בוקר טוב בנות... שאלה לי...

../images/Emo24.gif בוקר טוב בנות... שאלה לי...

(קצת מביכה
) לגבי הטיפול בגבר כשיש לאישה דלקת בדרכי השתן...
פעם, לפני כמה שנים נאמר לי שאם לאישה יש דלקות בדרכי השתן חוזרות ונשנות, זה קשור גם לגבר ובשביל שלא יחזור יותר אצל האישה, הגבר צריך לעבור טיפול כלשהוא. הגבר אמנם לא נדבק במחלה והוא לא מרגיש צריבה כמונו, אלא החיידק פשוט חי אצלו בגוף (מבלי להזיק) וכל מגע מיני הגבר מדביק את האישה שוב ושוב... (נראה לי שזה מה שקורה אצלנו...
) כל פעם שהדלקת מתחילה לעבור לי, יום יומיים אחרי #$%^&$#@
, שוב היא מורגשת... וזה לא קשור להגיינה (תמיד אחרי מקלחות וכאלה...
) אולי מישהי שמעה/יודעת איזה טיפול ניתן לעשות לגבר כדי להעביר את החיידק המעצבן הזה אחת ולתמיד... בתודה מראש...
 

מנופ

New member
אני יודעת שיש טיפול לגבר שניתן ע"י

רופא הנשים, אבל בתור אחת כל שבועיים מטפלת בפטריות ודלקות הרופא לא עורר בכלל את בעית הבעל בעיניין אלא אמר לי שיש כאלו שסובלות יותר ויש שפחות או בכלל לא. אני מקבלת באופן קבוע טיפול של קפסולות שמכניסים לוגינה, וזה עוזר עד לפטריה החדשה שמתעוררת לה אחרי שבוע שבועיים. אני מתנחמת מזה שעוד 12 שבועות זה יעלם ולא יחזור עד ההריון הבא עלינו לטובה. תרגישי טוב
 

rnati

New member
מנופ, פעם גם לי היתה בעיה כזאת

והרופא נתן לי טיפול לפיטריה ובנוסף עוד סטוק של נרות לואגינה שאמר לי לשים כל פעם אחרי מגע מיני, במשך חודש או חודשיים, למניעה. לי זה עזר להעלים את הבעיה. תבדקי עם הרופא שלך מה הוא חושב על הנושא (למרות שאם זה קורה רק בהריון אולי זה משהו אחר)
 

מנופ

New member
אצלי זה רק בהריון וללא קשר למגע

מיני. מי חושב על זה בכלל אם אני כל הזמן עסוקה בלטפל בפטריות שלי. הרופא אמר לי לנסות למרוח גם שמן תינוקות, האמת זה מרגיע אבל לא יותר, לדבריו יש נשים שסובלות יותר ואני כנראה שאחת מהן. בהריון הקודם גם סבלתי אבל לא ככה. אז למניעה עדיין לא קיבלתי כלום, כי עוד לא הגעתי לשלב הזה.
 

מיליתו

New member
שמעתי על זה

הבעל צריך לעשות תרבית, בשביל לגלות אם יש לו חיידק ואם זה באמת אותו חיידק שיש לך. אני ממליצה לקחת טבליות של חמוציות, זה מעולה למניעה של דלקות חוזרות. אני הייתי פעם עם דלקות כל הזמן - עד שגיליתי את הטבליות האלה (הן הרבה יותר מרוכזות מהמיץ).
 

liza26

New member
הכי טוב להבדק

אם זה משהו שחוזר אז כדאי שגם הגברבר ילך לאורולוג להבדק כי אם החיידק משחק טניס בין שניכם צריך טיפול זוגי
 

יעילל

New member
אני מכירה בעיה דומה עם פטריות

בנרתיק, ולאו דווקא בדרכי השתן, אז אולי זה יוכל לתרום... כאשר יש פטריות חוזרות ונשנות באזור הנרתיק (או מחוצה לו) יש בעיה שזה מדביק את בן הזוג, ואז עד שהטיפול של האישה עובר, החיידק נשאר אצלו ואז מדביקים כל פעם אחד את השני. בזמנו גם לי היו בעיות כאלו והטיפול שהרופא המליץ (ולדעתי עזר) זה א. לטפל באישה (בדר"כ מקבלים נרות/משחה של אגיסטן או כדומה) ב. לא לקיים יחסי מין עם הפטריה ג. שהגבר ימרח גם הוא את המשחה (כן, כן) ואת לא תאמיני איך זה עובר אם לאחר כל זה, עדיין עובר זמן וזה לא עבר, כדאי לגשת לרופא אולי יתן לכם משחות אחרות או טיפול אחר (יש גם כדורים לאשה, שהם מאוד חזקים אבל מעולים! לא זוכרת את שמם, זה כדור אחד בקופסא) (להזכירך אני מדברת על פטריות בנרתיק, יתכן והדבר דומה מבחינת הטיפול לדרכי השתן, כדאי לשאול רופא...)
 

טלטל11

New member
אני שמעתי על תרופת סבתא

שזה לצקת מים רותחים על פטרוזיליה, לתת לזה לעמוד עד שמתקרר- ולשתות את המים של זה... (כוס אחת) אמורים לעשות את זה 3 פעמים ביום במשך יומיים-שלושה- וזה מעביר דלקת בדרכי השתן (אצל גבר או אישה
)
 

אדר שלי

New member
אבל בהריון הבנתי שזה לא מומלץ../images/Emo20.gif

לאישה כמובן. אני מתכוונת לחליטת פטרוזיליה. כי הוא אמנם מנקה, אבל מאוד מאוד משתן. שהגבר ישתה (אם הוא מסוגל, זה די פיכסה). להזיק לו זה לא יזיק.
 

טליאור

New member
רופא משפחה

בד"כ מי שמטפל בדלקת בדרכי השתן זה רופא משפחה ואין באמת צורך באורולוג אלא אם כן יש סיבוכים. מה שקורה זה שהגבר הוא רק נשא של המחלה ולכן מדביק אותך שוב ושוב.
 

meravido

New member
אני יודעת שיש כמה אופציות טבעיות

1. לאכול פעם ביום יוגורט ביו פרו. 2. לשתות מיץ חמוציות או לקחת כדורי חמוציות (שיש בבית מרקחת טבעי). לגבי הגבר - לדעתי הוא צריך ללכת לרופא משפחה ולעשות בדיקת שתן ולראות אם באמת יש חיידק בשתן. ואם יש צורך הוא יטופל באנטיביוטיקה. רפואה שלמה.
 

hagaram

New member
תשאלי את הרופא נשים שלך

יש לי זוג חברים שסבלו מהבעיה ומה שהיה זה שהרופא פשוט הסביר להם שהיא מאוד רגישה בגלל מבנה השלפוחית שלה, וזה לא היה חיידק אצלו או משהו ופשוט הסביר להם באיזה תנוחה/ ות לקיים יחסים כך שלא ילחץ לה על השלפוחית!
 

new mermaid

New member
וגם לקום לשירותים אחרי מאוד עוזר

או כמו שהרופא שלי אמר: "לא לרוץ, אפשר ורצוי להתחבק ולהשתכשך קצת במיצים
אבל אח"כ לכי לעשות PP"
 

אדר שלי

New member
אני בעד האופציות הטבעיות../images/Emo101.gif

של מיץ חמוציות או טבליות של חמוציות ואם אין ברירה, אז אנטיביוטיקה, כי דלקת בדרכי השתן עלולה להתפשט כלפי מעלה ולעשות נזקים. ככה שאם את סובלת הרבה זמן, לרופא! תרגישו טוב!
 

TAPOZA

New member
פעם הייתי אצל רופאת נשיים שאמרה

במבטא רומני כבר "שהבחור יעשה תה בבונר, ויכניס את האיבר המין שלו לכוס" ההסבר היה מלווה בתנועות ידיים שפשוט גמרו אותי מצחוק עד היום שאני נזכרת עולה חיוך לא זוכרת בכלל אם זה עזר או לא . נפרדנו לפני 10 שניים
 
למעלה