לכל המצטרפים היום לכרמיאל

../images/Emo24.gif לכל המצטרפים היום לכרמיאל

מפגש ב-9:00 בצומת יגור. 9:10 יציאה לכיוון כרמיאל. אפשר גם להפגש בתחנת הדלק בכניסה הראשית לכרמיאל ב-10:50 .
 
"מסע" להתרשמות מצביעה חדשה

מסתבר שבכרמיאל צובעים (באופן מוגבל) מעברי חציה בחומרים חדשים. הוזמנו להתרשמות. אתה (וכל המעוניין) מוזמן להצטרף ע"פ הפרטים בהודעה בראש השירשור...
 

אספנות

New member
אני היום במלחמה מול הביטוח...

שלחו לי פוליסה בדואר ויש שם שביתה(דואר נע) ומחר ניגמר לי הביטוח ניראה עם אני מצליח להוציא פוליסה חדשה היום ולשלם אותה ולא אני מושבת ממליץ לך לטייל ביציאה מכרמיאל באיזור התעשיה יש כביש שעולה להר למצפה כמון סע איתו עד הסוף-בתוך כמון ותגיע לאחד מנקודות התצפית היפות בארץ!!
 

zoharch

New member
כבר מיום חמישי אין קשר למחשבים שלהם

לי נגמר אתמול ואולי ביום ראשון יהיה וזה גם לא בטוח
 

אספנות

New member
החיפה הפול היה סגור ביום שישי

ניסתי דרך סניף בנהריה ולא היה תיקשורת יצא טוב ביליתי את השבת עם המישפחה והלכתי לדוג עם הבן שלי !!!100 שנה לא הייתי בדייג
 
ב-י-ז-י-ו-ן

ב-9:10 הגעתי למסקנה שאם אני היחיד שנמצא בצומת בכיוון לכרמיאל, אז עדיף לבטל את כל הנושא. תודה לכל מי שלא טרח אפילו לחשוב לבוא (בהסתיגות לגבי אלו שאכן התכוונו לבוא, אבל תקלות טכניות מנעו זאת מהם). אני מודה שאני יותר מדי "חם" כרגע, ולכן לא ארחיב. אבל אני לא יכול למנע מ-
גדול.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

תרשה לי להגיב. דפקו לך ברז!!!!!!!!!!!!! מתי יבינו כל האריסטוקרטים למינהם שחושבים שדרך האינטרנט הם יהיו ה"צ'ה גווארה" הבאים ויסחפו אחריהם עדת מאמינים שתשא אותם על גבי גמל ברחובות העיר תוך כדי צעקה "יחי המלך הבא" כולם פה חראות מהזן המשובח שנדבק ולא יוצא חודשים. תפסיקו לשים כספכם,אורח חייכם , והשקפת עולמכם על המדיום הזה. האחד עוזר לשני לדפוק תשלישי -מתאים יותר.
 

noyfb

New member
או שתפסיק להעלב על בסיס דו-שבועי,

או שתחליף תחביב , או שתזמין ברשת היכן שהוא חבילת כ ר י ז מ ה .... די להתבכיין.
 
ותגיד...

אתה מאלו שמאמינים שאתה לא חייב שום דבר לאף אחד? שאין לך חובה (מוסרית, למשל) לעזור לקדם נושאים שיש לך בהם עניין כרוכב, ובה בשעה, להפריע למי שמנסה, או למצער, להיות ב"היכון" עם הסכין כדי לתקוע אותה בגב? הרי לא תמנע מהתועלות (אם וכאשר יהיו), נכון? אבל להכשיל, למה לא? ואם אין לך עניין בתועלות - מדוע את נחפז לצאת מהחורים כל פעם בביטויים כגון אלו?
 
למעלה