עוד שירשור

היום בתפוז../images/Emo43.gif 30.11.04

הערב ב-18:00 תתארח הנטורופטית הילה נווה בפורום להיות הורים ותענה לשאלות הגולשים. אתם מוזמנים להשאיר שאלות בפורום.
הערב ב-20:00 תתארח בפורום עולם המיסטיקה מיכל גזית, מנחת סדנאות "דרך האמן" ויועצת פסיכו-אסטרולוגית. שרשור השאלות בעיצומו.
ואחרון חביב... הערב ב-22:00 יגיע אלינו בטיסה הראל מויאל, הכוכב הנולד שעושה הפוגה מיוחדת בחזרות האינטנסיביות של הפסטיגל כדי לבוא ולענות לשאלותיכם live ב- blogtv. שאלות להראל נאספות כאן
 

spacey

New member
../images/Emo32.gif אאל"ט ../images/Emo11.gif (שירה, אולי?)

שאלתי פה אתמול שאלה לגבי צמצום הרחבה בספטום, ואפילו נעניתי ע"י אפופטיגמה. אז.. אפשר לדעת לאן נעלם השרשור הזה?
 

spacey

New member
הבנתי, תודה.

(לא נהוג לשלוח מסר או משהו כשמוחקים הודעות?)
 

C H I M E R A

New member
צודקת...

זה כזה סנובי לבוא ולמחוק הודעות חוצמיזה אני גם לא מבינה מה הקטע של לא לתת יעוץ.. כל אחד צריך לקחת בחשבון שהיעוץ פה לא מקצועי אבל עדיין אם בנאדם רוצה יעוץ זו בעיה שלו.. כאילו אז מה הקטע של הפורום, שכל אחד ידבר פה על הפירסינג המאגניב שלו?
 

spacey

New member
אין לי בעיה עם המחיקה עצמה

אלא עם זה שלא ידעתי מזה, מה גם שאני לא חושבת שעברתי על חוקי הפורום - כמו שיש אנשים ששואלים איך עושים הרחבה ומסבירים להם את החשיבות של השלבים וההדרגתיות וכו' וזה לא נחשב יעוץ, לא חשבתי שזה כן נחשב. oh well. אני מקבלת את חוקי הפורום, אבל בכל מקרה הייתי שמחה לקבל מסר על המחיקה.
 
אף אחד לא מסביר כאן איך לעשות

הרחבה לבד, אלא איך זה נעשה אצל פירסר! לכן זה לא יעוץ. ואני אדאג לשלוח לך מסר בפעם הבאה.
 

spacey

New member
ובכל זאת, יש לי עוד שאלה

נכון שאף אחד לא מסביר כאן איך לעשות הרחבה לבד, אבל כמו שכל שאלה על הרחבה או על קצב הרחבה נענית ב"מילימטר בחודש" (ויש מספיק דוגמאות כאלה), והשאלות והתשובות האלה לא נמחקות, אני לא מבינה למה דווקא השאלה שלי נמחקה ולא נענתה, לכל הפחות, בהמלצה ללכת לפירסר. לא מתערבת בשיקולים שלך, חלילה, רק רוצה להבין למה השאלה שלי נמחקה והרבה אחרות לא.
.
 
אל תשווי את זה ../images/Emo4.gif

בואי נתחיל בזה שתנוך האוזן הרבה יותר גמיש והרבה פחות רגיש. עכשיו. ההודעות הללו לא נמחקות כי הן מכוונות ולא מייעצות. מה ז"א? פירסרים רבים הם חאפרים או שהם לא מודעים לעובדה שניתן להרחיב מ"מ בכל חודש. ההכוונה כאן היא לפירסר מקצועי, לא ל-איך להרחיב אני לא מצליחה להתנסח, תסלחי לי..
 
זהל א סנובי

זה התפקיד של המנהל. אני אסביר לך מה הקטע של לא לתת יעוץ. ממש בקצרה - יעוץ זה למומחים, לאנשי מקצוע. זה שיש לך פירסינג לא נותן לך סמכות לייעץ בפורום, כמו שבזמן החירור לא מכניסים לך שבב למוח שנותן לך את כל הידע הנכון בעולם על פירסינג וקעקועים. חוץ מזה, אם אנשים צריכים לקחת בחשבון שהפורום לא מקצועי, ולא להסתמך רק או בכלל על הנאמר בו - למה שלא נקצר להם את הדרך, בלי לבלבל אותם או להטעות אותם, ונשלח אותם ישר לפירסר/רופא?
 

spacey

New member
עם זה אני מסכימה לגמרי.

(למרות שלא אני כתבתי שזה סנובי) אבל, יש הבדל בין לשלוח לפירסר/רופא ובין למחוק הודעה.
 
צודקת.

הייתי צריכה למחוק את ההודעה ולשלוח לך מסר עם הפנייה לפירסר. רוצה שאני אשלח לך עכשיו?
מה לעשות, גם מנהלים לפעמים טועים.. מצטערת.
 

spacey

New member
זה בסדר ../images/Emo13.gif

את מנהלת מצויינת
, כך שלך על אחת כמה וכמה מותר לטעות
. וחוץ מזה, better safe than sorry, כך שבכל מקרה עדיף למחוק מאשר להשאיר הודעה שעשויה להתפרש לא נכון. תודה בכל אופן
.
 

C H I M E R A

New member
קודם כל לא לתקוף..

כי משום מה יש לי ההרגשה שנתקפתי.. דבר שני, אז ככה, הילדה שאלה שאלה ואת כאילו באה ומוחקת לה את ההודעה, זה כזה מעליב שבאים ומוחקים בלי לתת מסר.. לדעתי לפחות, זה הקטע של ה"סנובי"... ואל תדאגי, זה שיש לי/לכל אחד אחר פירסינג, לא נותן לי סמכות ולא נעליים, ואף אחד לא דוחף ולא ידחוף לי שבבים למוח היקר ערך והאיכותי-סוג א' שלי. אני מתכוונת, שאם פורום זה כביכול קבוצת דיון, זה נחמד שאנשים מייעצים פה ושם מהנסיון האישי שלהם. ברור שבמקרים חריגים נגיד לבנאדם- שמע, לך לפירסר/רופא/מנתח/אלוהים יודע מי עוד.. אבל יש שאלות סתם כאלה שבאמת, זה אפילו לא נקרא יעוץ, בואי נגיד- לא משהו שהכרחי לשאול פירסר (ודוגרי- גם הם לא יודעים הכל..) אז לזה התכוונתי. ולבוא ולמחוק הודעה ככה חופשי לדעתי זה סנובי..
אבל בקטנה, כבר מיצינו.
 
טוב הסברתי לך כבר את העיקרון

הפורום הזה הוא חברתי, ולא יעוצי. ופירסר מקצועי יודע כל מה שצריך לדעת. על העניין של המסרים גם כן הסברתי, ובמקרה הספציפי הזה הסכמתי איתה והתנצלתי. סליחה שנשמעתי מתקיפה, ממש לא היה כאן שמץ של כוונה להתקיף.
 

C H I M E R A

New member
חח.. ברור! צריך לשמור איתך על יחסים

טובים
חח.. סתם מה, נראה לך, שלום עכשיו.
 

spacey

New member
תודה על ההגנה ../images/Emo8.gif, רק דבר אחד -

אני כבר הרבה שנים לא ילדה
.
 
למעלה