סדנה חדשה - "קערת הגשה ירושלמית"

סיגלין

New member
../images/Emo240.gifסדנה חדשה - "קערת הגשה ירושלמית"../images/Emo238.gif

מוסיקה1 הסכימה להעביר סדנא של קערת הגשה שמיועדת להכיל תבנית חד פעמית, ויכולה לשמש גם כקערה דקורטיבית. הקערה היא בטכניקת הליפופים וזו בעצם גם הזדמנות ללמוד טכניקה חדשה. את הסדנא הסכימה לארח my nooly בירושלים (הר חומה) . בתאריך ה-04.10 יום שני בשעה 20:00 יש לה מקום ל8 בנות על מכונותיהן , אז מהרו להרשם במסרים בלבד
 
איזה יופי! ואיזה כייף לירושלמיות

שיטת הליפוף היא אחת הטכניקות העתיקות ביותר ליצירת סלים וכלים. בשיטה המסורתית אמנם משתמשים בעשבים רכים מהצומח המקומי, אבל עם בדים צבעוניים זה באמת יוצא משגע. אפשר להזמין סדנא בתל אביב? כמובן מתנדבת לארח.
 

סיגלין

New member
../images/Emo88.gifסדנת קערה לא נפתחת מחוסר משתתפות

אנו עושות מעל ומעבר לארגן סדנאות בכל חלקי הארץ שיתאימו לכלל הבנות בפורום אך לא תמיד זה מצליח לנו. כפי שהצעתי למוסיקה1 - לירושלמיות שנרשמו אתן מוזמנות לפנות אליה במסר ואולי תקיימו סדנא ירושלמית.
סיגל
 

מוסיקה1

New member
נו בנות ירושלמיות איפה אתן?

חשבתי שיש הרבה יותר מ-3 בנות בירושלים...
 
אני ירושלמית וקוראת סמויה

רציתי מאוד להשתתף. כתבתי מסר לסיגלין על כך וביקשתי שאם ישאר מקום פנוי שיאפשרו לי להשתתף. אם בכל זאת הסדנה תתקיים ארצה מאוד להגיע.
 

עידית67

New member
אשמח ללמוד טכניקה זו בסדנא באיזור גוש דן.

מוכנה גם לארח החל מחודש נובמבר
 

מוסיקה1

New member
למען הסר באסה מלבכן

אני מקיימת את הסדנא למרות מיעוט הנרשמות. ונשמח כמובן לעוד נרשמות, רצוי להעביר דרך סיגלין ולו למען הסדר הטוב.
 

סיגלין

New member
יקירתי אני העברתי את זה אלייך

וביקשתי שיפנו אלייך במסרים רשימת חומרים תעלי בפורום
 
למעלה