עדכון שבועי ממגמה ירוקהכתבות שונות בנושא תח"צ
כתבה: האם המידע על זמני האוטובוסים יהיה בחינםכתבות שונות בנושא תח"צ
פורסם דוח אחריות תאגידית אגד 2008כתבות שונות בנושא תח"צ
שר התחבורה: יש להאיץ את עבודות הפיתוח של הרקלכתבות שונות בנושא תח"צ
האם ערד הולכת לקראת מכרז להפעלת התח"ץ בה?כתבות שונות בנושא תח"צ
מהתמונות ניתן לראות שהאוטובוס פגע ברכבדן 7353 איבד שליטה
והתוצאה הבלתי נעימה לפניכם.
וזה לא הכל,עדכון שבועי ממגמה ירוקה
ביום שני, חל "יום התחבורה הציבורית" שצוין במגוון פעילויות של התנועה הסביבתית בארץ, והבולטות שבהן היו כמובן הפעולות של מגמה ירוקה: הפגנה בסינמטק תל אביב שקראה לשר התחבורה וראש העיר לפנות את נתיבי התחבורה הציבורית עבור האוטובוסים. השר ישראל כץ הכריז על "מבצע אכיפה רחב היקף בנתיבי התחבורה הציבורית החל מיום ראשון הקרוב".
ברור שאף אחד לא רוצה לשאת בעלויות ולשתף פעולהכתבה: האם המידע על זמני האוטובוסים יהיה בחינם
המודל ההולנדי והמודל האנגלי עומדים במוקד הצעת חוק להקמת מוקד מידע אחוד על קווי התחבורה הציבורית (לרבות רכבות קלות ומוניות שירות). המוקש - מי יממן את העלות לרשימה המלאה
האם ערד הולכת לקראת מכרז להפעלת התח"ץ בה?
הרי מטרופולין פועלת כאן שלא מכוח מכרז,מאז יוני 2007,אלא יותר ע"פ בקשה/צו/דרישה של עיריית ערד בראשות ראש העיר דאז,ד"ר מוטי בריל שהודח בינתיים ע"י משרד הפנים. למטרופולין נמסרו הקווים הפנימיים (2,1 ו-2א),והקווים לבאר-שבע (386 הישיר ו-388 המאסף),כשבידי אגד הושארו קווי המהדרין,קו שבועי לירושלים והקו לתל-אביב,וכמובן קווי באר-שבע>עין-גדי וחזרה,שגם אוספים ומורידים בערד. הכתבה נסרקה מעתון המקומי השבועי הצבי,מאחר והקישור לכתבה באתר העיתון פשוט לא מתפקד. גליון 526 של הצבי-ערד,מיום חמישי ה-22/10/2009,עמוד 8,מאת עדי בן-נתן.
לנו לא נתנו להשפיע...,הנה הכתבה!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ואם היו נותנים "להשפיע"...?לנו לא נתנו להשפיע
פשוט דחפו לנו את "קווים" וזהו
וזה גם לא ממש היה הפרטה אלא רפורמה...ואם היו נותנים "להשפיע"...?
הייתם יכולים שם לדעת מה טוב ומה לא?אצלכם זה ענין ותיק מאשר אצלנו,מה גם שאצלכם היה מכרז ואצלנו עדיין לא,מטרופולין נכנסה כאן ללא מכרז,לא בכל המקרים ההפרטה היתה כרוכה במכרזים.
בישראל לרוב כשאומרים "רפורמה"...,וזה גם לא ממש היה הפרטה אלא רפורמה...
לא בהכרחבישראל לרוב כשאומרים "רפורמה"...,
זה לא משהו שהוא לטובת הציבור,אלא לטובת הממשלות והפוליטיקאים,מושג הפוך ממה שמקובל במקומות אחרים.
אכןלא בהכרח
יש כמה רפורמות שבוצעו בשנים האחרונות שפעלו למען האזרח/למען הגברת התחרות בתחומים מסויימים.
הירידה במחירי התח"צ אינה תוצאה של "תחרות"אכן
למשל בתחום הטלפוניה. הן טלפון פנים (הוט ועוד כמה חברות), הן בתחום השיחות לחו"ל (הוזלה מ-6 ש"ח לדקה לכ-50 אג' לדקה בממוצע) והן בתחום הסלולארי. וגם בתחום התח"ץ יש הצלחות. למשל הקו בין ב"ש לת"א. חצי מחיר. למשל חברת קווים בעזור עפולה ובית שאן. למשל קונקס באזור אשדוד.
גם על זה אפשר להתווכחלא בהכרח
יש כמה רפורמות שבוצעו בשנים האחרונות שפעלו למען האזרח/למען הגברת התחרות בתחומים מסויימים.
מה לגבי הרפורמה במס הכנסה?גם על זה אפשר להתווכח
בדרך-כלל כן...,מה לגבי הרפורמה במס הכנסה?
גם ממנה הציבור נפגע?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.