פינה חדשה - "רק על עצמי לספר ידעתי"...

ניריתי 1

New member
../images/Emo240.gif פינה חדשה - "רק על עצמי לספר ידעתי"...

החל מהשבוע... פינה חדשה בפורום !
"רק על עצמי לספר ידעתי" החל מהשבוע, מדי יום שלישי, נראיין ונלמד להכיר, חבר פורום, אשר יתנדב לעבור "חקירה" למטרת היכרות וגיבוש. חבר הפורום יענה על שאלותינו, יספר וישתף (רק במה שרוצה ומוצא לנכון). חשוב לי להבהיר - אף אחד לא יאבד את האנונימיות שלו. אין הכוונה לעשות לאף אחד אאוטינג. אנחנו פשוט מאוד רוצים לדעת יותר על חברי הפורום, שהפכו למשפחה חמה ואוהבת
כאן בפורום עושים שוק. אבקש ממי שמעוניין להתראיין בפינות הבאות "להתנדב" – כאן או אצלי במסרים – על מנת שאוכל לשבצו בתור לפינה. ה"ראיונות" כולם יתועדו בקישורים. כבר פתחתי קטגוריה חדשה "רק על עצמי לספר ידעתי". המרואיינת הראשונה שלנו היא – KariniDi !
אני קוראת ל KariniDi להעלות ולשבת על כסא המלכות. KariniDi אנא הציגי את עצמך... והתכונני למבול של שאלות !
אני קוראת לחברי הפורום... לאחר ש KariniDi תציג את עצמה, אני מזמינה אתכם לשאול אותה את השאלות שמעניין אתכם כי היא תשיב עליהן. בהצלחה ובהנאה רבה לנו
 
קרין יקרה../images/Emo24.gif

כייף שנשארת כאן איתנו ואני שואלת: מה אנשים קרובים אליך אינם יודעים עליך? על איזו תכונת אופי שלך היית מוותרת בשמחה? תודה
 

KarinDi

New member
איזה כיף של חיבוק!

אני משתדלת להיות כאן. לצערי לא מספיקה כ"כ, בעיקר לא במקומות שדורשים השקעה נפשית רבה, כמו הפינה הנפלאה שלך, אבל אני קוראת באדיקות, בלי לפספס! מה הקרובים לי אינם יודעים?! מלבד בעלי, אף אחד לא יודע על תקופה של דיכאון שחוויתי (ממש ברמה קלינית) וגם על תקופה בעייתית ביחסים בינינו (שעברה-חלפה לה, אבל היא הייתה קשה ואף אחד מבחוץ לא ידע עליה) וגם על ההתלבטויות שיש לי בתחום המקצועי- רוב האנשים הקרובים אליי יודעים שאני מאוד בטוחה בדרך (ככה הייתי בהתחלה...). עם השנים אני נהיית פחות ופחות משתפת במרחב האמיתי. במרחב הווירטואלי קל הרבה יותר לשתף, אבל זה מונע ממני ליצור חיבור בין העולמות- ולכן עוד דבר שלא יודעים עליי הוא על הפעילות הווירטואלית הענפה שלי. לגבי תכונות שאני לא אוהבת- עניתי על שאלה דומה, אבל אם הייתי יכולה לוותר על תכונה אחת- ביקורתיות. תודה!!!
 
../images/Emo24.gif קרין יקרה ואהובה, ריגשת אותי

קודם כל עם הסיפור שלך על תקופת הדיכאון. אני מכירה את הנושא מקרוב וכולי הערכה וכבוד על זה שאת עכשיו כאן ולא שם. זה לא קל לחוות את זה, אבל עוד פחות קל זה לצאת מזה, כי יש איזשהו קטע ממכר בהישארות שם, במקום החשוך הזה. אשמח שתספרי, אם את כמובן רוצה, על ההיחלצות שלך משם. אני חושבת שזה חשוב לעוד כמה שנמצאים במצב הזה וקוראים אותך כעת. שולחת לך חיבוק גדול, את אדם נפלא והרגישות שלך מורגשת. אני אוהבת אנשים כמוך.
 

KarinDi

New member
תודה יקירה!

על החיבוקים והפרגון. אני מעדיפה לא להיכנס לשם. תודה וחיבוקים בחזרה!
 
והנה השאלות שלי ../images/Emo39.gif

איך הגעת לפורום
מאילו חומרים את הכי אוהבת ליצור
איך הגעת לנהל את פורום "רעיונות מקוריים"
איך הכרת את בעלך
מה הדבר הכי מפתיע שנגלה עלייך
 

KarinDi

New member
הנה התשובות שלי

שאלת הרבה שאלות ארוכות...כאלו שיש לי הרבה מה להגיד עליהן :) אז אני מתנצלת מראש על החפירה...
את דרכי בתפוז התחלתי לפני יותר מ-6 שנים, בפורום "ימי הולדת ומתנות", מאז התגלגלתי להרבה מקומות שונים בפרדס...אני חושבת שהגעתי לפורום לראשונה בעקבות הפינה של תפו היקרה. אני לא זוכרת אם קישור התפרסם בעמוד הראשי או באחד הפורומים האחרים בהם אני גולשת, אבל לחצתי והתמכרתי...
החומר האהוב עליי ליצירה, ללא ספק, הוא הנייר. חומר כל כך פשוט עם כל כך הרבה אפשרויות! ניסיתי לא מעט תחומים מקבילים, אבל תמיד תמיד אני חוזרת אליו. תקופה ארוכה גם פיסלתי בחומר, אבל כשעזבתי את בית הוריי התרחקתי מהמקום בו למדתי והזנחתי את התחום...
גם לפורום רעיונות מקוריים התגלגלתי במקרה. מהרגע שגיליתי אותו הייתי מאוד פעילה בו- הרגשתי שהוא מתאים בול לכל הגלגלים החלודים שהיו לי אז בראש. אחרי בערך חצי שנה המנהלת החליטה לעזוב והציעה לי להחליף אותה- זה היה לפני קצת יותר משנתיים. עברנו הרבה תהפוכות- תקופות פעילות יותר ופחות, כמעט סגירה ועוד, אבל היום המצב יציב...
בקיצור- את בעלי הכרתי בצבא. עשיתי שירות קבע קצר ביחידה בה שירתתי בסדיר ואז עברתי יחידה לשירות קבע ארוך יותר. ישבנו יחד במשרד- אני, החדשה, והוא- על סף שחרור מקבע ארוך. הוא לא ממש התייחס אליי, בקושי אמר "בוקר טוב". הוא השתחרר ולא נשארנו ממש בקשר. אחרי כמה חודשים הוא חזר למילואים, ואז לא היה לו עם מי לדבר (רוב החברים השתחררו) ורק אני נשארתי. זה היה ביום הזיכרון, הוא התלונן שהבריזו לו מאירוע "שרים בכיכר", הצעתי לו להצטרף אליו. בהתגלגלות ארוכה השארתי אצלו מדים שהיו שייכים לשותף שלי דאז, חזרתי ב-01:00 בלילה לקחת אותם ומאז לא נפרדו דרכינו....עברנו לגור ביחד באופן לא רשמי אחרי חודש (שנינו גרנו עם שותפים, הוא עזב את השותפים שלו והצטרף לשלי), אחרי חצי שנה עברנו לירושלים ואחרי עוד חצי שנה הוא הציע לי נישואים. התחתנו כשהייתי בת 23.5, במרץ 2009.
שני דברים עולים לי בראש- הראשון הוא הגיל שלי. הוא תמיד מפתיע אנשים. אם זה ברשת- חושבים שאני מבוגרת יותר, אם זה במציאות- תמיד חושבים שאני צעירה יותר ומופתעים כשאני אומרת "בעלי". דבר שני- למדתי במדרשת "עין פרת" ביישוב אלון. מקום מעניין מאוד, אבל זה כבר ממש ארוך... תודה!
 

KarinDi

New member
הנה אני כאן!

חשבתי על זה היום בבוקר שהאופן בו אתה מציג את עצמך כבר אומר עליך כל כך הרבה.... אז אני קרין, בת 25, מאיזור ירושלים (היום, לא במקור), נשואה לבחור נפלא, סטודנטית להפרעות בתקשורת (שזה אומר שכשאני אהיה גדולה אני אהיה קלינאית תקשורת) ובין לבין גם עובדת קצת. בזמני הפנוי עוסקת ביצירה, בעיקר בסקראפבוקינג ויצירה בנייר. מנהלת פורום בתפוז- פורום "רעיונות מקוריים" וגם בלוג יצירה- "לג'ירף יש צוואר ארוך" וגם קומונה סגורה של יצירה. מאוד אוהבת את עולם המחשבים ומבלה חלק ניכר מזמני מול המחשב. אוהבת לבשל ולאפות, מתמחה באוכל מהיר ופשוט שנראה מרשים ובאפיית חלות- האהבה הגדולה שלי. נראה לי שזהו בתור רקע בסיסי... מחכה לשאלות!
 
../images/Emo140.gif בוקר טוב לך.

את אוהבת לבשל אז ספרי לנו מה את אוהבת לאכול. איזה צבע אהוב עלייך. מאחר שיש לי חולשה לתיקים אז מעניין איזה תיקים את אוהבת
מצטערת שזה לא יצא בשורות (כשאני מנסה לעשות את זה בשורות נהייה בלאגן) שיהיה לך יום טוב.
 

KarinDi

New member
בוקר אור!

איזה כיף של שאלות...
האמת? אני אכלנית נוראית. מאוד מאוד מאוד. אני אוהבת אוכל פשוט של בית- הכי הכי אורז לבן. פסטה עם שמנת חמוצה בלבד, שניצלים, מרק עדשים. מאוד אוהבת בצק וכמובן- שוקולד. בקיצור, זוועה!
הצבע האהוב עליי הוא בהחלט כתום! צבע חי ושמח שעושה לי טוב על הלב! הוא מככב אצלי בבית, בבגדים, ביצירה וכו'. מאוד אוהבת את השילוב שלו עם אדום ועם טורקיז. נשמע מזעזע, אבל עובד נפלא (כתבתי על זה בבלוג, אם זה מעניין...). באופן כללי אוהבת צבעיים חיים!
(האייקון לא קשור, אבל הוא חדש ומצא חן בעיני....) אני לא חזקה בתיקים. יש לי ארנק חדש ומהמם~!!!! שקניתי ביום שישי- כתום עם נקודות לבנות, שקניתי בדוכן של המעצבת עדי טאף ביריד בצלאל בירושלים. ללימודים הולכת עם תיק גב מכוער שסוחב בגאון את המחשב שלי. ליומיום יש לי תיק של PURE עם גרפיקה שחור-לבן מקסימה- מאוד אוהבת את התיקים שלהם! יש לי עוד 2-3 תיקים, כולם מבד, לאירועים שונים.... יום נפלא גם לך ותודה על השאלות!
 

ניריתי 1

New member
השאלות שלי ../images/Emo9.gif

אהלן קרין
השאלות שלי ... ויש לי הרבה
1. מהי תכונת האופי הכי בולטת שלך ? 2. מה את לא אוהבת בעצמך ? 3. מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי ? 4. כשאת יוצאת עם בעלך "לחגוג"... מה תעשו ? לאן תלכו ? 5. מה מגעיל אותך ? 6. מה הכי מנחם אותך ? (כשאת זקוקה לנחמה
) 7. מה מדליק אותך ?
8. את אוהבת לאכול במסעדות ? 9. איזו קללה את הכי אוהבת ?
10. ולסיום... אם גן עדן קיים, מה תרצי שאלוהים יגיד לך עם הגיעך לשם ? כולי ציפיה וחיכיון לתשובותייך
 

KarinDi

New member
איזה כיף של שאלות!

התחלת בשאלות הכבדות! אני לא יודעת מה התכונה הכי בולטת שלי.....אני חושבת שיצירתיות...אני משתדלת להכניס את זה לכל תחום בחיים שלי. אני מנסה לחשוב אם היו שואלים אנשים אחרים מה הם היו עונים....זה קשה! אני אחשוב על זה...
אוהו! הרבה מאוד דברים. מבחינה חיצונית אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל....בקיצור אגיד שאני אוהבת רק את הצבע של השיער ואת החזה :). מבחינה פנימית- לא אוהבת את הנטייה להתלונן, את נטירת הטינה, את הקושי לשמור על קשרים, חוסר החלטתיות (משתפר עם השנים), לא מספיק יוזמה ואת הביקורתיות :)
כאמור, רוב שעות הפנאי שלי מוקדשות ליצירה ולמה שסובב אותה- סדנאות, מפגשים, קניות, שיטוט בפורומים ובבלוגים בנושא. בנוסף אני אוהבת לקרוא (אבל לא מספיקה כמו שהייתי רוצה), לטייל (הכי הכי- סביב המושב שלנו), לראות תוכניות תת-רמה בטלוויזיה (לא ריאליטי...בעיקר סדרות אמריקאיות נמוכות כמו "בטי המכוערת"), לבלות עם ילדים קטנים. לא ממש עיסוק לשעות הפנאי, אבל מאוד אוהבת בלשנות, שפה ומילים. קוראת הרבה בנושא ומתעסקת בו מכמה כיוונים
אנחנו לא יוצאים הרבה לחגוג, אבל כשכן- הכי אוהבים ללכת להופעות מוזיקה חיות. ההופעה האחרונה שהיינו בה הייתה ההופעה של חוה אלברשטיין, בפעם השלישית....זה בילוי יקר, אז אנחנו חוסכים על בילויים אחרים ופעם ב...הולכים להופעה.
מה מגעיל אותי...אני לא בטוחה שאני יכולה לענות על זה כאן בפורום...אל תסקלו אותי, אבל אני לא אוכלת ירקות ופירות. בכלל. כי- זה מגעיל אותי....מצטערת!
הכי מנחם? חיבוק מבעלי! כמובן. וכמובן אוכל נחמה- שוקולד פרה פשוט פשוט (כשאני לא זקוקה לנחמה- מעדיפה מריר. אבל כשעצוב- אני צריכה מתוק מתוק) או חלה טריה. גם יצירה מנחמת אותי, אבל לפעמים קשה לי להביא את עצמי להתחיל ליצור ברגעי משבר.
וואו! באמת שאלות קשות...בגבר? חוכמה קיצונית. אוהבת חנונים, תמיד יצאתי עם גברים שהרגשתי שיותר חכמים ממני, כדי שיהיה אתגר. אוהבת גברים עם חוש הומור, ציניות, אדישות מסויימת, ידיים יפות (זרועות), לא רזים (עם תחת, בעיקר....), אנשי טבע...אבל בעיקר- חכמים (גם בהיבט הרשמי- של לימודים וציונים וידע כללי נרחב ,וגם חוכמת חיים- כמובן)
לא אוהבת מסעדות. קשה לי עם אוכל פלצני, כמו שאמרתי- אוהבת אוכל מאוד פשוט. אם מסעדות- אז איטלקי או המבורגר מנצחים אצלי. אה וזה גם יקר. אני סטודנטית!
אני לא חושבת שיש לי קללה מועדפת...תלוי בסיטואציה...נראה לי שאני משתשמת הכי הרבה ב"כלבה" או "מרשעת" (לא סתם בחרתי בלשון נקבה).
לא ניכנס כאן לשאלות של אמונה,... אבל אם אגיע למקום כזה, ארצה שיגידו לי "הצלחת לעשות מישהו ממש ממש מאושר"
 

ניריתי 1

New member
איזה כייף של תשובות !

את יודעת מה אני מרגישה ? ברור שלא. ואת זה באתי לספר לך
כאילו נפגשנו לכוס קפה
(וירטואלי
) ושפיטפטנו בהנאה... ושלמדתי עליך המון דברים ! ולגבי התשובה לשאלה האחרונה... אין לי ספק כי עם כל היצירתיות שבך, הצלחת לעשות הרבה אנשים ממש ממש מאושרים, ועוד ידך נטויה ! את מקסימה ! שמחתי להכירך יותר טוב !
תודה שנתת לנו להציץ פנימה לעולמך
 

סמאדי

New member
קארין,

איזו תכונה שלך גרמה לך לרצות ללמוד להיות קלינאית תקשורת? מה את מקווה לעשות בעזרת הידע שאת רוכשת בלימודים? זאת אומרת, איך תעשי בידע הזה שימוש יצירתי, הרי את יצירתית ואוהבת מקוריות. איך את לוקחת את מה שלמדת והופכת אותו לקארין? מקווה שהבנת אותי. אם זה בסדר, אסביר את השאלה: כל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד. אנחנו לומדים דברים כלליים והאתגר שעומד בפנינו הוא לתת את הניחוח האישי שלנו לעשיה. להעניק לעולם אותנו תוך שימוש בטכניקה שרכשנו. את חושבת על זה לפעמים?
 

KarinDi

New member
סמאדי, את משהו מיוחד....

בלי להכיר אותי בכלל, הצלחת לגעת בנקודה שכל כך מעסיקה אותי.... אז קודם- איך הגעתי לתחום? מאוד רציתי ללמוד בלשנות- תחום שמרתק אותי ואני מאוד מאוד אוהבת, אבל חיפשתי משהו שכולל עבודה עם אנשים ושיהיה גם פרקטי- וכך הגעתי לתחום הזה. אז אני מניחה שהתכונות העיקריות הן חברותיות ופולניות :) התחום הטיפולי מאוד דיבר אליי, לא ממש יודעת להסביר למה? חמלה? רצון להציל את העולם? איך אני אעשה שימוש בידע הזה- אני עדיין לא בטוחה מה הכיוון שלי...יש לי הרבה מאוד כיוונים בראש וקושי עז להחליט ייתכן שאלמד גם תרפיה באמנות ואשלב את שני התחומים ייתכן שאעשה תואר שני בבלשנות ייתכן שבכלל אפתח עסק שקשור לתחום הרעיונות המקוריים ולא אעבוד כקלינאית תקשורת בטוח שבטיפולים שאעשה הכלי העיקרי יהיה יצירה, כי אני מאוד מאמינה בכוח הטיפולי שלה. מקווה שאצליח לאורך כל שנות העבודה להמשיך להשקיע ולחשוב על רעיונות מקוריים בכל פעם מחדש, כי בעיני זה הכרחי למטפל טוב, בעיקר בעבודה עם ילדים עכשיו יש לי עוד יותר חומר למחשבה..... (ואגב, קרין ולא קארין...) תודה רבה על השאלה!
 

סמאדי

New member
קרין, רוצה לדעת מה הייתי מייעצת לך אם היית

מגיעה אלי לסשן? אגיד בכל זאת... מקסימום תתעלמי... לדעתי ניתן לשלב יצירתיות עם קלינאות תקשורת כי בדומה למישהו שיש לו חוש פגוע, לדוגמא עיוור שהחושים האחרים שלו מפותחים יותר, כי הוא ''רואה'' דרכם, אנשים שמתקשים בהבעה ורבלית יכולים להצטיין בביטוי יצירתי אחר... הייתי אומרת לך לחשוב על הכיוון של לפתוח אפיקי ביטוי יצירתי למתקשים לבטא את עצמם במילים...
 

KarinDi

New member
מסכימה

שניתן ורצוי לשלב יצירתיות עם קלינאות תקשורת. מאוד אהבתי את הכיוון שהצעת...זה משיק לתחום של תרפיה באמנות, כי תפקידה של קלינאית תקשורת כן לחזק את השפה ולא רק למצוא לה תחליפים... בכל מקרה אני עדיין לא בטוחה עם עצמי ב-100% שזה התחום שלי. יש לו הרבה מאוד יתרונות, גם מבחינת עניין וגם מבחינת החיים (למשל שעות עבודה, יכולת לשלב משפחה וקריירה וכו) אבל אני עם עצמי...עוד לא בטוחה
 

סמאדי

New member
גם פה היצירתיות תגיע לעזרתך

שהרי היא באה לידי ביטוי בנייר, בחלות ובמציאת ''רעיונות'' וביצירת מציאות. לא רוצה להפריע לשרשור, לכן אפסיק פה. אבל אני כל כך רואה את ההצלחה שלך!
 
למעלה