מבית היוצר של בלו והבעל - לירון

blue4u2

New member
לא ידעת כי לא קראת עד הסוף...

כתבתי בסוף ההודעה הראשונית שלי: "
ליום הולדתי הקרב - 26.04 ול - QT היקרה שחגגה גם היא לא מזמן" לתשומת ליבך
 

blue4u2

New member
../images/Emo23.gifמבית היוצר של בלו והבעל - לירון

אז למי ששכח אותי.....נעלמתי ולא בכוונה
ביום רביעי ה- 14.4.04 בשעה 15:33 הגיחה לאויר העולם לירון שלנו. הלידה בתה"ש היתה ארוכה ולא קלה - הרבה מכאובים, צעקות, בכי, אפידורל, חתכים ותפרים (שעד עתה לצערי עוד כואבים). לירון נולדה במשקל בריא של 3.175 ק"ג. ההסתגלות לפרסונה החדשה בביתנו אינה פשוטה, לא לה ולא לנו - אבל כולנו עושים כאן את המיטב - בלי שעות שינה, עם הרבה חששות, מצבי רוח, הורמונים משתוללים, סימני שאלה, הנקות, כאבים גופניים ועייפות מצטברת. סיפור הלידה למי שמתעניין עוד יפורסם בהמשך בפורום "הריון ולידה" כאשר נצבור את הכוחות הפיזיים, שלא לומר נפשיים, לכותבו. בנתיים מספר תמונות צנועות מיד ובסמוך ללידה כי התמונות העדכניות יותר עוד לא מפותחות... מקווה לחזור להיות פה פעילה מתישהו, והעיקר עצמאות שמייח
ליום הולדתי הקרב - 26.04
ול - QT היקרה שחגגה גם היא לא מזמן
 

qt1

New member
הא!| נכנסתי מיד לכרטיס שלך...../images/Emo49.gif

... ואת שובבה , את כתבת חסוי או משהו כזה מתוחכם שלא עזר לי למרות שנשבעת שזכרתי שאת בת מזל שור ושזה קרוב או עבר
... נו שויין, טוב מאוחר מאשר לעולם לא כפי שאומרים החכמים שבינינו לעיתים...
אני מאחלת לך המון מזל-טוב
שיהיו לך שנים של בריאות ,אהבה ים של שמחה והלוואי שתתגשמנה כל משאלות ליבך
עד מאה ועשרים אביבים חברה יקרה
שלך תמיד...
 
../images/Emo24.gifמזל-טוב../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo39.gif

דווקא שאלנו עלייך כאן וqt ציינה שאת היית אמורה ללדת. מעניין לראות שהילדה כבר דפקה חינה בראש. מקווה שעבר לה הג'ט-לג ושאת ישנה בלילה. המון המון מזל טוב וברוך שובך אלינו!!!
עידן מיליצ'ר
 

חתולבל

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo49.gif../images/Emo23.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif../images/Emo141.gif

 

qt1

New member
אח ../images/Emo24.gif../images/Emo23.gifמקסימה../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

מ
ז
ל
ו
ב
הרבה בריאות ,נחת ,אושר והרבה הרבה מזל-טוב
איך את חמודה? איך הבעל התומך והמפנק?
תמסרי גם לו בבקשה... וואו כמה שהיא יפיפיה
בשמחות!!!
 

blue4u2

New member
../images/Emo51.gif לכולם../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

מקווה להיות כאן בהמשך ולעזור ככל שניתן. האושר מציף אותנו והעבודה כמובן רבה....שיהיה לכולם רק טוף
 
למעלה