שני טוב לכולם גם היום לא אהיה אתכם

../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifשני טוב לכולם גם היום לא אהיה אתכם

אני נוסעת
לחיפה, לא אהיה אתכם, אחזור בערב
תשמרו על הבית
 

ARIE56

New member
שם שדי אהת גזת גו חייפה גו אופניים ?

לא גזדאת איתלך כוותה ? משה רבנו מאי לה בכתסה אית גו דונייה דידן ! מוכי לגפהם ,בכתסה גו בייסקליט גו חייפה ? ליתלך טרומבלה ?משודנך ?
 
למעלה