נילייייייייייייייייייי איפה אתתתתתתתתת

נילי41

New member
הי אריאלה מה נשמע?

מה שלומך יקירתי? קראתי שיש לך כאבים בצד. מקווה שכבר טיפלת בהם ושהכאב עבר. לנו אין פריבילגיה להיות חולים או לסבול מכאבים. מה שמזכיר לי שאתמול הלכתי לקבל את החיסון נגד שפעת... אני נוסעת עכשיו באוטובוסים לבקר את יוד. במסגרת 'חגיגות' יום הקשיש שחל השבוע יש להם היום 'ערב משותף לדיירים ולבני משפחותיהם' על הדשא המרכזי מאחורי המחלקות לתשושי נפש. בתוכנית: הופעה מוזיקלית, שירה + ריקודים וכיבוד. בשעה 18:30 יתקיים מפגש משפחות עם ההנהלה וצוות העובדים למשוב ועדכונים על הנעשה במרכז. קיבלנו גם טופס משוב שעלינו למלא ולמסור אותו. מעניין איך יהיה. למטופלים בטח אין מושג על מה ולמה 'החגיגה' אבל הם בטח ישמחו לצאת קצת מהשגרה, במיוחד בשעות אחר הצהרים המשמימות שלהם... אותי יעניין המפגש עם ההנהלה. מאחר ואנחנו רק זמן קצר במקום, אקשיב לדברי ה'ותיקים' ואשמע מה מפריע להם. אחזור הביתה בערב ואם אצליח אספר לכם כאן איך היה ומה היה...
 

נילי41

New member
היה לנו 'יום הורים'

סיפרתי לכם אתמול שהיה במרכז של יוד ערב משותף לדיירים ולבני משפחותיהם. זה היה אמור להיות על הדשא במשותף ל-3 מחלקות לתשושי נפש. הגשם שיבש את התוכניות והתחיל לרדת בדיוק בזמן האירוע ונאלצו להכניס את כולם למחלקה אחת, למחלקה של יוד כמובן. כשהגעתי המקום היה מפוצץ מאנשים ומבני משפחה. יוד ישב המום בצד. שמח לראות אותי אבל לא נהנה מכל הרעש וההמולה. היתה זמרת ששרה בליווי אורגן עם מגבר והמוסיקה היתה די רועשת למרות ששרו שירים יפים של פעם, שהקשישים מכירים. מעט מאוד שמחו ורקדו. האחרים היו בעיקר המומים. הגיעו למסיבה גם דיירים ממחלקת תשושים שנמצאת בקומה השניה של המחלקה של יוד והצפיפות היתה באמת גדולה. מה שהציל את המצב היה 'האוכל!'. יוד שיתף פעולה באכילה בלי בעיות. הכיבוד היה בסדר והקשישים נהנו כי הם לא מקבלים ביום יום כדורי פלפל, חומוס וטחינה וצ'יפסלט. היו גם פחזניות ועוגות ושתיה... לאחר מכן המשפחות התאספו באולם האירועים כדי לדבר עם הצוות וההנהלה. אנחנו חדשים יחסית במקום. יש משפחות שבאות לשם כבר 14 שנים או יותר. קודם בן משפחה אחדהיה מאושפז, אחר כך השני וככה הם מכירים את המקום במשך שנים. בדבר אחד היתה תמימות דעים, היחס של הצוות ושל ההנהלה הוא ממש 10. את זה כולם ציינו לטובה. בנוסף כל אחד דיבר על מה שמציק לו. אני אמרתי שמאז שיוד מאושפז ואני מגיעה למקום בכל יום, לא ראיתי הפעלה של הדיירים בשעות אחר הצהרים וזה מאוד צורם כי בבוקר יש פעילויות והפעלה ואילו שעות אחה"צ משמימות והאנשים מסתובבים חסרי מעש. אני יוצאת עם יוד לטייל קצת בשטח אבל האחרים שאין להם ביקורים לא יכולים לצאת וגם אינם מועסקים. לא היתה להם תשובה עניינית לתת לי מלבד זה שהבעיה ידועה. כמובן שלא גיליתי להם את אמריקה. העניין הוא שצריך לעשות משהו בנדון. אני מקווה שזה ישתנה בקרוב. חזרתי הביתה במונית כי כבר היה מאוחר, אפילו לא נשארתי עד סוף הערב ופרשתי באמצע... בלילה רציתי להאזין לתוכנית של נתיבה בן יהודה שסיפרתי לה על השיר של יוד. היא באמת סיפרה את הסיפור שלו והקריאה את שורות השיר וביקשה ממי שזה נשמע לו מוכר שיתקשר וישפוך אור על התעלומה. של מי השיר??? רוב הזמן דיברו על השיר 'עלי בריקדות' שעלה לכותרות מאז הלווייתה של אמה של ציפי ליבני, שרה הקטנה, שעליה נכתבו מילות השיר. תוך כדי הקשבה לדיבורים ולסיפורים התחלתי לנמנם לצערי ובאחת ההתעוררויות שלי הספקתי עוד לשמוע את המאזין שהתקשר כנראה בקשר ליוד כי הכרתי את שמו. הוא היה חבר לכיתה של יוד וגם של נתיבה מהגימנסיה. לא יודעת מה הוא סיפר כי לא שמעתי. אני צריכה להתקשר לנתיבה לשאול אותה מה הוא אמר. אעשה זאת בסוף השבוע... עובדה מצערת היא שעד עכשיו אף אחד לא התקשר אלי עם תשובה קונקרטית בנושא והתעלומה הולכת ומתעצמת. "זה יהיה וודאי סוף יפה"... אז לילה טוב לכ-ו-ל-ם !
 
../images/Emo24.gifנילי'לה ,אני גם במתח לראות מה עם

השיר, יום הורים? איזה ציון נתנו ליוד?
 
את יכולה להאזין להקלטה

לא האזנתי לשידור אבל אפשר במשך כל השבוע, עד יום ד' הבא, לשמוע את התוכנית ואפילו לדלג על קטעים או לחזור עליהם.להלן הלינק: http://bet.iba.org.il/ |סלינק| אחרי שתכנסי לאתר של רשת ב' תלחצי בצד שמאל על "תוכניות מוקלטות כבקשתך". בחלון שייפתח יופיעו תוכניות רבות. תגללי עד שתגיעי ל"נתיבה מדברת ומקשיבה" שזה קצת אחרי החצי של הגלילה. תספרי לנו אם יצא מזה משהו. אני גם מזכיר לך שכדאי לנסות להתקשר ל"שאלה של טעם" גם כן ברשת ב' עם שידור חוזר ברשת א'. בהצלחה
 

אסתרס

New member
../images/Emo68.gifיענקלה אני לומדת ממך שמוש במחשב.

כל מה שאתה מדריך, אני רושמת ומיישמת, כאילו היו אלו שעורי בית. תודה.
 

אסתרס

New member
../images/Emo68.gifאיזה חום היום.

אתמול בצהריים שלמה הקיא. נבהלתי ! מאז הכנסתי אותו למשטר של אוכל קל, והכל בסדר בינתיים. לפני שבוע חיסנתי את שנינו נגד שפעת. אומרים שהשנה היא עלולה ליהיות חמורה.אנחנו הקשישים מתחסנים ללא תשלום. את הפיליפינית חיסנתי גם, קניתי בכספי - 200 שח חיסון והזרקתי לה. אני מעונינת שהיא תיהיה בריאה ! צלצלתי לבטוח הרפואי , שאני משלמת 50 דולר לחודש, והם לא משתתפים. כדי להזריק הם היציעו שאקבל מהם רופא ב-160 שח. תודה רבה. שאלתי בקופח והאחיות אמרו לי שאם באים למרפאה עם הזריקה- הן מחסנות. מחר אני יוצאת לטיול עם הקבוצה של לימודי ארץ - ישראל אליה אני שייכת ולומדת מעל 10 שנים. בשנה האחרונה לא יצאנו אני ושלמה לטיולים בגלל הדרדרותו. מחר זו יציאתי הראשונה לטיול. ואני נרגשת כי זה היה חסר לי מאוד. שלמי יחסר לכולנו. היתה לו נוכחות חברתית בעלת משקל בקבוצה. אז שתיהיה שבת שלום. ביי מאסתר.
 
חיסון למטפלת

עוד באמצע קריאת התגובה שלך הצעתי לג'ואן שתתחסן על חשבוני, אבל היא לא רוצה. היא אינטליגנטית מאד אבל רצונו של אדם - כבודו. שתהני מהטיול!!!
 
../images/Emo193.gifאסתר, יש גם חיסון נגד דלקת ראות

לקחתי את חמותי לעשות חיסון נגד שפעת ודלקת ראות, 2 זריקות, לשלמה מספיק רק אחד?
 

אסתרס

New member
../images/Emo68.gifהחיסון נגד דלקת ריאות הוא

דוקא , לקשישים. זה נוהל של משרד הבריאות. שיש לחסן קשישים נגד דלקת ריאות. האזרח יענקלה-- דרוש זכויותיך . ! ! !
 

אסתרס

New member
../images/Emo68.gifחיסון נגד דלקת ראות,

עושים פעם ב- 5 שנים. שלמה כבר חוסן פעם אחת, והשנה צריך להתחסן בשנית. אפשר לחסן באותו יום נגד שפעת +נגד דלקת ריאות. פשוט הרופאה לא היתה באותו יום. אז אפשר לחסן נגד דלקת ריאות רק כעבור חודש מהחיסון לשפעת. וזאת נעשה. כל הכבוד לך בטיפול בחמותך. את מסוג לו" צדיקים.
 
../images/Emo193.gifאסתר ,שבוע טוב

תודה על המחמאה אבל אני כקליפת השום לעומת לו הצדיקים, רציתי לומר לך שאת 2 הזריקות חמותי עשתה באותו היום , ונכון כתבת כל 5 שנים עושים את הזריקה נגד דלקת ראות.כך אמרה לי הרופאה. למעשה חמותי ערירית והיא אימצה את ישראל בעודו בין שנתיים , אמו נפטרה , אמו היתה אחותה של חמותי, אביו התחתן פעם שניה .ישראל רשום כבן של חמותי בתעודת הזהות מיום העליה מחו"ל משנת 1949 ילדי קוראים לה סבתא ואין מי שיטפל בה רק אני. חסד של אמת. בשורות טובות .
 

נילי41

New member
יענקלה תודה רבה הקשבתי...

עשיתי כעצתך והקשבתי להקלטה של התוכנית. מזל שידעתי להתקדם בערך לקטעים שמעניינים אותי כי התוכנית די ארוכה, אמנם מעניינת אבל התמקדתי ב"סוף יפה...". אז אם מישהו מעוניין להקשיב אפשר להיכנס ללינק כמו שציינת http://bet.iba.org.il/ ובחלון של התוכנית להתקדם בפעם הראשונה עד ל-48:50 דקות שאז היא מספרת על הבקשה שלי ומקריאה את השיר. אחר כך אחרי שעתיים ב-02:04 עולה החבר שלהם ומדבר על יוד. גם הוא לא מכיר את השיר אבל רצה לדבר על החבר שלו... עד היום לא קיבלתי שום קצה חוט בקשר לשיר הזה. בסוף השבוע אדבר עם נתיבה בטלפון ואשמע ממנה האם היא הצליחה לשוחח עם מישהו ממכריה ולדעת משהו נוסף. אגב, אם יש לך פרטים איך להתקשר לתוכנית 'שאלה של טעם' אולי תוכל לעזור לי גם כאן, כי אין לי זמן וכוח לחיפושים ארוכים... המון תודה
 
שאלה של טעם

בחושיים האחרונים לא האזנתי לתכנית אבל היא משודרת כל שבת דומני ב 1200 ואז נותנים את הכתובת. אם את דתיה יש שידור חוזר בימי א' בערב. זו אינה תוכנית שמאזינים מתקשרים, אלא עונים למכתבים בפירוט רב.
 

נילי41

New member
תודה רבה,

אתה ממש מציל אותי, אני לא מתמצאת בכל התוכניות האלה. אני מתארת לי שמדובר ברשת ב'? אם לא עדכן אותי בבקשה. ממש 'שאפו' יענקלה על העזרה הוירטואלית והמעשית שאתה נותן לנו. קבל ח"ח.
 
להלן השיר עתידות

שמעתי בהתרגשות את הקטעים שציינת. מאחר שיש לי התמצאות מסויימת במחשב הצלחתי להקליט את השיר "עתידות" כך שהוא יכול להשאר במחשב שלך ותוכלי להשמיע אותו ליוסי שלך. לי גם שיר זה לא היה מוכר, אבל אולי יעורר משהו אצל יוסי, כי אם חבר ילדות שלו רצה לשמוע, ודאי גם יוסי הכיר את השיר. אני סקרן לדעת תוצאות. מצורף הקובץ להשמעה ושמירה במחשב שלך. מסתבר שלא ניתן להעלות כאן קובצי מוזיקה. אם תעבירי לי את כתובת המייל שלך אוכל לשלוח אלייך. במידה שאינך מעוניינת שכולם יידעו, תני לי אותה במסר. יעקב
 
למעלה