שתהיה לכם שנת יופי וחלומות נעימים. לילה טוב.
ח חביתקה New member 18/1/03 #3 לילה מצויין, חלומות נעימים, חלומות פז. שבת נפלאה ושקטה. תבלו, תהנו, והכי חשוב, תשמרו על עצמכם