ותגיד...
אתה מאלו שמאמינים שאתה לא חייב שום דבר לאף אחד? שאין לך חובה (מוסרית, למשל) לעזור לקדם נושאים שיש לך בהם עניין כרוכב, ובה בשעה, להפריע למי שמנסה, או למצער, להיות ב"היכון" עם הסכין כדי לתקוע אותה בגב? הרי לא תמנע מהתועלות (אם וכאשר יהיו), נכון? אבל להכשיל, למה לא? ואם אין לך עניין בתועלות - מדוע את נחפז לצאת מהחורים כל פעם בביטויים כגון אלו?