../images/Emo23.gifמבית היוצר של בלו והבעל - לירון
אז למי ששכח אותי.....נעלמתי ולא בכוונה
ביום רביעי ה- 14.4.04 בשעה 15:33 הגיחה לאויר העולם לירון שלנו. הלידה בתה"ש היתה ארוכה ולא קלה - הרבה מכאובים, צעקות, בכי, אפידורל, חתכים ותפרים (שעד עתה לצערי עוד כואבים). לירון נולדה במשקל בריא של 3.175 ק"ג. ההסתגלות לפרסונה החדשה בביתנו אינה פשוטה, לא לה ולא לנו - אבל כולנו עושים כאן את המיטב - בלי שעות שינה, עם הרבה חששות, מצבי רוח, הורמונים משתוללים, סימני שאלה, הנקות, כאבים גופניים ועייפות מצטברת. סיפור הלידה למי שמתעניין עוד יפורסם בהמשך בפורום "הריון ולידה" כאשר נצבור את הכוחות הפיזיים, שלא לומר נפשיים, לכותבו. בנתיים מספר תמונות צנועות מיד ובסמוך ללידה כי התמונות העדכניות יותר עוד לא מפותחות... מקווה לחזור להיות פה פעילה מתישהו, והעיקר עצמאות שמייח
ליום הולדתי הקרב - 26.04
ול - QT היקרה שחגגה גם היא לא מזמן