סופשבוע שהיה

buba300

New member
../images/Emo24.gifסופשבוע שהיה../images/Emo140.gif

סופשהשבוע שלנו היה רווי בארוחות ומשפחה. ביום שישי רומי לא רצתה ללכת לגן ופינקתי אותה וקניתי לה תיבת נגינה עם בלרינה. עוד בשעות הצהריים המוקדמות נסענו לרחובות למסעדת "תרזה"
(מאוד מומלצת) עם כל המשפחה המורחבת, חגגנו שחרור מהצבא של בן אחי הגדול (הנכד הבכור). משם המשכנו לארוחה משפחתית נוספת אצל אחי השני. בשבת בבוקר הלכנו למסיבת יומולדת מהגן עם ליצן חביב. ומסיבת יומולדת תמיד חגיגה.
משם המשכנו להורים, שם אחותי הגיעה והיתה ארוחת צהרים נהדרת.
רומי נרדמה לכמה שעות. נסענו הביתה לאכול עוד ארוחת ערב
אמבטיה, טלוויזיה, משחקים ועוד מעט לשינה ערבה.. אה, ולגבי היד שכאבה לי שבוע שעבר - הכאב התגלה כדלקת במפרק כף היד.. אז אני לטובת כדורים וחבישה למשך 10 ימים. אתם/ן מוזמנים ומוזמנות לשתף אותנו. מאחלת ברכות לשבוע נפלא וקריר. בוא כבר גשם!
 

חמודבה

New member
../images/Emo31.gif היה מבאס

ביום שישי לפנות בוקר ליבי התעוררה עם נזלת (שהיתה שם כבר כמה ימים אבל מאותו לילה הפכה לאיומה) שיעול וחום. בבוקר שקמנו סופית אחרי לילה ללא שינה ראיתי שיש לה גם פצעים בלשון. (למי שזוכר היא עד עכשיו היתה בבית עם פטריה בלשון שהלכה וחזרה שוב כעבור כמה ימים ושוב הלכה ועכשיו עוד לא גמרנו אפילו את הטיפול והגיעו האפטות). את הבוקר התחלתי אצל הרופא. בצהריים לקחתי את נועה מהגן, נחנו קצת ובישלתי לשישי בערב, לשם שינוי אני אירחתי את כולם כאן. בשבת בבוקר התעוררנו לעוד בוקר של חולי, אחרי עוד לילה נטול שינה. קפצנו להורים שלו לארוחת צהריים, חזרנו הביתה בסביבות שלוש וחצי, נועה וליבי נרדמו באוטו בדרך חזרה וישנו עד חמש ככה שעכשיו עוד שמייח כאן. זהו.
 

buba300

New member
החלמה מהירה../images/Emo24.gif

לא קל לארח כשיש ילדה חולה בבית. אגב, הבחנתי כשהבת שלי ישנה צהרים וגם כמה שעות, היא מעדיפה לישון מוקדם בלילה.
 

חמודבה

New member
../images/Emo10.gifתודה, אבל לא ממש

היינו היום בבדיקת דם שלא אמרה הרבה ולעומת אתמול החום רק עלה...
 
ניסינו השבת קורס להתעמלות-תינוקות

הפיצית, בת 19 חודש, ואנחנו ההורים הגענו למכון 15 דקות מוקדם מדי והתברר לנו שעשינו טעות שהגענו מוקדם כי הקטנה רצתה להכנס להצרף אל הבנות הגדולות שכבר התעמלו שם. פשוט צרחה ורצתה לרוץ פנימה. כשנכנסנו פשוט אהבה כל רגע. יש שם מסלול מכשולים לתינוקות שהם צריכים לטפס ולהתגלש כדי לעבור אותם ואז לקפוץ לתוך בריכת כדורים ענקית (הכדורים גדולים במיוחד ועשויים מספוג) ולצאת מהצד השני של הבריכה (קשה בטרוף, אני חשבתי שאני נשארת בבריכה הזאת לתמיד). היו אלו 45 דקות של צרחות עונג מצידה. לעומת זאת אני הייתי הרוגה מעייפות. לא להאמין שמסלול מכשולים לתינוקות מעייף כל כך! חזרנו, וכולם הלכו לשון לשעתיים.
 

michalina

New member
אפשר פרטים על הקורס? באיזו עיר?

אני גם מחפשת חוגים כאלה.... גם הבת שלי בת 18 ח'..... רוב תודות
 
פרטים באופן כללי

יש לידינו מכון של התעמלות gymnastics שהוא רציני ומאמן בנות להתעמלות על כח על קורה והעמלות אומנותית. הם לוקחים את הקטנטנים כבר מגיל שנה. אנחנו נלך איתה בשביל הכייף לא בשביל שהפיצית תגיע לאולימפיאדה אבל אני שמחה שהמאמנת מבינה מאוד בהתעמלות לילדים קטנים ויודעת מה אפשר בגיל הזה. בשלב זה ההתעמלות היא שילוב של מסלול מכשולים ושל ישיבה והפעלה במעגל כדי לתפוס נשימה. המכשולים הם בגדול: טיפוס על ערמת מזרונים ונפילה על טרמפולינה גדולה (עם ההורה). ואז לטפס בסולם על החמור (זוכרת משעורי ספורט?) לרדת לרוץ על קורה ארוכה לצד השני, לעבור דרך מנהרה ואז יש שם גלגלת כזאת שהילד אמור להחזיק בידיים ולתת תנופה ואז הגלגלת מעיפה אותו קדימה וצריך לקפוץ אל תוך בריכת הכדורים. אבל לקטנים מוותרים והם נוסעים על הגלגלת הזאת ואז המורה עצרה את הגלגלת ואני והפיצית קפצנו פנימה ממהירות אפס. ממש מתיש!
 
זה חוג שתרשמו אליו באופן קבוע?

אני כל כך שמחה שהילדים עברו את הגיל שאני צריכה להפעיל את עצמי יחד איתם בחוגים
 
כן, הוחלט שכדי להוציא את עודף האנרגיות שלה

בצורה יותר מסודרת אז נירשם לקורס באופן קבוע. עוד לא שילמתי על המנוי כי אני מחכה שיבוא איזה נס ונמצא איזה ביייביסיטר צעירה שתסכים לרוץ איתה 45 דקות. אני בהריון (זה התרוץ שלי) ובעלי, יש לו קורס אחר עם בתו הגדולה בדיוק באותו הזמן. מחכה כבר לגיל שלא נצטרך לפעול איתה!!
 

מיקמיק21

New member
הסופ"ש שלנו....

ככה זה כשמתכננים
ביום חמישי האחרון מעייני הייתה בת שנה
!!
זו הזדמנות לאחל על גבי הפורום המון מזל טוב לנסיכה שלי! בריאות, אושר, שתגדלי ליצור לעצמך חלומות ולהגשים אותם! שנמשיך לדעת אותך ולהעניק לך מכל טוב, תשיכי להיות ילדתנו האהובה ולמלא את ביתנו ומשפחתנו באור ואהבה!!
אז במקום חגיגות שתוכננו, מעיין התחילה עם חום כבר ברביעי בערב, בחמישי נשארה איתי בבית ושרתי לה לבד שירי יומולדת, בחמישי בערב היינו אצל הרופא, בשישי-בו תוכננה חגיגה קטנה בגן- שוב נשארנו בבית..........וכך עבר לו כל הסופ"ש בלי יותר מדי פעילות מיוחדת, קצת חברים, קצת משפחה, הרבה בית וחוסר נוחות של פעוטה חולה בת שנה ! נקווה שבסופ"ש הבא, נמצה את כל החגיגות עד תום עם משפחה וחברים, העיקר שנהיה קודם בריאים! שבוע טוב!
 

טולילול

New member
היה סופ"ש נפלא ../images/Emo13.gif

לאחר תקופה רוויות מתחים לחץ ומחלות הבעלול ואני נסענו ביום חמישי לאילת - לבלות!
הילדים אופסנו אצל סבא וסבתא המקסימים שלטובת בריאותה הנפשית של ילדתם תמיד נרתמים... סתלבט על הים, התחדשות בבגדים, מתנות לילדים וקצת מסעדות - היה כייף, רגוע ומטעין מצברים - שבנו לחיות
הילדים נהנו מאד עם הסבים וקיבלו את פנינו בשמחה ובאושר היה כייף להתרחק, להתגעגע ולחזור שוב להורות בשיא הכושר. שבוע מקסים לכולן/ם
 
מארוחה לארוחה אצלכם ../images/Emo13.gif

קודם כל תרגישי טוב, ומצטרפת אלייך לתפילות הגשם. לנו היה סוף שבוע יחסית רגוע אחרי סיום שבוע מטורף לחלוטין. אחת הילדות שנרצחה ברעננה על ידי אמה, היא בת כיתה של הבן שלי. כמובן שמיום רביעי בצהריים היה כאן כאוס מוחלט. ביום שישי בצהריים ההורים שלי הפתיעו ושאלו אם הם יכולים לבוא לקחת את הבן אליהם ולהחזיר אותו בשבת בערב. בהתחשב בכך שהם גרים בגליל, זה מאמץ לא קטן בכלל. הם לקחו אותו ונסעו בשבת לטייל בצוק מנרה ובאגמון החולה. בדיוק מה שהוא היה צריך
אנחנו אירחנו ללינה חברות של הילדות, ובשבת התפצלנו, הגדולה נסעה עם חברה למיני ישראל, ואנחנו קפצנו לפארק הרצליה. בסך הכל, עבר בשלווה.
 
למעלה