שיר בהרחבה

milkshakit

New member
../images/Emo23.gifשיר בהרחבה../images/Emo23.gif../images/Emo189.gif

בהשראת "שיר עפ"י הפורום" החלטתי לעשות על Don't Close Your Heart
ניתוח השיר
בתחילת הבית הראשון, וילה מביע הזדהות עם אהובתו. "אני יודע איך זה להיות לבד בעולם האכזרי הזה". בהמשך הוא ממשיך להגיד שהיא לבד בעולם, ושנמאס לה לנשום (=היא רוצה למות). היא סובלת יותר מדי והיא לא יכולה יותר, היא לא מאמינה יותר בכלום. בפזמון יש ארבע שורות שחוזרות על עצמן, כשהשורה היא "מותק אל תסגרי את ליבך" - נכון, היא רוצה למות, היא לא יכולה לסבול את הכאב הנוראי הזה, אבל לפחות שהיא לא תסגור את ליבה.. הוא ינסה לעזור לה, אבל עם לב אטום אי אפשר לעשות כלום. אחרי שוילה שר כל שורה בפזמון, יש צליל מצמרר במיוחד - אבל עם זאת יפה. הצליל מאוד מוסיף למילים ולפזמון בכלל. בבית השני הוא ממשיך להזדהות איתה ולתאר את מה שעובר עליה - "I know how easy it is to let go", כולנו יודעים שקל להתייאש מהר, ולאבד תקווה, וזה בדיוק מה שקורה לה - היא נכנעת לייאוש שמתדפק על דלתה (השורה השניה של הבית). בהמשך הוא שר שהוא גם יודע מה זה לאבד את הנשמה ואת כל הרגשות - האם היא נהפכה לחלולה מבפנים? היא חיה, אבל ריקה בתוכה, "ללא כל רוח חיים?". כל הכוח שלה הלך, היא הפסיקה להיאבק; בשורה שאחרי נאמר "And so many things left unsaid, and deeds undone" - האם זהו דימוי למוות? היא כבר מתה, ולכן כל הדברים שהיו אמורים להיאמר לא נאמרו? וגם כל המעשים? יכול להיות.
תרגום השיר לעברית
אני יודע איך ההרגשה של להיות לבד בעולם האכזרי הזה, בו לבבות מחוייבים להפוך לאבן איפה שאת נמצאת לבד, וכ"כ עייפה מלנשום הכל הולך לא טוב ואת פשוט לא יכולה לסבול את הכאב יותר את יותר מדי חסרת תחושה כדי להאמין להאמין בכל דבר מותק, רק אל תסגרי את לבך מותק, רק אל תסגרי את לבך מותק, רק אל תסגרי את לבך יקירתי, אל תאכזבי אותי אני יודע כמה זה קל לשחרר להיכנע לייאוש, האורב לך מאחורי הדלת לאבד את נשמתך ואת כל הרגשות שלך כל הכח הלך וכל כך הרבה דברים שלא נאמרו ומעשים שלא נעשו את הפסקת לשאת, כי הכל לשווא. מותק, רק אל תסגרי את לבך מותק, רק אל תסגרי את לבך מותק, רק אל תסגרי את לבך יקירתי, אל תאכזבי אותי את כל כך לבד וכ"כ עייפה מלנשום הכל הולך לא טוב ואת פשוט לא יכולה לסבול את הכאב... מותק, רק אל תסגרי את לבך מותק, רק אל תסגרי את לבך מותק, רק אל תסגרי את לבך יקירתי, אל תאכזבי אותי אל תאכזבי אותי אל תאכזבי אותי פשוט אל תאכזבי אותי.
 

milkshakit

New member
../images/Emo4.gif../images/Emo189.gif

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Don't-Close-Your-Heart-lyrics-H-I-M-His-Infernal-Majesty/9850868604CB85D048256B220039694E
 
ניתוח מקסים לשיר מקסים

עשית את השיר יותר יפה ממה שהוא נראה לעין
תודה רבה יקירתי
[שולחת לך במסר המלצה לניתוח לשבוע הבא]
 

danduuu

New member
ואוו אהבתי את הפירוש..זה בדיוק מה

שאני חשבתי לגבי השיר הזה..כי בדיוק שבוע שעבר פירשתי לי אותו וחשבתי על חברה שלי וכמה זה מתאים למצב שלה.. תודה אהובתיי
מושלם כמו תמיד
 

milkshakit

New member
זה מה שאני אוהבת כל כך ../images/Emo189.gif

בשיר הזה.. כל אחד יכול להזדהות איתו. תודה דנדושית
 

bitter end

New member
אני אהבתי את הניתוח הזה במיוחד

כמובן כי זה שיר כל כך
וגם כי ניתחת אותו כל כך טוב!!
 

under the rose

New member
ניתוח מעולה../images/Emo99.gif../images/Emo45.gif

בדיוק שמעתי את השיר הזה לפני כמה דקות
 
למעלה