לכל הגילד ת'מאפטשואו!

Macbook

New member
../images/Emo23.gif לכל הגילד ת'מאפטשואו!

תשמעו... בזמן האחרון, עליתי לרמה 100 (הזדמנות להגיד לכולם שוב תודה על הכל) והשגתי אחת מהמטרות הכי גדולות שלי במייפל. רמה 100. עם גילדה שהיא 100+. אז... אני עוזב את הגילדה.
אני לא רוצה שתחשבו שאתם לא מספיק טובים בשבילי, שתדעו שאני אתגעגע ואני אוהב אתכם ומודה לכם על כל העזרה כי אתם הגילדה הראשונה שלי בברה ואתם אלה שתמיד מוכנים לעזור ללא תמורה ותומכים תמיד.. בזכותם אני רמה 106 ואם לא אתם לא הייתי מגיע לרמה הזאת בכלל, ואני לא מתחנף, אני אומר לכם את האמת. והנה, אני לא רוצה לנתק איתכם את הקשר – אתם ממש חשובים לי.. אני מבקש שכווווולם ללא יוצא מן הכלל יוסיפו אותי לBuddylist. אני Ubuntuz למי שלא ידע. ושתדעו – יש סיכוי גדול שאחזור אליכם. מי יודע? ;] גם לפני שאני עוזב אני חושש לגבי מה שיהיה.. תודה רבה על הכל ♥♥ רועי
 

deisy

New member
כל עוד זה לא יורד לפסים אישיים

את יותר ממוזמנת יקירתי
תמיד נחמד לשמוע עוד דיעות!
 

D amaged R oses

New member
זה מאוד יירד לפסים אישיים

כי יש לי כלכך הרבה דברים להגיד על אנשים פה בפורום ואני מעדיפה לשתוק. וזה לא קשור לרועי בכלל, זה קשור לתגובות לשרשור הזה.
 

Hasselblad

New member
אישי צריך לעשות בצורה אישית.. דרך המסרים

לא מתאים לך לשמור בבטן
 

לבנדר א

New member
האמת, אם זה נוגע לכל הפורום

אולי כדאי לפתוח את זה לדיון, מתוך אמונה שאנחנו יכולים לעמוד בביקורת ואולי להתעלות עליה ולהשתפר? או לפחות לדבר על זה המנהלות והן יחליטו אם כדאי לפתוח את זה בפומבי, בפרטי או לא לפתוח בכלל.
 

Hasselblad

New member
רועי ../images/Emo140.gif

שיהיה לך בהצלחה בגילד החדש! שתעשה המון בוסים, תהנה, שתמצא עוד מלא חברים חדשים! אנחנו פה
 

Macbook

New member
תודה על הכל סיוון.. ../images/Emo10.gif

שוב כמו שרשמתי אני כנראה אחזור. נראה איך הגילד החדש.
 

Macbook

New member
משהו רע מאוד התפתח פה

וזו לא הייתה הכוונה שלי מלכתחילה.
 

Blackcandle6

New member
רוצה להיות כנה איתך

אני לא אתגעגע אליך ואני גם לא קונה את ההודעה הזאת, סורי.. מה שכן צר לי על האנשים שטרחו מזמנם החופשי לתרום לך לעלות לרמה הזאתי בשביל שתעזוב.... בהצלחה ילד... אני מאחלת לך שבגילד החדש לא תזכה לכזאת קבלת פנים כמו שקיבלת פה... ושוב, הייתי רוצה לאחל לך כל טוב אם העזיבה שלך היתה מסיבה אחרת לגמרי... ביי
 

Macbook

New member
אני פשוט לא הסברתי את עצמי מספיק טוב

הסיבה האמיתית שאני עוזב זה בגלל בוסים.. אני ארצה להיות בקבוצת זאקום בעתיד. אני יודע שזה נשמע מופרך אבל זאת האמת.. היית יכולה להתנסח קצת יותר יפה מלא להתגעגע בכלל ושאת לא קונה את ההודעה. היה עדיף שלא תגיבי כבר.
 

miss_t

New member
גם אני הבנתי כמוה

חבל שלא הסברת את עצמך קודם, כי זה באמת נשמע כמו כפיות טובה רק ממה שרשמת. שיהיה המון בהצלחה בגילדה ובבוסים- תעדכן ותעלה תמונות!
 

Macbook

New member
אני יודע.. עשיתי טעות, והבעיה הי א

שאנשים ימהרו להגיב ולא יקראו את השאר.. בכל מקרה, זאקום יתאפשר רק מרמה 125 בערך.. אז עד אז, אין כל כך תמונות להעלות. אולי מCWPQ.
 
למעלה