מבקש תמונה של

מצב
הנושא נעול.

איבגי1

New member
../images/Emo24.gifמבקש תמונה של../images/Emo24.gif

מבקש תמונה של

אני צריך תמונה של 6 אוטובוסים NEOPLANE מישהו כאן פירסם את התמונה של 6 אוטובוסים של חברת נאופלן עומדים אחד ליד השני בנתב"ג 2000 3 צהובים ו 3 ירוקים, בבקשה, אשמח אם מישהו יעלה את התמונה לכאן.
 

איבגי1

New member
../images/Emo92.gif../images/Emo91.gif../images/Emo51.gif../images/Emo49.gif

מבקש תמונה של

אני צריך תמונה של 6 אוטובוסים NEOPLANE מישהו כאן פירסם את התמונה של 6 אוטובוסים של חברת נאופלן עומדים אחד ליד השני בנתב"ג 2000 3 צהובים ו 3 ירוקים, בבקשה, אשמח אם מישהו יעלה את התמונה לכאן.

הקפצה !!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה