מצטרפים נוספים למפגש

../images/Emo239.gifמצטרפים נוספים למפגש../images/Emo244.gif

אטי יעקובסון 2
סבא אלי 2
עתידה 1
לבבית
 

הדסהש1

New member
הצטרפות למפגש

אני מעוינת להפגש אבל אף אחד לא הציע לי טרמפ כ אין לי רכב.
ומזל טוב ליום ההולדת למי שחוגג היום או מחר.
 

ediana

New member
כמו שכבר אמרתי אין לי ../images/Emo73.gifאיך להגיע

חבל לי מאוד, כי לא אוכל להכיר את כל החברות הוירטואליות הנהדרות שלי. אז בפעם אחרת כבר תפגשו במקום נגיש יותר גם עבורי. גמר חתימה טובה, ביידיש אומרים "א גיט קויטעל" פסיקה טובה
 

שויי

New member
מקווה שתמצא דרך עבורכן להגיע

אולי מי מאתנו יצליח לשלב אתכן בנסיעה.
 
למעלה