איזו מוזה נחתה עליי.
מאז אתמול בצהריים אני רק אופה ואופה
. אז אתמול היו כמה נגלות של מעמולים[כמעט התחסלו.שלחתי וגם היו כאן חברות אח"צ אתמול-אז בקושי נשאר למשלוחה ודווקא טוב
] היום 10(!!)עוגות שמרים מעלפותתת.איזה מתכון נהדר קיבלתי!! ועכשיו בתנור לחמניות שושנים-חצי רגילות[קמח מלא ושיפון]חלקן בדבש.יאמי!
זוהר בדשא ראיתי במוצאי כיפור אחד.הייתי ביסודי.ואהבתי כ"כ!!! אתמול בלילה התחלתי לראות את "ההזדמנות האחרונה"הכה מעניין.אבל נעצמו עיניי באמצע..אז אולי אמשיך הערב.נראה.
הסוכה כזאת סוכתית
.נעימה כזאת.בלי סכך עדיין.מחכה לבעליה שיבוא לכסותותה.הוא מצידו יגיע הלילה מתישהו...