הסימנסים תמונת מצב עדכנית.

מצב
הנושא נעול.
הסימנסים תמונת מצב עדכנית.
בהמשך לשירשור קודם מלפני למעלה משבוע, הרייני לציין כי בשבוע שחלף הופעלו בשרות מלא 7 (שבע) מערכי רכבות סימנס, בשבוע שעבר פעלו 5 ומאוחר יותר6 רכבות. חשוב להדגיש כי המידע המצ''ב הינו ללא קשר לעידכונים במחשב שעודכן או לא עודכן, ואינו מענין במחילה את הח''מ שאינו מחובר לכלום, ומבוסס על בדיקה בשטח עצמו. כאמור ר''י ישראל מפעילה 7 רכבות סימנס בתפעול מלא, כשטכנאים מטעם חב' סימנס נוכחים בכל נסיעה,ע''מ להתגבר על כל בעיה טכנית אם תצוץ, יתכן כי המידע המוגש כאן עשוי להיות לא רלוונטי עם הכנסת מערך שמיני בעתיד הלא רחוק. 7 הקרונות הפועלים נכון לשבוע זה כוללים 9 קרונות כולל קרון ניהוג/כח בכל רכבת. להלן מספרי קרונות הניהוג הפעילים: 801 802 803 804 805 806 809 ברכבת זו 7 קרונות בלבד כולל ק. ניהוג בהמשך : פרוט יעדי הנסיעות של כל רכבות סימנס נכון לעכשיו.
 
הסימנסים תמונת מצב עדכנית.
בהמשך לשירשור קודם מלפני למעלה משבוע, הרייני לציין כי בשבוע שחלף הופעלו בשרות מלא 7 (שבע) מערכי רכבות סימנס, בשבוע שעבר פעלו 5 ומאוחר יותר6 רכבות. חשוב להדגיש כי המידע המצ''ב הינו ללא קשר לעידכונים במחשב שעודכן או לא עודכן, ואינו מענין במחילה את הח''מ שאינו מחובר לכלום, ומבוסס על בדיקה בשטח עצמו. כאמור ר''י ישראל מפעילה 7 רכבות סימנס בתפעול מלא, כשטכנאים מטעם חב' סימנס נוכחים בכל נסיעה,ע''מ להתגבר על כל בעיה טכנית אם תצוץ, יתכן כי המידע המוגש כאן עשוי להיות לא רלוונטי עם הכנסת מערך שמיני בעתיד הלא רחוק. 7 הקרונות הפועלים נכון לשבוע זה כוללים 9 קרונות כולל קרון ניהוג/כח בכל רכבת. להלן מספרי קרונות הניהוג הפעילים: 801 802 803 804 805 806 809 ברכבת זו 7 קרונות בלבד כולל ק. ניהוג בהמשך : פרוט יעדי הנסיעות של כל רכבות סימנס נכון לעכשיו.
הסימנסים :יעדי נסיעה של כל הרכבות.
להלן יעדי נסיעות של רכבות עם קרונות מתוצרת סימנס. קרון ניהוג מס. 801- 41,152,167,78,91,198, 802- 61,172,187 803- 144,159,70, 804- 135,46,57,168,183,192, 805- 9,38,49,160,175,86, 806- 140,155,164,179,90, 809- 11,42,81,194 תשומת לב : מב''ש מרכז לחיפה מרכז השמונה בשעה 05.56. (רכבת זו נוסעת מנתב''ג ללא נוסעים לב''ש לפנות בוקר כמערך מיועד לרכבת מס.42). עשויים לחול שינויים בימי ראשון וחמישי עפ''י האפשרויות התפעוליות, והביקוש בשעות השונות במהלך היום. בשל השריפה שפרצה בקרון ניהוג של רכבת מודו ספרדית נגרע מערך שלם מהשרות באופן זמני (נותרו 3 מערכים ספרדים בשרות במקום 4 מערכים עם עתודה של קרון כח/ניהוג 1 במקום 2) כך שעשויים לחול שינויים נוספים באופן הפעלת המערכים השונים. נסיעה נעימה ושקטה (מאוד) בקרונות החדשים.
 
הסימנסים :יעדי נסיעה של כל הרכבות.
להלן יעדי נסיעות של רכבות עם קרונות מתוצרת סימנס. קרון ניהוג מס. 801- 41,152,167,78,91,198, 802- 61,172,187 803- 144,159,70, 804- 135,46,57,168,183,192, 805- 9,38,49,160,175,86, 806- 140,155,164,179,90, 809- 11,42,81,194 תשומת לב : מב''ש מרכז לחיפה מרכז השמונה בשעה 05.56. (רכבת זו נוסעת מנתב''ג ללא נוסעים לב''ש לפנות בוקר כמערך מיועד לרכבת מס.42). עשויים לחול שינויים בימי ראשון וחמישי עפ''י האפשרויות התפעוליות, והביקוש בשעות השונות במהלך היום. בשל השריפה שפרצה בקרון ניהוג של רכבת מודו ספרדית נגרע מערך שלם מהשרות באופן זמני (נותרו 3 מערכים ספרדים בשרות במקום 4 מערכים עם עתודה של קרון כח/ניהוג 1 במקום 2) כך שעשויים לחול שינויים נוספים באופן הפעלת המערכים השונים. נסיעה נעימה ושקטה (מאוד) בקרונות החדשים.
תודה ! האם תוכל לציין את מספרי הקרונות
המחוברים בכל אחת מהרכבות הנ"ל? הנושא חשוב כדי שאוכל לעשות סדר אצלי ברישומים. אצלי מופיעות עדיין 6 רכבות והייתי מעוניין לראות איזה קרון נגרע מכל מערך לשם הרכבת המערך השביעי. תודה מראש על המאמץ ! (אצלי זה מופיע 10 קרונות בכל מערך [כמו שהיה במקור] כלומר בסה"כ 60 + קרון 809 = 61. מכל מערך שמופיע אצלי נגרע קרון אחד למען המערך השביעי. מה שאני צריך הוא למעשה את מספרי הקרונות של המערך השביעי המחובר ל-809 ואז אוכל/נוכל לפרסם את יתר ששת ההרכבים הקיימים באופן מעודכן). המון תודה !
 
תודה ! האם תוכל לציין את מספרי הקרונות
המחוברים בכל אחת מהרכבות הנ"ל? הנושא חשוב כדי שאוכל לעשות סדר אצלי ברישומים. אצלי מופיעות עדיין 6 רכבות והייתי מעוניין לראות איזה קרון נגרע מכל מערך לשם הרכבת המערך השביעי. תודה מראש על המאמץ ! (אצלי זה מופיע 10 קרונות בכל מערך [כמו שהיה במקור] כלומר בסה"כ 60 + קרון 809 = 61. מכל מערך שמופיע אצלי נגרע קרון אחד למען המערך השביעי. מה שאני צריך הוא למעשה את מספרי הקרונות של המערך השביעי המחובר ל-809 ואז אוכל/נוכל לפרסם את יתר ששת ההרכבים הקיימים באופן מעודכן). המון תודה !
צר לי, אך אין בידי רשימות כמבוקש.
 

mister K

New member
הסימנסים תמונת מצב עדכנית.
בהמשך לשירשור קודם מלפני למעלה משבוע, הרייני לציין כי בשבוע שחלף הופעלו בשרות מלא 7 (שבע) מערכי רכבות סימנס, בשבוע שעבר פעלו 5 ומאוחר יותר6 רכבות. חשוב להדגיש כי המידע המצ''ב הינו ללא קשר לעידכונים במחשב שעודכן או לא עודכן, ואינו מענין במחילה את הח''מ שאינו מחובר לכלום, ומבוסס על בדיקה בשטח עצמו. כאמור ר''י ישראל מפעילה 7 רכבות סימנס בתפעול מלא, כשטכנאים מטעם חב' סימנס נוכחים בכל נסיעה,ע''מ להתגבר על כל בעיה טכנית אם תצוץ, יתכן כי המידע המוגש כאן עשוי להיות לא רלוונטי עם הכנסת מערך שמיני בעתיד הלא רחוק. 7 הקרונות הפועלים נכון לשבוע זה כוללים 9 קרונות כולל קרון ניהוג/כח בכל רכבת. להלן מספרי קרונות הניהוג הפעילים: 801 802 803 804 805 806 809 ברכבת זו 7 קרונות בלבד כולל ק. ניהוג בהמשך : פרוט יעדי הנסיעות של כל רכבות סימנס נכון לעכשיו.
שלשום יצא לי לנסוע בסימנס כבר פעם שנייה
נסעתי ברכבת 183 מק.מוצקין לת"א. עד עתה התרשמתי מאוד לטובה מרכבות הסימנס. נראה שהשקיעו הרבה מחשבה בהנדסת האנוש של הרכבת כך שתהיה נוחה ומרווחת יותר מרכבות הדאבל דק ונראה שהצליחו. הנסיעה בסימנס נוחה מאוד, גם אם יושבים ארבעה אנשים ברבעיית מושבים עדיין יש מקום לרגליים, ובמדפים מעל הנוסעים יש הרבה יותר מקום מאשר בדאבל דק אך עדיין לא כמו במודו או ב-IC3. גם המזגן שיוצא מהחלון ישר ליד די מגניב ונקווה שפתחי האוורור לא יתמלאו במהרה בזבל ומסטיקים. חלוקת הקרון לשלושה חלקים תורמת גם היא לשקט מאחר ויש פחות נוסעים בכל חלק של הקרון. הנסיעה עצמה שקטה יותר מבכל רכבת אחרת בארץ. לא שומעים כמעט את הפסים ונראה שהשקיעו בבידוד. עוד שיפור, מינורי אמנם, הוא בשילוט שמופיע בעברית ובאנגלית לטובת התיירים הבאים מנתב"ג. באנגלית השילוט רשום בצורה תקינה עם אותיות גדולות וקטנות, שלא כמו בחלק משלטי התחנות. לסיכום, למרות הכיעור החיצוני מדובר ברכבת נוחה מאוד והנסיעה בה בהחלט נותנת הרגשה של רכבת חדשנית ומתקדמת. לטעמי, אני מותן לסימנס את המקום השני בנוחות בארצנו אחרי המודו הספרדיים.
 

mister K

New member
שלשום יצא לי לנסוע בסימנס כבר פעם שנייה
נסעתי ברכבת 183 מק.מוצקין לת"א. עד עתה התרשמתי מאוד לטובה מרכבות הסימנס. נראה שהשקיעו הרבה מחשבה בהנדסת האנוש של הרכבת כך שתהיה נוחה ומרווחת יותר מרכבות הדאבל דק ונראה שהצליחו. הנסיעה בסימנס נוחה מאוד, גם אם יושבים ארבעה אנשים ברבעיית מושבים עדיין יש מקום לרגליים, ובמדפים מעל הנוסעים יש הרבה יותר מקום מאשר בדאבל דק אך עדיין לא כמו במודו או ב-IC3. גם המזגן שיוצא מהחלון ישר ליד די מגניב ונקווה שפתחי האוורור לא יתמלאו במהרה בזבל ומסטיקים. חלוקת הקרון לשלושה חלקים תורמת גם היא לשקט מאחר ויש פחות נוסעים בכל חלק של הקרון. הנסיעה עצמה שקטה יותר מבכל רכבת אחרת בארץ. לא שומעים כמעט את הפסים ונראה שהשקיעו בבידוד. עוד שיפור, מינורי אמנם, הוא בשילוט שמופיע בעברית ובאנגלית לטובת התיירים הבאים מנתב"ג. באנגלית השילוט רשום בצורה תקינה עם אותיות גדולות וקטנות, שלא כמו בחלק משלטי התחנות. לסיכום, למרות הכיעור החיצוני מדובר ברכבת נוחה מאוד והנסיעה בה בהחלט נותנת הרגשה של רכבת חדשנית ומתקדמת. לטעמי, אני מותן לסימנס את המקום השני בנוחות בארצנו אחרי המודו הספרדיים.
*מותן = צ"ל: נותן.
ואגב, גם הצביעה הכחולה יפה בעיני.
 
שלשום יצא לי לנסוע בסימנס כבר פעם שנייה
נסעתי ברכבת 183 מק.מוצקין לת"א. עד עתה התרשמתי מאוד לטובה מרכבות הסימנס. נראה שהשקיעו הרבה מחשבה בהנדסת האנוש של הרכבת כך שתהיה נוחה ומרווחת יותר מרכבות הדאבל דק ונראה שהצליחו. הנסיעה בסימנס נוחה מאוד, גם אם יושבים ארבעה אנשים ברבעיית מושבים עדיין יש מקום לרגליים, ובמדפים מעל הנוסעים יש הרבה יותר מקום מאשר בדאבל דק אך עדיין לא כמו במודו או ב-IC3. גם המזגן שיוצא מהחלון ישר ליד די מגניב ונקווה שפתחי האוורור לא יתמלאו במהרה בזבל ומסטיקים. חלוקת הקרון לשלושה חלקים תורמת גם היא לשקט מאחר ויש פחות נוסעים בכל חלק של הקרון. הנסיעה עצמה שקטה יותר מבכל רכבת אחרת בארץ. לא שומעים כמעט את הפסים ונראה שהשקיעו בבידוד. עוד שיפור, מינורי אמנם, הוא בשילוט שמופיע בעברית ובאנגלית לטובת התיירים הבאים מנתב"ג. באנגלית השילוט רשום בצורה תקינה עם אותיות גדולות וקטנות, שלא כמו בחלק משלטי התחנות. לסיכום, למרות הכיעור החיצוני מדובר ברכבת נוחה מאוד והנסיעה בה בהחלט נותנת הרגשה של רכבת חדשנית ומתקדמת. לטעמי, אני מותן לסימנס את המקום השני בנוחות בארצנו אחרי המודו הספרדיים.
יש להבחין בין מרכז הקרון שהוא אכן שקט לשני
רבעי הקרון שבשוליים, שם הנסיעה מורגשת וגם הרעש חזק יותר ביחוד כשנפתחות הדלתות של המעברים בין הקרונות. לצערי כבר עכשיו ראיתי שהתחילו לנעול דלתות אוטומאטיות בתוך הקרון על מצב פתוח והדבר מפחית את הבידוד.
 

mister K

New member
יש להבחין בין מרכז הקרון שהוא אכן שקט לשני
רבעי הקרון שבשוליים, שם הנסיעה מורגשת וגם הרעש חזק יותר ביחוד כשנפתחות הדלתות של המעברים בין הקרונות. לצערי כבר עכשיו ראיתי שהתחילו לנעול דלתות אוטומאטיות בתוך הקרון על מצב פתוח והדבר מפחית את הבידוד.
אכן ישבתי בחלק האמצעי.
 
יש להבחין בין מרכז הקרון שהוא אכן שקט לשני
רבעי הקרון שבשוליים, שם הנסיעה מורגשת וגם הרעש חזק יותר ביחוד כשנפתחות הדלתות של המעברים בין הקרונות. לצערי כבר עכשיו ראיתי שהתחילו לנעול דלתות אוטומאטיות בתוך הקרון על מצב פתוח והדבר מפחית את הבידוד.
ההבדל מאוד משמעותי בין חלקי הקרון הנ"ל.
 

S o l l y

New member
יש להבחין בין מרכז הקרון שהוא אכן שקט לשני
רבעי הקרון שבשוליים, שם הנסיעה מורגשת וגם הרעש חזק יותר ביחוד כשנפתחות הדלתות של המעברים בין הקרונות. לצערי כבר עכשיו ראיתי שהתחילו לנעול דלתות אוטומאטיות בתוך הקרון על מצב פתוח והדבר מפחית את הבידוד.

גם אני שמתי לב לזה שאת הדלתות האמצעיות אכן משאירים פתוח רוב הזמן, וזה בדיוק מה שכתבתי שלדעתי יקרה אחרי הנסיעה הראשונה בסימנס, בדומה למצב היום בIC3 עם הדלתות האמצעיות, וחבל שכך. כמו כן גם אז כתבתי, שהקרון האמצע הוא הכי נוח ושקט, ובאמת בשני הרבעים האחרים לא השקיעו לדעתי מספיק בבידוד והרעש מהמסילה בזמן פתיחת הדלק הוא יחסית חדק ומציק. מעבר לזה זמן פתיחת הדלתות בסוף הקרון קטן מזמן פתיחת הדלתות באמצע הקרון וזה די חכם...
 

mister K

New member
שלשום יצא לי לנסוע בסימנס כבר פעם שנייה
נסעתי ברכבת 183 מק.מוצקין לת"א. עד עתה התרשמתי מאוד לטובה מרכבות הסימנס. נראה שהשקיעו הרבה מחשבה בהנדסת האנוש של הרכבת כך שתהיה נוחה ומרווחת יותר מרכבות הדאבל דק ונראה שהצליחו. הנסיעה בסימנס נוחה מאוד, גם אם יושבים ארבעה אנשים ברבעיית מושבים עדיין יש מקום לרגליים, ובמדפים מעל הנוסעים יש הרבה יותר מקום מאשר בדאבל דק אך עדיין לא כמו במודו או ב-IC3. גם המזגן שיוצא מהחלון ישר ליד די מגניב ונקווה שפתחי האוורור לא יתמלאו במהרה בזבל ומסטיקים. חלוקת הקרון לשלושה חלקים תורמת גם היא לשקט מאחר ויש פחות נוסעים בכל חלק של הקרון. הנסיעה עצמה שקטה יותר מבכל רכבת אחרת בארץ. לא שומעים כמעט את הפסים ונראה שהשקיעו בבידוד. עוד שיפור, מינורי אמנם, הוא בשילוט שמופיע בעברית ובאנגלית לטובת התיירים הבאים מנתב"ג. באנגלית השילוט רשום בצורה תקינה עם אותיות גדולות וקטנות, שלא כמו בחלק משלטי התחנות. לסיכום, למרות הכיעור החיצוני מדובר ברכבת נוחה מאוד והנסיעה בה בהחלט נותנת הרגשה של רכבת חדשנית ומתקדמת. לטעמי, אני מותן לסימנס את המקום השני בנוחות בארצנו אחרי המודו הספרדיים.
ושכחתי עוד יתרון של הסימנס על כל האחרות...
ריבוי שקעי החשמל לאורך כל הקרון כך שלכל נוסע תהיה גישה לשקע חשמל. מאוד שימושי!
 

אוהד11

New member
הסימנסים תמונת מצב עדכנית.
בהמשך לשירשור קודם מלפני למעלה משבוע, הרייני לציין כי בשבוע שחלף הופעלו בשרות מלא 7 (שבע) מערכי רכבות סימנס, בשבוע שעבר פעלו 5 ומאוחר יותר6 רכבות. חשוב להדגיש כי המידע המצ''ב הינו ללא קשר לעידכונים במחשב שעודכן או לא עודכן, ואינו מענין במחילה את הח''מ שאינו מחובר לכלום, ומבוסס על בדיקה בשטח עצמו. כאמור ר''י ישראל מפעילה 7 רכבות סימנס בתפעול מלא, כשטכנאים מטעם חב' סימנס נוכחים בכל נסיעה,ע''מ להתגבר על כל בעיה טכנית אם תצוץ, יתכן כי המידע המוגש כאן עשוי להיות לא רלוונטי עם הכנסת מערך שמיני בעתיד הלא רחוק. 7 הקרונות הפועלים נכון לשבוע זה כוללים 9 קרונות כולל קרון ניהוג/כח בכל רכבת. להלן מספרי קרונות הניהוג הפעילים: 801 802 803 804 805 806 809 ברכבת זו 7 קרונות בלבד כולל ק. ניהוג בהמשך : פרוט יעדי הנסיעות של כל רכבות סימנס נכון לעכשיו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה