בוקר אור, ערפה - שולחת לך מכאן חיבוק

מלכה 5

New member
../images/Emo24.gif בוקר אור, ערפה - שולחת לך מכאן חיבוק

של הבנה, איחולי הטבה, ושלווה, כל אלה מכל ליבי המוכר לך היטב. לו יהי רק הטוב, ההגיוני ושכר הוגן בעולמנו הצר. א מ ן.
 

ערפה

New member
מלכה תודה

ומי כמוך יודע על הקשר שלא ניתק מעולם ועכשיו כנראה מגיע אל סיומו. מכל מקום השחר הפציע ואותי פעם ראשונה בחיי מדאיגה השאלה איך מבשלים עבור שני אנשים???? כך שלא ישאר לכל השבוע!!! אשמח לקבל טיפים מאלו שיש להם ניסיון בבישול בכמויות קטנות. שבת שלום לכולכם, דרך אגב יש לי זוג כרטיסים ליום שישי הבא בבוקר ב11 בבית החייל ת"א 90 שנה להבימה.... קטעים ממחזות נבחרים לא בטוחה שאצליח להגיע אם מישהו מתעניין אשמח להעביר פרטים במסר.
 

deebeebee

New member
גם אם לא מבשלים בכמויות קטנות

תמיד אפשר לחלק למנות קטנות ולהקפיא חלק בקופסאות פלסטיק קטנות ולהוציא אחר-כך מהפריזר ולחמם.
 

בת אל7

New member
לאבד אם זה אחד הרגעים הקשים בחיים

שלמעשה, מלווים אותנו לאורך כל חיינו. רגעיה האחרונים של אימי חרוטים בליבי לנצח. ערפה היי חזקה, בריאות לאימך כמה שניתן.,,,
 

deebeebee

New member
נכון בת אל

היום לפי התאריך העברי- א בכסלו- לפני 21 שנים נפטרה אימי, ולא עובר יום מבלי שאני חושבת עליה בגעגועים וחשה עד כמה גדול האובדן. אומרים שהזמן מרפא, הזמן רק מגדיל את הגעגועים. אני חייבת להודות גם שאני חוששת מהיום בו אאלץ להפרד מאבי.
 

יוליקה

Member
מנהל
אני כל יום מתפעמת מחדש

אמי תבדלא"א היא החברה הכי טובה שלי - אפילו היום. היא כמעט בת 86 וכל כך עצמאית ומסרבת לקבל את הזקנה. היא מתרגזת מחדש בכל פעם שמתברר לה שהיא שכחה משהו... אבל מאידך משתדלת להתעדכן בכל פרט ולהעשיר את הידע שלה. אתמול היא התקשרה לברר למה אומרים בחדשות מומביי? למה לא אומרים בומביי? והאם תייאלנד זה מה שהכרנו פעם כסיאם? ומה זה טייאואן האם זה פורמוזה? אכן התברכתי באמא מדהימה. מאחלת לכל האמהות אריכות ימים טובים ובריאים. אגב, למי שמתעניין - הרהיטים הגיעו בזמן לקראת שבת...
 

deebeebee

New member
אבי בן 88 ועדיין עובד

והוא עובד עבודה פיזית קשה ולא מוכן להפסיק או להאיט את הקצב למרות שבשנה האחרונה עבר התקף לב וצינתור. אני מקווה שימשיך כך עוד זמן רב.
 

מלכה 5

New member
יוליקה, תתחדשי על הרהיטים, יפים,לטעמי.

בריאות ואיכות חיים לאימך, טפו טפו טפו.
 

יוליקה

Member
מנהל
ערפה, החזיקי מעמד

אני כבר שנים מבשלת רק לשניים. אבל למה צריך לבשל בלי שישאר?? למה צריך לבשל טרי כל יום? בקשר למחשב התייעצות ועצה... יש לי מחשב ישן שירשתי מהבת שלי הנפח שלו כולו 40GB. הוא התמלא מהר מאד מה גם שתמונות לוקחות המון מקום. מפעם לפעם אני מורידה את התמונות לדיסקים על מנת לפנות מקום. בתי נמצאת אצלי ולא האמינה כמה שהמחשב שלי איטי כשבדקה התברר שנותר לי רק 3 GB . היא התלבשה על המחשב והחלה למחוק כל מה שלא צריך ושאני לא משתמשת בו - היא פינתה לי יותר מ-20GB. מתי אתם בדקתם את נפח המחשב שלכם?
 

deebeebee

New member
לשמחתי עדיין לא צריכה לדאוג ../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif|חמסה

יש לי מחשב חדש וגדול. מה שכן, מדי פעם אני מנקה את הסטורית הגלישה שעלולה להאיט כל מחשב.
 

מנורה

New member
סוף שבוע נעים שבת שלום../images/Emo39.gif

יוליקה תתחדשי על הרהוט החדש צבע יפה.
 

ediana

New member
../images/Emo24.gifערפה הרבה בריאות לאמך, תהי חזקה.......

לגבי בישול לשניים לומדים עם הזמן. אולי בהתחלה קצת זורקים, אבל אח"כ לומדים את המינון הנכון. גם אצלי בעלי אוהב אוכל טרי, אבל אני מבשלת רק פעמיים בשבוע.
 
שבת שלום

ערפה מתוקה טיפ קטן עוברים לסיריחם קטנים , ככה המנות המתבשלךות קטנות יותר לומדים לספור, למשל קונה רק 12 מלפפונים לשבוע או 8 עגבניות, ככה למדתי לא לזרוק לומדים לתכנן את החיים בשניים והחלמה מהירה לאמך ערפה
 
למעלה