סיכום שבועי

../images/Emo238.gif סיכום שבועי

טוב, אז.. השבוע היה הרבה וכלום. לא הספקתי כמעט כלום ממה שכתבת בשרשור העבודה לשבוע זה. היו כל מיני דברים לא צפויים, והרבה עניינים אחרים, ובעיקר - התעייפתי קצת מהעיסוק הכל כך סזיפי בקידוד ועיבוד. אז.. כמעט לא עשיתי את זה. מה כן היה -
פגישה עם המנחה.
דחייה של הדד-ליין
קצת קידודים, בכל זאת.
הרבה הרבה עניינים כאלה.
מפגש פורום
שלושה מאמרים שהצלחתי סוף סוף לקרוא אחרי תקופה ארוכה שלא הצלחתי בה להביא את עצמי לכדי קריאה...
התבאסות מסוימת שלא הצלחנו להגיש את הד"ר של מממאיה עדין, אבל תקווה
לשבוע הבא. מי מצטרף לסכם?
 
נו, שוין

ילדה חולה שתתה את מירב זמני בשבוע הנוכחי, וגם כשהיה לי זמן לעבוד לא ממש הייתי מאופסת. איכשהוא, בין כל הדברים הצלחתי לסיים את החלק שלי באחד המאמרים שתכננתי לשבוע הזה. אולי היום אספיק לעבור על השני. אבל ההישג הכי גדול של השבוע האחרון הוא שה-crawler שלי זוחל ברשת! לאט אבל בטוח מצטברות לי במחשב ערימות של נתונים שאלוהים יודעת מה אני אעשה איתם ואיך אתמודד עם הכמויות המופרכות שלהם. אבל כמו אחת מהסגל שלנו - "שעודף נתונים תמיד תהיה הבעיה שלכם". אמן ואמן. עכשיו רק שירוץ עוד 10 ימים והכל יהיה טוב.
 
אוי וויי, מה קרה למשפט האחרון?

נעלמו ממנו חלקים. היה אמור להיות: "כמו שאחת מהסגל שלנו אומרת תמיד ...."
 

מממאיה35

New member
למה להתבאס ממני?

סיימתי להדפיס את העבודה
נשאר לי:
לסיים לתרגם את התקציר באנגלית, לכתוב (לתרגם) תוכן עניינים באנגלית (
מחר),
לסרוק איזה מאמר אחד שלי ולצרף אותו (שלישי)
לכתוב תקציר של עמוד שניים (גיליתי שזה שייך לטופסיאדה שצריך להגיש איתה את העבודה)
להתעסק בטופסיאדה (שלישי)
ו-להגיש! (רביעי!) סופש נעים
 

מממאיה35

New member
סיימתי

את התקציר וגם את התוכן ענינים באנגלית
.. העברתי להגהה לחברה, מקווה שלא תהיה לה עליו הרבה עבודה ושהיא לא תצטער שהציעה
חוץ מזה סיימתי גם שתי מטלות של עזרה למנחה שלי בענינים שלא קשורים אלי. עכשיו נותר לי "לנוח" מעבדות (שגיאה במקור
) הדוק' עד יום שלישי.. אני ממש ממש ממש מקווה שסופש הבא סופסופ יהיה פנוי לי ממטלות דוק'!
~שבוע טוב!~
 

tulkin

New member
עמדתי בדדליין האקדמי שלי

ברגע זה ממש, בערך 20 דקות לפני פקיעת הדדליין, הגשתי את הגרסא המקוצרת של המאמר שלי לצורך פרסום בפרוסידינגז. עכשיו צריך להתקדם בדוקטורט.
 
אצלי אין אפילו מנחה עויין

כולם במחלקה בעדי, ובכ"ז הגעתי למצב בו אני רוצה לתלוש את כל השערות מיאוש. אני לא מבינה מה עשיתי לממלכת הבירוקרטיה שכל זה מגיע לי... אפילו במייל שכתבתי למנחה של המאסטר שיש אצלו שנים את המאמר שלנו והוא לא עשה איתו כלום אמרתי לו שלא ידאג כי לא בגלל זה אני שולחת לו את המייל - יש לי הרבה צרות עוד קודם
אני ממש רוצה להגיד משהו מתמטי חכם חדש בכנס בדרום קוריאה, אבל כל זה כ"כ מייאש שממש קשה לגייס אנרגיות לזה. אני(!!!
!!!) צריכה לכתוב מייל למארחת מקונסטנץ עם הסבר על כל מה שקרה. כבר התחלתי לתהות, אולי לשאול אותה אם במקום ל3 חודשים בא לה לקבל אותי ל3 שנים. יש שאומרים שהבירוקרטיה הגרמנית יעילה...
 

c0g

New member
אם השפלה, אז עד הסוף

כדי לחשוף את אפסיותי ברבים, אני אקח את התוכניות של שבוע אחרון, ואראה לעולם כמה לא הספקתי מספיק: יש לי דד-ליין, והוא עוד רחוק אבל מאוד מאוד מאיים. חייב. תוצאות. מהר.
היתה תקלה טכנית בניסוי, ונשרפו לי נבדקים. הבעיה הייתה משונה ביותר, עד כדי פריקית. התערבות מהירה ונטולת שינה פתרה את הבעיה, וחזרנו למסלול. הסיפור הזה אכל לי את רוב הזמן השבוע. מסמכולוגיה. חשבתי שהיא מאחורי, אבל קיבלתי רג'קטים. אני בטוח שכבר ממש עברנו את הגבול עם ההיקף של הדבר הזה. השבוע זה נגמר.
לא, זה לא נגמר. לפחות יש התקדמות, והצבתי גבולות ברורים מה לא יכלל במסגרת הזאת. עכשיו אני צריך לקוות שהגורמים המאשרים יסכימו איתי. לגמור להכין נתונים, ולהאכיל את המפלצת הסטטיסטית שלי.
הדאטה רקוב. לגמרי. יש התקדמות משמעותית, אבל אני צריך לעבור בעיניים על מאות של תיאורים טקסטואליים, ולקודד אותם, מה שלא היה צפוי ברמה כזאת. מה שהניסוי המחורבש לא אכל מהזמן שלי, אכל הסעיף הזה. לפחות צפוי שכל הסיפור שווה את ההשקעה. לתכנת עוד גרסה של עוד ניסוי. טוב, אפשר להבין למה ניסוי מחורבש לא ממש איפשר לי לשבת על קוד חדש. לחשוב על כיוון חדש לפתור כמה בעיות מאוד מטרידות במחקר.
דוקא פה יש התקדמות ממשית!
להמשיך לשכתב מאמר, כי כבר ממש הגיע הזמן לגמור עם זה גם כן.
נדחה למועד מאוחר יותר, בערך שבועיים-שלושה. לתחזק קשרים חברתיים. הרבה יותר מידי זמן הזנחתי אותם, וזה כבר לא נחמד בכלל. הצליח, חלקית (ולא הגעתי בסוף למפגש. לפחות היה לי תירוץ טוב!) נקודות אור מהשבוע שעבר:
שבוע הבא יהיה קל יותר.
יש לי פרוייקט חדש ומעניין, עם השלכות יפות (בתקוה). אם אני תקוע ככה, לפחות שמשהו יזוז, לא?
מצאתי כמה מודלים סטטיסטיים מעניינים, שיכולים מאוד לעזור לי הלאה. צריך עוד לעבוד עליהם, אבל זה נראה טוב!
יש מה לעשות בשבוע הבא. עדיף מהמצב המשלים, לא? יש תקוה! (בינתיים)
 

polinomialy

New member
אז מה היה?

האבסטרקט שלי התקבל על אף איחור לא הגיוני. היה לי שבוע צולע למדי, אבל בסופו של דבר התקדמתי לא רע. הפוסטר כמעט מוכן, וזהו בערך.
 
למעלה