לכל הגילד ת'מאפטשואו!

"והבעיה היא שאנשים"...

שב מעביר את המטה אלינו שאנחנו לא אלה שכתבנו את ההודעה הראשית...
 

Macbook

New member
למה להתעסק בקטנות?

"הבעיה היא שאנשים יקראו" לא אמרתי שהבעיה היא באנשים עצמם.
 

ToryMaster

New member
זו ההודעה האחרונה בשרשור

זו הסיבה היחידה שאני מגיבה אליה, אני בהחלט לא מתכוונת לפנות באופן אישי או ספציפי אל אף אחד [רועי - גם לא אלייך, זה נטו כי זו האחרונה שראיתי]. חדלו ומיד, יעל כבר מחקה היום הודעות, נסו לשמור את הדברים בבטן או לקטר לחברים שלכם, כל מה שישאיר את זה מחוץ לפורום.
 
קיי, דעתי.

[גלית, סתם שתדעי, בזכותך הצלחתי להפטר מהארגז.
] וול, אני די מסכימה עם ואל, האמת. ועם חלק ממה שלינה אמרה. ויש לי עוד המון דברים לומר, אני לא רוצה להפוך את זה לאישי מידי, הבנתי כבר שלא יהיה נחמד מצידי לכתוב פה את דעתי המפורטת אם היא תגלוש לפסים אישיים, ככה שאני אפסיק לדבר. כל עניין העזיבה, אין לי ממש מה לומר עליו, סבבה לך, תהנה, אבל אם זה כבר גלש לנושאים אחרים...יש לי הרבה מה לומר. בכ"ז אני אשתוק. ביי.
נעלמת שוב ביוש~
 

deisy

New member
הי את!!!

אולי מספיק להעלם? חשבתי עליך היום בגילד פקיו...
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifחחח אני וגלית דיברנו בטלפון

גלית: "תעלה ישר למפרסת או שתמות!" אני: "כמו שקרא ללוטן?" גלית:"כן..."
 
../images/Emo23.gif

הייתי נורא שמחה לבוא לגילד PQ ולמשחק בכללי אבל כבר אין לי על המחשב זה סתם מסיח את דעתי.
לכולכם
 

ווינגז

New member
פה נמחקו הודעות ../images/Emo124.gif

הפורום הזה תמיד היה ותמיד יהיה פתוח לכל מי שרוצה להיות חלק ממנו, אבל אנחנו לא נסכים שיהיו פה ריבים והתכסחויות אישיות. כולנו בני אדם, יש אנשים שמכעיסים אותנו ויש אנשים שאנחנו לא אוהבים, אבל בבקשה - את הכעס והריבים אנחנו לא נגיד לכם להפסיק (למרות שכולם יודעים מה דעתי על הרעיון), אבל בהחלט כן נמנע מהם להתקיים על גבי הפורום. בבקשה עצרו בכל פעם שאתם רוצים להגיב על משהו, ספרו עד עשר, נשמו עמוק ואז תחליטו אם זה כדאי. חבל, זה יוצר אווירה רעה בפורום שברור לי שכולנו מאוד אוהבים.
 

Macbook

New member
../images/Emo41.gif הסבר שמשום מה.. נמחק?

אז ככה.. לא ניסחתי את ההודעה שלי נכון, ועכשיו שמתי לב לזה. אני לא עוזב כי הרמות בגילדה נמוכות או משהו.. פשוט יש פעילויות שהייתי רוצה לעשות אבל אין בגילד..
 

לבנדר א

New member
להתראות, תהנה בגילד החדש. ../images/Emo140.gif

(אני אפילו לא בגילד של הפורום [עדיין], רק רציתי לשפר את המאזן של ההודעות הארסיות\ההודעות המפרגנות.
)
 

Macbook

New member
אני מבקש שימחקו את השרשור הזה.

הוא מביך אותי, אני עשיתי טעות בהתנסחות - אני מודע לה. אבל חלק מהתגובות פשוט מבאסות אותי. אני לא אומר שצריך להיות צבועים אבל מפה עד להתנסח בצורה מעליבה.. למה? מה עשיתי לכם כבר? עזבתי אתכם לגמרי? לא, יש לי אתכם בבאדיליסט, אני במשפחה שלכם.. יש פה אנשים שעזרתי להם מעל ומעבר וזה לאספקה של כמה שנים.. ועם אחרים לא יצא לי להחזיר את התודה. מה אתם חושביםםם!? שהיה לי נעים לפתוח את השרשור הזה?!@?$#@%R#$HBכגעמכ רבאק, כל אחד בפורום חושב הוא אלוהים בא ומגיב לי דברים! אבל כשצריך להיות נחמדים חלק מכם יודע יפה מאוד איך לעשות את זה.. . חלק מכם פשוט מוציא את החשק להיכנס לפה. באמת.
 
אתה יודע, אתה סותר את עצמך.

אני עשיתי טעות בהתנסחות - אני מודע לה. ואמרת שאתה מנסה לשפר את ההתנסחויות שלך. ואז, מה שאמרת בהדגשה? -________- תעשה לי טובה. באמת שתתבגר קצת. ובכללי-מה העניין זאת כולה פאקינג גילד וכולה פאקינג משחק מה הפאקינג דרמה. פאקינג. ביוש.
 
למעלה