כך אני מרגישה הבוקר

קסומה

New member
נייטי

זה - דאווחאת ראסי....חחחחח זה- חיוך מלווה במשהו לא ברור זה- משהו בין
ל
העיקר שיש לי עוד כוח לפרוש ידיים....חחחחח
 

Night Light

New member
../images/Emo4.gif

לא יודעת מה זה דאווחאת ראסי, אבל הידיים הפרושות שלך הזכירו לי את זה:
I don't know - אחינועם ניני Flower, colored bright I am strong, I can fight But I don't know. Tower, brick and stone Make my way on my own But I don't know I don't know why, I don't know how If I can fly, can I fly now? Are my wings strong enough to bear The winds out there? Hey, I don't know. Tell me it'll never fade And I'll go forth unafraid 'Cause I don't know. Show me rain and flood To cool the fire in my blood 'Cause I don't know. I don't know why, I don't know how If I can fly, can I fly now? Are my wings strong enough to bear The winds out there? Hey, I don't know.​
 

קסומה

New member
בוהריים טובים אורחת..

נראה לי שזו השנה החדשה שמעוררת בי תחושות מוזרות... או ש......אמממממ
 
למעלה