יום גימל

אהבת M

New member
../images/Emo240.gif../images/Emo26.gifיום גימל../images/Emo13.gif../images/Emo36.gif../images/Emo240.gif

 

אהבת M

New member
../images/Emo124.gifITA../images/Emo124.gifאתמול../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifזוהר בדשא!!

(ב- HOT PRIME) כבר הייתי עם רגל במיטה, אבל הניחוח הסיקסטיזי...אחחח אז התגנבתי לי שוב לסלון (בחדר אין לי ממיר דיגיטלי) ופתחתי ת'
רק כדי לגלות שרואים על הפנים - התקלקל משו וראיתי פסים
אוף שמוף! הבית התכשף לי. כל הממירים התחרפנו. הזמנתי טכנאי שיבוא רק מחר ובטח היום אקבל טונה טלפונים מהילדים המשועממים שלי שלא יכולים לראות כלום...
 

tanti baci

New member
אחחחחחחח

ככה להפסיד את ייסוריו של וורן ביטי הצעיר??? עדיף לישון, ז"א נראה לי, זכרוני גם ככה משכיח ממני הכל.... אני, אחרי כל הסאגה גם ככה נרדמתי על הספה מול ??? אינלי אפילו מושג מה.
 

אהבת M

New member
מצחיק שפתאום המשחק נראה לי כזה מוגזם

והאמת? נטלי ווד עושה לי את זה הרבה יותר מוורן פתאום
איזו יפה שהיא היתה
 

tanti baci

New member
זה תלוי מתי ראית פעם קודמת

יכוליות שבגיל 16-17 של נעורינו התמים, זה היה נראה הרבה יותר קרוב למציאות
 

אהבת M

New member
לא תאמיני, כי גמני לא מאמינה עדיומזה, אבל -

את זוהר בדשא ראיתי פעם ראשונה בגיל אפס בערך, כיתה ד' אולי(!) בסניף בנ"ע המקומי, ואני זוכרת!! תייקתי!! אבל תמיד היה לי את הפלר הזה לאולדיז, זו כנראה אהבה שלא תלויה בדבר. היום הילדים מלאים בערוצי ילדים ולנו? מה היה לנו? שירלי טמפל בערוץ 1! זה מה היה. אז לומדים להעריך
 
איזו מוזה נחתה עליי.

מאז אתמול בצהריים אני רק אופה ואופה
. אז אתמול היו כמה נגלות של מעמולים[כמעט התחסלו.שלחתי וגם היו כאן חברות אח"צ אתמול-אז בקושי נשאר למשלוחה ודווקא טוב
] היום 10(!!)עוגות שמרים מעלפותתת.איזה מתכון נהדר קיבלתי!! ועכשיו בתנור לחמניות שושנים-חצי רגילות[קמח מלא ושיפון]חלקן בדבש.יאמי!
זוהר בדשא ראיתי במוצאי כיפור אחד.הייתי ביסודי.ואהבתי כ"כ!!! אתמול בלילה התחלתי לראות את "ההזדמנות האחרונה"הכה מעניין.אבל נעצמו עיניי באמצע..אז אולי אמשיך הערב.נראה.
הסוכה כזאת סוכתית
.נעימה כזאת.בלי סכך עדיין.מחכה לבעליה שיבוא לכסותותה.הוא מצידו יגיע הלילה מתישהו...
 

אהבת M

New member
../images/Emo106.gifשיואו! איזה הספק!../images/Emo124.gifשוקו! יש לנו

ממי ללמוד
עשית לי חשק יאמי יאמי!! פקססי לי דגימות!
 
פחחחחחח, מה ללמוד מה?

אני פשוט מזמינה את עצמי איזה חולהמועד אחד לילדותנו וזהו. דוגמת את הסוכה, דוגמת את השמרים (10???10???) ונוסעת שבעה הביתה. צא ולמד
 

א ו ח

New member
10?? אז אינ עשר?!

התחלקת על לולב
כמה ק"ג קמח זה? ומתכונים כאילו דא גם לעוגות וגם ללחמניות ואיזה כיף על הסוכה! אנחנו ת-מ-י-ד בונים אצל הוריי והשנה לא
וכאן מסביב דופקים בפטישים כבר שלושה ימים ואני מודה לאל שהקטנה עוד לא מבינה... אני כבר רואה את חול המועד איך כולם משפחתיים ואנחנו לבד
 

גואה4

New member
העוגה צנחה לי...

איזה פאדיחה... נראית כמו הגרנד קניון.... איך עשר עוגות איך? איך? איך? (אפשר להשאיל אחת כדי להציל את כבודי?)
 

גואה4

New member
5 דקות? אין לי...

כבר הייתי צריכה להיות באוטו לפני 3 כאלה....
 
איזו עוגה?

אני לא מכינה עוגות שיש להן פוטנציאל כישלון (הווי אומר, רק בחושות) אבל יאללה, מלאי את הבור בקצפת טעימה וצפי מעל כאילו כלום, ילדייך יברכוך. (ואולי לא רק הם, אם זה היה תלוי בבעלי הוא היה מוותר על כל הוואג'ראס שבעוגות ואוכל רק את הקצפת.... ואחרי זה לכי תשקיעי בקרם פטיסייר לפחזיות
)
 
למעלה