כתבות שונות בנושא תח"צ

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
בדרך-כלל כן...,
או בזמנו "הרפורמה בביטוחי הרכב",שהקפיצה תעריפים כלפי מעלה.
מהרפורמה במס הכנסה
אני, כאחד שעובד כבר מעל ל-20 שנה, יכול לאמר לך בוודאות שלא רק שלא נפגעתי אפילו הרווחתי. על מעל 10,000 ש"ח בברוטו, הנטו שלי גבוה בכמעט 2,000 ש"ח לעומת 10 שנים אחורה. חד משמעי.
 

אלון 58

New member
מהרפורמה במס הכנסה
אני, כאחד שעובד כבר מעל ל-20 שנה, יכול לאמר לך בוודאות שלא רק שלא נפגעתי אפילו הרווחתי. על מעל 10,000 ש"ח בברוטו, הנטו שלי גבוה בכמעט 2,000 ש"ח לעומת 10 שנים אחורה. חד משמעי.
במובן מסוים גם אני...!
אבל יש כאלה שלא הרויחו מזה דבר,כי שכרם לא עובר את סף המס.
 

down under

New member
במובן מסוים גם אני...!
אבל יש כאלה שלא הרויחו מזה דבר,כי שכרם לא עובר את סף המס.
רפורמה במס היא רפורמה במס
ושוב, היא רפורמה במס ולא רפורמה במשכורות. זה א'. ב', מעל ל-75% מהציבור שעובד מרוויח מעל סף המס, כי עובדה היא שהמשכורת הממוצעת ברוטו היא 8,000 ש"ח בערך ואילו סף המס הוא בסביבות 4,000 ש"ח לחודש.
 

אלון 58

New member
רפורמה במס היא רפורמה במס
ושוב, היא רפורמה במס ולא רפורמה במשכורות. זה א'. ב', מעל ל-75% מהציבור שעובד מרוויח מעל סף המס, כי עובדה היא שהמשכורת הממוצעת ברוטו היא 8,000 ש"ח בערך ואילו סף המס הוא בסביבות 4,000 ש"ח לחודש.
את הציבור מעניינת המשכורת...,
מי שלא מרויח מזה,עבורו זו לא רפורמה.
 

amit1270

New member
רפורמה במס היא רפורמה במס
ושוב, היא רפורמה במס ולא רפורמה במשכורות. זה א'. ב', מעל ל-75% מהציבור שעובד מרוויח מעל סף המס, כי עובדה היא שהמשכורת הממוצעת ברוטו היא 8,000 ש"ח בערך ואילו סף המס הוא בסביבות 4,000 ש"ח לחודש.
לא ברור לי מאיפה הבאת את ה-75%
אל תשכח שהתפלגות השכר אינה אחידה, ויש "זנב" ארוך של משכורות גבוהות מאוד שמעלות את הממוצע.
 

amithi1

New member
במובן מסוים גם אני...!
אבל יש כאלה שלא הרויחו מזה דבר,כי שכרם לא עובר את סף המס.
אין שום רפורמה ש100% מהאנשים ירוויחו ממנה
בכל רפורמה חלק מהאנשים עשויים להיות מורווחים, חלק מהאנשים מופסדים וחלק מהאנשים כלל לא ירגישו אותה (במקרה של הרפורמה במס, שכירים שלא משלמים מס הכנסה גם לא ירגישו הקלה בתשלום המס). יש גם רפורמות שכלל אינן מורגשות בקרב הציבור הרחב אלא משפיעות על ביצוע תהליכים ומדיניות בנושאים שנמצאים מאחורי הקלעים והציבור אינו חשוף להן.
 

Rubim88

New member
כתבה: האם המידע על זמני האוטובוסים יהיה בחינם
המודל ההולנדי והמודל האנגלי עומדים במוקד הצעת חוק להקמת מוקד מידע אחוד על קווי התחבורה הציבורית (לרבות רכבות קלות ומוניות שירות). המוקש - מי יממן את העלות לרשימה המלאה
יש פה סתירה קטנה..
בהולנד מוקד המידע הארצי הוא יוזמה משותפת של כל מפעילי התח"צ ובאנגליה הוא יזמה של משרד התחבורה שם וממומן על ידו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש פה סתירה קטנה..
בהולנד מוקד המידע הארצי הוא יוזמה משותפת של כל מפעילי התח"צ ובאנגליה הוא יזמה של משרד התחבורה שם וממומן על ידו.
ההגיון הפשוט אומר
שאם לבטל את כל מוקדי המודיעין השונים של כל חברה וחברה - עליהם הן מוציאות סכומי עתק ולאחד את כולם תחת קורת גג אחת - מודיעין אחיד שהעלות שלו תחולק בין המפעילים - הרי שהיתרון למפעילים ברור, לא?
 

Rubim88

New member
ההגיון הפשוט אומר
שאם לבטל את כל מוקדי המודיעין השונים של כל חברה וחברה - עליהם הן מוציאות סכומי עתק ולאחד את כולם תחת קורת גג אחת - מודיעין אחיד שהעלות שלו תחולק בין המפעילים - הרי שהיתרון למפעילים ברור, לא?
זה ברור..
אבל לפי מה שרשום שם המפעילים צריכים לממן גם מערכת PIS בתחנות, והם כמובן יעדיפו את זה על חשבון האוצר..
 
וזה לא הכל,
פעילי מכון וייצמן והפקולטה לחקלאות צעדו ברחבי העיר רחובות עם שלטים בנושא התחבורה הציבורית . הצעדה זכתה להתעניינות ברחוב.
פול גז בניוטרל
השלטים האלה לא גורמים לשום שינוי. צריך לשבת על משרד התחבורה ואגד כדי שיתחילו להעביר קווים לת"א דרך 431, 4, איילון וכביש 1. זו הבעיה הגדולה של התח"צ ברחובות ואף אחד לא מטפל בה, כולל הירוקים. איפה הניצול של היציאות החדשות מהעיר? מדוע אין קו אוטובוס דרך היציאה המערבית וכביש 42?
 

הרדוף3

New member
עדכון שבועי ממגמה ירוקה
ביום שני, חל "יום התחבורה הציבורית" שצוין במגוון פעילויות של התנועה הסביבתית בארץ, והבולטות שבהן היו כמובן הפעולות של מגמה ירוקה: הפגנה בסינמטק תל אביב שקראה לשר התחבורה וראש העיר לפנות את נתיבי התחבורה הציבורית עבור האוטובוסים. השר ישראל כץ הכריז על "מבצע אכיפה רחב היקף בנתיבי התחבורה הציבורית החל מיום ראשון הקרוב".
כמו כן,
פעילי תא גבעת רם בירושלים הציגו מיצג ברחבי הקמפוס המוחה על תדירות התחבורה הציבורית מהקמפוס לנקודות מרכזיות בעיר. המיצג כלל שלד עצמות המחכה "עד מוות" לאוטובוס, כשלצידו סטודנטים הממתינים ומעבירים את זמן ההמתנה הרב לאוטובוס בשירה ונגינה. סטודנטים רבים שעברו במקום עצרו על מנת לקבל מידע נוסף כיצד להצטרף למאבק.
 

Ynhockey

New member
מהתמונות ניתן לראות שהאוטובוס פגע ברכב
בתמונה השביעית רואים את הרכב. ניתן גם לראות את זה לפי זה שהצד הימני של האוטובוס נפגע, ולא השמאלי.
לא נראה הגיוני--אתה בטוח?
בחיים לא ראיתי רכב פרטי נוסע על מת"ץ ז'בוטינסקי באור יום, במיוחד לא בכיוון הלא-נכון. בנוסף, בתמונה לא נראה שהרכב נפגע. מאיפה המידע שהיה שם רכב פרטי?
 

אוהד11

New member
כתבות שונות בנושא תח"צ
אנשי אגד בעפולה מנסים לצמצם את מכרז יקנעם
אנשי סניף אגד בעפולה מנסים להוציא ממכרז יקנעם את הקווים לעפולה ולעיר הכרמל. אכן, מבחינה גיאוגרפית, עיר הכרמל ועפולה אינן ישובים שנסמכים על יקנעם
 

Rubim88

New member
אנשי אגד בעפולה מנסים לצמצם את מכרז יקנעם
אנשי סניף אגד בעפולה מנסים להוציא ממכרז יקנעם את הקווים לעפולה ולעיר הכרמל. אכן, מבחינה גיאוגרפית, עיר הכרמל ועפולה אינן ישובים שנסמכים על יקנעם
הקישור..
(ולא הצלחתי למצוא בדה מרקר)
 

אוהד11

New member
כתבות שונות בנושא תח"צ
אושר בכנסת" חניה בתחנות אוטובוס בסופ"ש
הכנסת אישרה את חנית כלי הרכב הפרטיים בתחנות האוטובוסים בסופ"שים ובחגים, חרף התנגדותו הבלתי הגיונית של האוצר, בתואנה, שהדבר נוגד את מדיניות הממשלה לעודד תח"צ. מה ענין שמיטה להר סיני ? לחכמי משרד האוצר הפתרונים
 

amithi1

New member
אושר בכנסת" חניה בתחנות אוטובוס בסופ"ש
הכנסת אישרה את חנית כלי הרכב הפרטיים בתחנות האוטובוסים בסופ"שים ובחגים, חרף התנגדותו הבלתי הגיונית של האוצר, בתואנה, שהדבר נוגד את מדיניות הממשלה לעודד תח"צ. מה ענין שמיטה להר סיני ? לחכמי משרד האוצר הפתרונים
אולי האוצר חושש לפרנסת החניונים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה