שירשור רועי תיהיה בריא!

eranmc

New member
../images/Emo23.gifשירשור רועי תיהיה בריא!../images/Emo23.gif

רוקו שלנו נורא חולה! לא ידעתי שהוא עד כדי כך חולה! אני פותח שירשור תיהיה בריא ואוהבים אותך רועי! כמו כן אתם מוזמנים לעלות תמונות יפות של מאריה קארי שהיא רזה + תגידו שהיא נראית חטובה + תגידו שקולה נמצא בשיאה! רועי WE LOVE YOU!!!!!!
 

roicarey

New member
תודה עמריוש

למדתי להוסיף "יוש" לשמות מער אן. ורגע איך אומרים תודה בערבית?
 

omris

New member
שוקראן../images/Emo13.gif ומה שכתבתי זה ../images/Emo26.gif

"יום חדש מביא ברכה"
 

roicarey

New member
חחחחחחחחח איזה מאמיייייייי

כן אני מרגיש קצת לא טוב
וערן הכי דואג לי
ומאריה באמת חזרה להיות חטובה (עברנו למזלנו את תקופת גליצ´ר) והקול שלה טופ נוטש (אתמול היה ההוכחה)!!! אז שאני אהיה בריא ותודה לכל התומכים (ער ואן תודה לכם...)
 

Bex2b

New member
../images/Emo24.gifרוקו אנחנו מתים אלייך

אוהבים
אותך רועי שתהיה בריא
...
ממני ומכל חברי הפורום...
 

roicarey

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo140.gif../images/Emo25.gif

אני מרגיש מיוחד הייתי צריך לספר לערן כבר מקודם... IM OVERWHELMED WITH GRATITUDE... תצטרכו לסלוח לי על שגיאות כתיב...
 

eranmc

New member
טוב די! אתה ניהיה נחמד מדיייייי ../images/Emo6.gif

עוד תיהיה כמו פעם "מצטער אני לא מסכים איתך"!!!
 

roicarey

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo23.gif../images/Emo77.gif../images/Emo51.gif

THANK UUUUUU וערן ממתי הייתי אומר "מצטער לא סמכים איתך"? טיפשון!
 
למעלה