רשת רכבות ב"יהודה ושומרון"?
או הגדה המערבית בלשוני. זה לא תפקיד ממשלת מדינת פלסטין העתידית לפתח רשת רכבות זו?
רשת רכבות ב"יהודה ושומרון"?
או הגדה המערבית בלשוני. זה לא תפקיד ממשלת מדינת פלסטין העתידית לפתח רשת רכבות זו?
פשוט עשית לי את הערב.
היא תפתחרשת רכבות ב"יהודה ושומרון"?
או הגדה המערבית בלשוני. זה לא תפקיד ממשלת מדינת פלסטין העתידית לפתח רשת רכבות זו?
היא תפתח
רשת רכבות חשמליות בחצר הווילה של אבו מאזן.
אם וכאשר תהיה...רשת רכבות ב"יהודה ושומרון"?
או הגדה המערבית בלשוני. זה לא תפקיד ממשלת מדינת פלסטין העתידית לפתח רשת רכבות זו?
אבל למה לסבך את המצב יותר ולקבוע עובדות בשטח?אם וכאשר תהיה...
עד להודעה חדשה ישראל אחראית על התחבורה בשטחים שנכבשו ב-1967.
זה מה שישראל עושה כבר 43 שנים (פחות 10 חודשיםאבל למה לסבך את המצב יותר ולקבוע עובדות בשטח?
נגמרו כל הפרוייקטים בתוך תחום הקו הירוק? חכו כמה שנים, תהיה להם בעזרת השם מדינה, והם כבר יחליטו אם ומה להקים. החלטה כזאת של השר כץ שמה ללעג את הצהרת הכוונות של נאום בר אילן של ראש הממשלה שלו. זה מראה שבנימין נתניהו משטה בכולם ואין לו שום כוונה להפרד לשלום מהשטחים הכבושים.
לדעתי זה דווקא יתרון...אבל למה לסבך את המצב יותר ולקבוע עובדות בשטח?
נגמרו כל הפרוייקטים בתוך תחום הקו הירוק? חכו כמה שנים, תהיה להם בעזרת השם מדינה, והם כבר יחליטו אם ומה להקים. החלטה כזאת של השר כץ שמה ללעג את הצהרת הכוונות של נאום בר אילן של ראש הממשלה שלו. זה מראה שבנימין נתניהו משטה בכולם ואין לו שום כוונה להפרד לשלום מהשטחים הכבושים.
יש לזו סיבה משפטית .רשת רכבות ב"יהודה ושומרון"?
או הגדה המערבית בלשוני. זה לא תפקיד ממשלת מדינת פלסטין העתידית לפתח רשת רכבות זו?
יש לזו סיבה משפטית .
מאחר והקטע של לטרון הוא לכאורה לא בשטחה של ישראל, עלולה לקום התנגדות . לפי החוק הבנלאומי, מותר למחזיק שטח כבוש לפתח אותו ובתנאי שגם תושבי המקום יהנו ממנו. זו היתה הסיבה שסללו את 443 למרות ההתנגדויות. לכן ,בין היתר, על הממשלה להכריז כי זה חלק מרשת ביו"ש שתתן גם אפשרות לתושבי יו"ש הערבים להשתמש.
יפה אמרת צביקהיש לזו סיבה משפטית .
מאחר והקטע של לטרון הוא לכאורה לא בשטחה של ישראל, עלולה לקום התנגדות . לפי החוק הבנלאומי, מותר למחזיק שטח כבוש לפתח אותו ובתנאי שגם תושבי המקום יהנו ממנו. זו היתה הסיבה שסללו את 443 למרות ההתנגדויות. לכן ,בין היתר, על הממשלה להכריז כי זה חלק מרשת ביו"ש שתתן גם אפשרות לתושבי יו"ש הערבים להשתמש.
לא, זה תפקידה של ממשלת מדינת יהודהרשת רכבות ב"יהודה ושומרון"?
או הגדה המערבית בלשוני. זה לא תפקיד ממשלת מדינת פלסטין העתידית לפתח רשת רכבות זו?
טמטום!! חבורת אידיוטים מנהלת את התשתיות בארץ!דיווח מהסיור
כפי שכתב בועז, היום היה אירוע בנוכחותו של שר התחבורה, ישראל כץ, מסביב לעבודות על הקו המהיר לירושלים. הסיור החל בהצגת פרוייקט הקו המהיר על ידי חקי הראל. חקי פתח בסקירה היסטורית של פתיחת קו הרכבת הראשון - הקו לירושלים והקמת רשת המסילות שהגיעה לשיאה בתקופת המנדט הבריטי. עם הקמת המדינה הרשת החלה להתנוון והוזנחה. בעשורים האחרונים ישנו שיפור ניכר בהשקעה בתשתיות הרכבת. לאחר עיכובים רבים שנמשכו שנים בשמונה חודשים האחרונים הפרוייקט מתקדם בקצב מהיר עם מאמץ לקיצור זמן ההקמה של הקו בשנה. הצפי הנוכחי של הרכבת לסיום הקו הוא 2016. בשלב זה חקי הראה סרטון של הרכבת על הקו המהיר. בסרטון הוצגה הדמייה לנסיעה בקו והדמיה של מבנה התחנה. הרכבות שהופיעו בהדמיה היו רכבות DD אדומות עם פנטוגרף ללא קטר (קרונועי קומתיים של בומברדיה?? אני מניח שלהדמית הרכבות כרגיל אין משמעות). כפי שהציג זאת חקי, הערכת הזמן לנסיעה מתחנת בנייני האומה ועד תחנת השלום הינה 30 דקות. עלות הקו המוערכת היא כ-7 מליארד ש"ח. תדירות הרכבות תהיה 3 רכבות לכל כיוון בשעה, אולם ר"י צופה כי תדירות זו לא תעמוד בביקושים. על מנת לעמוד בביקושים אלו מתכננת ר"י בשנים הקרובות להרחיב את תחנת נתב"ג. סקירת מצב העבודות כיום: גשרים 4, 5 ו-6 הושלמו. בקצה גשר 6 (בסמוך לכביש 3) תתחיל העבודה בשבועות הקרובים. מנהרה 1 באורך 3.5 ק"מ נמצאת בביצוע. גשר 7 יבוצע במהלך שנת 2012. מנהרה 2, מנהרה כפולה באורך 1.2 ק"מ. כרגע המנהרה הדרומית בעומק 70 מ' והצפונית בעומק 130 מ'. גשר 8, העבודות להקמת הניצבים החלו. מנהרה 3, באורך של 11.6 ק"מ מתחילה מכיוון נחל יתלה. העבודות על מנהרה זו תבוצענה בשני הכיוונים. מכיוון מערב עם TBM ומכיוון מזרח בטכנולוגיות פשוטות יותר. הכריה של מנהרה 3 אמורה להסתיים ב- 2012. מנהרה 3A שפתחה נמצא ליד אנדרטת אסון מגדלי התאומים נמצאת בביצוע. גשר 10, הגשר הגבוה ביותר בישראל, יעבור מעל כביש 9 ויכנס למנהרה מתחת לכביש 1. העבודות על גשר זה צפויות להסתיים ב- 2014. מנהרה 4 באורך של 2.6 ק"מ, היא המנהרה שמובילה לתחנת בנייני האומה. מנהרה זו נמצאת בביצוע ותבוצע כמנהרה אחודה - כלומר מנהרה אחת לשתי המסילות. העבודות על תחנת בנייני האומה נמצאות בעיצומן. עומק הבור כיום הוא כ- 40 מ', כלומר אמצע החפירות מבחינת העומק והעבודות להקמת התחנה צפויות להסתיים בשנת 2015. באופן לגמרי לא מפתיע מציין חקי שצוואר הבקבוק מבחינת לוחות הזמנים לביצוע הקו הוא הקמת הגשרים והמנהרות. לאחר ששלב זה יסתיים עדיין ישנה עבודה של כשנתיים להנחת המסילות, החשמולת והתקשורת. לאחר סיום דבריו של חקי, הוזמן השר כץ לשאת את דבריו: בתחילה התנצל כץ על העדרותו של ביבי שידוע בתמיכתו הרבה בפרוייקטים רכבתיים. לאחר ששלח עקיצה לכיוונו של חקי "סרטים אתם בטוח יודעים לעשות" ציין כץ שזה לא סוד שהפרוייקט היה תקוע במשך שנים. לדבריו ממש לא מובן מדוע זה קרה. רכבת מהירה לירושלים תעזור לחזק את העיר, כמו גם רשת הרכבות שהוא מתכנן להקים ביהודה ושומרון. כץ טען שבמהלך העבודות נעשית פעילות מרשימה לשמירה על איכות הסביבה על מנת למזער את הנזקים שיגרמו עקב העבודות בנחל יתלה ובאיזורי הכחציבה השונים. לדבריו קיצור העבודות המתוכנן יסייע גם הוא בשמירה על הסביבה מכיוון שכך הטבע יחזור להשתקם מהר יותר. בהמשך כץ בליוויו של חקי נכנסו לתוך המנהרה הדרומית ביחד עם הכתבים. כץ טיפס על אחת ממכונות הכריה וביקש ממפעיל המכונה שיסביר לו על העבודה של המכשיר, להנאת ציבור הצלמים. בבואו של השר לרדת מהמכונה הוא מעט התקשה. כאשר הגיע חזרה לקרקע אמר לכתבים: "זה כמו בפוליטיקה - קל לעלות, קשה לרדת..." בשלב זה אני נטשתי את הסיור וחזרתי הביתה. תמונות מן הסיור תועלינה בהמשך הערב.
אכן, אחד הבזיונות הגדולים ביותר בקוטמטום!! חבורת אידיוטים מנהלת את התשתיות בארץ!
מי האידיוט שתכנן את תחנת נתב"ג כך שהיא לא תספיק לקו העתידי לירושלים?! הרי התחנה נפתחה רק בקיץ 2004, והיה ידוע, ברור ומתוכנן שהיא תהיה חלק מהקו לירושלים ויעברו בה רכבות מהירות. שום דבר לא היה סוד, ורשות שדות התעופה שיתפה פעולה באופן מלא עם הרכבת כך שאפשר היה להזיז חניונים וגשרים בזמן בניית טרמינל 3 כך שיתאימו לצרכי הרכבת. אפילו 6 שנים קדימה המטומטמים שמנהלים את הרכבת לא מסוגלים לחשוב? הרי הם ישלמו את עשרות המיליונים שיעלה להזיז תחנה שרק נבנתה? לא, משלם המסים האידיוט ישלם, שוב, ואף אחד אחר לא ישלם לא בכיסו ולא בתפקידו על הרשלנות של תכנון התחנה. מי שאחראי עשה טעות שתעלה למדינה (זה אומר לי ולכם) מיליונים, למה הוא לא צריך להשפט? זאת לא גנבה?
השאלה אם זה נעשה במתכוון או לא...טמטום!! חבורת אידיוטים מנהלת את התשתיות בארץ!
מי האידיוט שתכנן את תחנת נתב"ג כך שהיא לא תספיק לקו העתידי לירושלים?! הרי התחנה נפתחה רק בקיץ 2004, והיה ידוע, ברור ומתוכנן שהיא תהיה חלק מהקו לירושלים ויעברו בה רכבות מהירות. שום דבר לא היה סוד, ורשות שדות התעופה שיתפה פעולה באופן מלא עם הרכבת כך שאפשר היה להזיז חניונים וגשרים בזמן בניית טרמינל 3 כך שיתאימו לצרכי הרכבת. אפילו 6 שנים קדימה המטומטמים שמנהלים את הרכבת לא מסוגלים לחשוב? הרי הם ישלמו את עשרות המיליונים שיעלה להזיז תחנה שרק נבנתה? לא, משלם המסים האידיוט ישלם, שוב, ואף אחד אחר לא ישלם לא בכיסו ולא בתפקידו על הרשלנות של תכנון התחנה. מי שאחראי עשה טעות שתעלה למדינה (זה אומר לי ולכם) מיליונים, למה הוא לא צריך להשפט? זאת לא גנבה?
יש קישור למפה, לא כולם זוכרים את הגשרים והמנהדיווח מהסיור
כפי שכתב בועז, היום היה אירוע בנוכחותו של שר התחבורה, ישראל כץ, מסביב לעבודות על הקו המהיר לירושלים. הסיור החל בהצגת פרוייקט הקו המהיר על ידי חקי הראל. חקי פתח בסקירה היסטורית של פתיחת קו הרכבת הראשון - הקו לירושלים והקמת רשת המסילות שהגיעה לשיאה בתקופת המנדט הבריטי. עם הקמת המדינה הרשת החלה להתנוון והוזנחה. בעשורים האחרונים ישנו שיפור ניכר בהשקעה בתשתיות הרכבת. לאחר עיכובים רבים שנמשכו שנים בשמונה חודשים האחרונים הפרוייקט מתקדם בקצב מהיר עם מאמץ לקיצור זמן ההקמה של הקו בשנה. הצפי הנוכחי של הרכבת לסיום הקו הוא 2016. בשלב זה חקי הראה סרטון של הרכבת על הקו המהיר. בסרטון הוצגה הדמייה לנסיעה בקו והדמיה של מבנה התחנה. הרכבות שהופיעו בהדמיה היו רכבות DD אדומות עם פנטוגרף ללא קטר (קרונועי קומתיים של בומברדיה?? אני מניח שלהדמית הרכבות כרגיל אין משמעות). כפי שהציג זאת חקי, הערכת הזמן לנסיעה מתחנת בנייני האומה ועד תחנת השלום הינה 30 דקות. עלות הקו המוערכת היא כ-7 מליארד ש"ח. תדירות הרכבות תהיה 3 רכבות לכל כיוון בשעה, אולם ר"י צופה כי תדירות זו לא תעמוד בביקושים. על מנת לעמוד בביקושים אלו מתכננת ר"י בשנים הקרובות להרחיב את תחנת נתב"ג. סקירת מצב העבודות כיום: גשרים 4, 5 ו-6 הושלמו. בקצה גשר 6 (בסמוך לכביש 3) תתחיל העבודה בשבועות הקרובים. מנהרה 1 באורך 3.5 ק"מ נמצאת בביצוע. גשר 7 יבוצע במהלך שנת 2012. מנהרה 2, מנהרה כפולה באורך 1.2 ק"מ. כרגע המנהרה הדרומית בעומק 70 מ' והצפונית בעומק 130 מ'. גשר 8, העבודות להקמת הניצבים החלו. מנהרה 3, באורך של 11.6 ק"מ מתחילה מכיוון נחל יתלה. העבודות על מנהרה זו תבוצענה בשני הכיוונים. מכיוון מערב עם TBM ומכיוון מזרח בטכנולוגיות פשוטות יותר. הכריה של מנהרה 3 אמורה להסתיים ב- 2012. מנהרה 3A שפתחה נמצא ליד אנדרטת אסון מגדלי התאומים נמצאת בביצוע. גשר 10, הגשר הגבוה ביותר בישראל, יעבור מעל כביש 9 ויכנס למנהרה מתחת לכביש 1. העבודות על גשר זה צפויות להסתיים ב- 2014. מנהרה 4 באורך של 2.6 ק"מ, היא המנהרה שמובילה לתחנת בנייני האומה. מנהרה זו נמצאת בביצוע ותבוצע כמנהרה אחודה - כלומר מנהרה אחת לשתי המסילות. העבודות על תחנת בנייני האומה נמצאות בעיצומן. עומק הבור כיום הוא כ- 40 מ', כלומר אמצע החפירות מבחינת העומק והעבודות להקמת התחנה צפויות להסתיים בשנת 2015. באופן לגמרי לא מפתיע מציין חקי שצוואר הבקבוק מבחינת לוחות הזמנים לביצוע הקו הוא הקמת הגשרים והמנהרות. לאחר ששלב זה יסתיים עדיין ישנה עבודה של כשנתיים להנחת המסילות, החשמולת והתקשורת. לאחר סיום דבריו של חקי, הוזמן השר כץ לשאת את דבריו: בתחילה התנצל כץ על העדרותו של ביבי שידוע בתמיכתו הרבה בפרוייקטים רכבתיים. לאחר ששלח עקיצה לכיוונו של חקי "סרטים אתם בטוח יודעים לעשות" ציין כץ שזה לא סוד שהפרוייקט היה תקוע במשך שנים. לדבריו ממש לא מובן מדוע זה קרה. רכבת מהירה לירושלים תעזור לחזק את העיר, כמו גם רשת הרכבות שהוא מתכנן להקים ביהודה ושומרון. כץ טען שבמהלך העבודות נעשית פעילות מרשימה לשמירה על איכות הסביבה על מנת למזער את הנזקים שיגרמו עקב העבודות בנחל יתלה ובאיזורי הכחציבה השונים. לדבריו קיצור העבודות המתוכנן יסייע גם הוא בשמירה על הסביבה מכיוון שכך הטבע יחזור להשתקם מהר יותר. בהמשך כץ בליוויו של חקי נכנסו לתוך המנהרה הדרומית ביחד עם הכתבים. כץ טיפס על אחת ממכונות הכריה וביקש ממפעיל המכונה שיסביר לו על העבודה של המכשיר, להנאת ציבור הצלמים. בבואו של השר לרדת מהמכונה הוא מעט התקשה. כאשר הגיע חזרה לקרקע אמר לכתבים: "זה כמו בפוליטיקה - קל לעלות, קשה לרדת..." בשלב זה אני נטשתי את הסיור וחזרתי הביתה. תמונות מן הסיור תועלינה בהמשך הערב.
כתבה על ביקור השר באתר העבודות של הקושר התחבורה מסייר באתרי העבודה של A1
בשעות אלו נערך סיור של שר התחבורה, ישראל כץ, באתרי העבודה של פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. הסיור מלווה בנציגים מן העתונות וגם מקומו של הפורום לא נפקד מסיור זה. רה"מ בנימין נתניהו, שהיה אמור להשתתף בסיור זה, ביטל את השתתפותו אמש. תחילת הסיור באתר העבודות של חב' שפיר בשער הגיא, שם מבוצעת כרייתה של מנהרה מס' 2 של הפרויקט. בהמשך, ינדוד הסיור אל עיה"ק ושם יוּרד השר אחר כבוד לבור תחנת האומה. חברנו רמי משתתף בסיור בחלקו הראשון ואני מקווה שנוכל לקבל ממנו בהמשך דיווח מצולם מהאתר בשער הגיא. נ.ב שלטומני לרגל הסיור- הוסרה הרעלה השחורה מעל השלט הענק בשער הגיא. כזכור, הייתה זו המשטרה הירוקה אשר מנעה את הצגת השלט בטענה שהוצב ללא ההיתרים הנדרשים. דומה שכעת הוסדר העניין.
הייכתבה על ביקור השר באתר העבודות של הקו
גם כאן פתאום צצה "הרכבת הקלה"כתבה על ביקור השר באתר העבודות של הקו
כתבה לא מקצועית של ערוץ 10שר התחבורה מסייר באתרי העבודה של A1
בשעות אלו נערך סיור של שר התחבורה, ישראל כץ, באתרי העבודה של פרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים. הסיור מלווה בנציגים מן העתונות וגם מקומו של הפורום לא נפקד מסיור זה. רה"מ בנימין נתניהו, שהיה אמור להשתתף בסיור זה, ביטל את השתתפותו אמש. תחילת הסיור באתר העבודות של חב' שפיר בשער הגיא, שם מבוצעת כרייתה של מנהרה מס' 2 של הפרויקט. בהמשך, ינדוד הסיור אל עיה"ק ושם יוּרד השר אחר כבוד לבור תחנת האומה. חברנו רמי משתתף בסיור בחלקו הראשון ואני מקווה שנוכל לקבל ממנו בהמשך דיווח מצולם מהאתר בשער הגיא. נ.ב שלטומני לרגל הסיור- הוסרה הרעלה השחורה מעל השלט הענק בשער הגיא. כזכור, הייתה זו המשטרה הירוקה אשר מנעה את הצגת השלט בטענה שהוצב ללא ההיתרים הנדרשים. דומה שכעת הוסדר העניין.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.