות אותי לחלוטין.
 
יחפה כרגיל את מדהימה../images/Emo140.gif,את היחידה שאני....

קוראת את הפוסטים הארוכים שלך, אני לא נוהגת לקרא פוסטים ארוכים. את שלך תמיד אני קוראת ומחכימה. ושלא לדבר על צורת הכתיבה המקסימה שלך. אני יודעת כשיחפה בפארק כותבת משהו, כדאי מאוד לקרוא. ערב טוב לך.
 
תודה יחפה, רוננת, קאראט והאחרות

על שאתן קיימות. תודה מיוחדת לך, יחפה, על שאת ממשיכה לכתוב את דעותייך בתבונה ובכשרון אל מול רוב שנעשה מתלהם ומבוהם מיום ליום. גם אני אהבתי מאד את אלירז ופעלתי בשבילו רבות בעונה הקודמת. שמחתי על שנעשה לבסוף צדק ועל שהוא זה שזכה במקום הראשון. זה אינו עושה אותו גורו או מורה רוחני שלי ודבריו אינם דברי אלוהים חיים, בעיני. בעניין פרידה אני ממש לא מסכימה איתו ואין לי ספק שאילו הוא היה העונה בבית, היה אחד הראשונים שהיה מתייצב נגדה. אני רואה את כל המגרעות של נופר, ובכל זאת - אל מול פרידה, ליהיא וליעוז - היא הדמות האמיצה בעיני, שבחרה בדרך המאד קשה והעצמאית שלה. באשר לג'קי - אין לי ספק שהיא אוהבת אותו מאד, אפלטונית. היא מעולם לא הזיקה או הרעה לו. אם מתעקשים לבדוק מי יוצא נשכר יותר מן הידידות הזו - לדעתי זהו ג'קי, ללא עוררין. נופר בהחלט היתה מסתדרת ללא ג'קי. האם ג'קי היה מסתדר ללא נופר? אני סבורה שבהחלט לא! הוא מזמן היה נבלע ע"י חבורת האופורטוניסטים הצבועים והנצלנים שבהנהגת הרשע הגדול פרידה.
 
יפה אמרת אמאשל../images/Emo140.gif

במיוחד לגבי הפיסקה האחרונה. גם לי אין ספק שג'קי יוצא נשכר יותר מן הידידות הזאת. ללא ספק. נופר היתה מסתדרת היטב גם בלעדיו. לא בטוחה בכלל שג'קי היה מגיע לאן שמגיע בלעדיה. בכלל למי הוא היה מכין מזבחי אהבה כל כך יפים? לפרידה?
הרי מרבית הפרקים המשודרים התעסקו בו ובאנדרטאות שלו ובחיזורים שלו כלפי נופר. בלעדיה, לא בטוח שהוא היה תופס כל כך הרבה זמן מסך או יותר גרוע מכך, כמו שאמרת, היה נבלע ע"י חבורת האופורטוניסטים הצבועים והנצלנים שרק חיפשו אותו בפינה. עובדה שברגע שהמשחק עבר להילוך גבוה יותר, מייד ליעוז חברו הטוב העמיד אותו להדחה, ובטח שלא בגלל נופר אלא בגלל שהוא לא רוצה אותו בגמר.
 

balbala5

New member
גואל לא היה שורד דקה אחת עם בהמה כמו פרידה...

ברור לכל שגואל לא בעד פרידה וליהיא, הוא אמר את זה עוד בתחילת העונה - קופרמן גואל ואלירז מקבלים את המשכורת שלהם מקופרמן הפקות - ואם קופרמן רוצה את פרידה בגמר אז גואל ואלירז צריכים לשווק אותה לציבור !!!
 

lolibror

New member
בדיוק. גואל הרי הפך קטטוני בגלל שסער צעק עליו

באמבטיה. נראה אותו מול פרידה! הוא יהפך לצמח!
 

טופי1212

New member
"כולם רק מחכים שהעונש יעבור" כמה נכון

גם אני מרגישה כך. אני כבר מעורבת מדי בשביל לא לראות יותר, אבל רואה הרבה פחות. מחכה כבר שייגמר כדי שאוכל לשכוח את המראות המכוערים שראיתי שם. ובאמת, הטיפת אור שנשארה שם הם ג'קי בדרכו המיוחדת ונופר למרות דרכה הקולנית. אני מרחמת על נופר, כי בגלל המערכה הקשה שהיא נאלצה לנהל נגד העריצות של פרידה, היא בעצם פספסה את העונה מבחינה אישית. אדם שעסוק בלהתגונן ולהגן על נפשו כל הזמן, לא יכול להתפנות לטיפוח הנפש ולא יכול להיפתח מספיק. ראינו נופר אחרת בשיחות עם עמיר, למשל. מדברת בשקט, מקשיבה לזולת, מנסה לנתח ולהבין דברים. לצערי, גם עם ג'קי היא לא יכלה להתפתח מספיק בגלל שמהתחלה, ההתאהבות שלו בה, שמה עליה משקל כבד. שום דבר שהיא עשתה לא היה "טוב". אם ניסתה להתרחק, זה עשה רע לשניהם שהיו זקוקים זה לזה. אם חיבקה אותו בחום, הוא התבלבל עוד יותר. נופר נאלצה לתמרן בין יותר מדי מוקשים וזה מה שגרם לה להתכנס לתוך דמות חד-ממדית, נוקשה, כועסת וצועקת. אני בטוחה שבחוץ, בתנאים נורמליים יותר, היא הרבה יותר קלילה, עליזה ועמוקה.
 
אני מזדהה עם כל מילה שכתבת

במיוחד איך שתיארת את מה שעובר על נופר. אני לא חשבתי על זה, אבל לאחר שכתבת על זה, אני פתאום חושבת על ילדה בת 22 שצריכה להתמודד עם בחור מאוהב בה עד מעל לראש שמכין לה אנדרטאות כל יום והיא מצידה מאוד אוהבת אותו בדרך חברית, אוהבת אותו כמו אחות, אבל האהבה הזאת גם בהחלט מקשה עליה ומפריעה לה להתפתח ולחוות את החויה בצורה יותר קלילה ונעימה. בנוסף לכך, מהרגע שהחליטה לעבור לצד של דנה והבנות, היא כל שבוע מועמדת להדחה, דבר שגם מלחיץ אותה ולא מאפשר לה ליהנות מהבית ומהמשחק כמו שהיה עד עכשיו גם לסיון, גם לליעוז, גם לג'קי וגם לאלעד אשר נהנו במשך חודשיים לפחות משלווה ולכן יכלו להתפתח אפילו מבחינה אישית. נופר היתה כל הזמן עסוקה בהישרדות. אפילו ליהיא ופרידה וגם עמיר זכו פה ושם לשבועות שלא הועמדו להדחה. רק נופר הועמדה להדחה באופן רציף.
 
המשיח כנראה בדרך כי אני מסכימה עם וובגאי אבל

נופר לא אמורה להיות דמות חינוכית - היא פשוט דמות זוועתית!!!!!!!!!!
 

dafna78

New member
webguy

פרידה לא עדיפה. רק לא היא. אם גואל שהערצתי אותו בעונה הקודמת, בקבוצה של פרידה כמו שאתה אומר, אז הוא צבוע לצערי הרב, איך גואל שהיה בישיבה דתית ולא משנה שהוא כרגע חוזר בשאלה, מסכים שיקחו את התנ"ך לשירותים, אז איזה עם אנחנו? ללא ערכים וללא תרבות, אוי לנו.
 
למעלה