../images/Emo24.gifשלום לכולם אני חדש כאן
אני ממש שמח למצוא אותכם ואני חשבתי שאני לבד בעולם חחחחחחח... אני פגשתי את לארה בבית החולים והיא סיפרה לי שיש פה קהילה חמה ואוהבת שממש עוזרת ותומכת בעניין הקיצור ובכלל אז קפצתי לראות . וכמובן שקראתי הרבה מהשבוע האחרון אבל חברה אתם ממש פעילים לא כמו כל הפורומים פה. אז ככה: אני בן 35 ואני מתגורר בשרון עדיין רווק לצערי (תשכנעו את לארה לצאת איתי לדייט
) גובהי - 180 משקל - 135 עקב משקל פיתחתי בעית נשימה קלה ולכן הניתוח הוא עניין שדחוף אמור לעבור ניתוח טבעת צרפתית (לא ידעתי עד שלארה הסבירה וביררה) ומקווה להתאקלם פה טוב. לארה מקווה שתרגישי טוב - אני מקווה לבקר אותך השבוע
אני ממש שמח למצוא אותכם ואני חשבתי שאני לבד בעולם חחחחחחח... אני פגשתי את לארה בבית החולים והיא סיפרה לי שיש פה קהילה חמה ואוהבת שממש עוזרת ותומכת בעניין הקיצור ובכלל אז קפצתי לראות . וכמובן שקראתי הרבה מהשבוע האחרון אבל חברה אתם ממש פעילים לא כמו כל הפורומים פה. אז ככה: אני בן 35 ואני מתגורר בשרון עדיין רווק לצערי (תשכנעו את לארה לצאת איתי לדייט