ליאם ועתי - תובנה שהגעתי אליה

michaly2003

New member
../images/Emo23.gifליאם ועתי - תובנה שהגעתי אליה

הקדמה: עתי בחר את סיוון כראשונה שמוצאת חן בעיניו ממניעים רדודים בלבד, כבחורה יפה ולטעמו, עדין לא הספיק להכיר אותה לעומק, אולי היא סתם עוד אחת מפונקת כמו רבות אחרות, עם ליהיא הוא המשיך כי היא הראשונה שנדבקה עליו מיד לאחר ההדחה של סיוון, שלא לדבר על כך שגם מהר מאוד סיפקה את יצריו המיניים, אך אין בזה ממש להמשך הקשר, לעניות דעתי גם לא עם סיוון וגם לא לאחר שיצא מהאח, זה יותר סוג של מקסם שב. עכשיו - כזכור לפני שהוא נכנס לאח הגדול הוא אמר משהו בסגנון "אני אוהב נשים קצת מתוסבכות בחיים שאני אוכל להציל" ועכשיו לתובנה שלי - כאמור ליאם והסיפור חיים שלה, דבר שמשפיע בצורה ישירה על ההתנהגות היומיומית שלה גם כבוגרת (עקב אותם משקעים שעברה בילדות) היא היא בדיוק הבחורה בשבילו, והוא אומר לה בשיחה האחרונה "תשתחררי" ועוזב אותה בשיא הרדידות בלי להשקיע מחשבה או רגש, ועל זה אני יכולה להגיד רק דבר אחד - עתי - אתה כנראה ה-י-ח-י-ד-י שיכול לשחרר אותה, כי היא מתאימה לך כמו כפפה ליד, מתאימה בדיוק למה שאתה מחפס !
 

זהר77

New member
עתי מוכיח שכל אמירה לגביו מערערת את כולו

ושבעתם אין לו שום עמוד שידרה - אלא רק בהצהרות. אז איך הוא "יכול להציל מישהי"??? הוא נסוג מכל דרך שהיה בה/נגרר בה- רק כי מישהו אמר לו משהו.... זה גבר זה???
 
למה?

עתי רצה את סיון א שבחרה בעמיר עבר לסיון ד שעפה דקה אחרי זה ואז עבר לליהיא שלא נותנת לו שניה לנשום אז עכשיו לתת לו עוד בחורה מה כל שבוע תתנו לו עוד בחורה בסוף הוא עוד יעשה את פרידה ויעברו לגברים
 

laVita

New member
עתי חסר עמוד שידרה...לדוגמא:

כשדנה החליטה על החבורה שתחגוג איתה אז עתי אמר לפרידה וליהיא שהוא מאושר שעכשיו הוא יוכל להיות עם האנשים שהוא PURE (טהור) איתם...ובלי צביעות... אחרי חצי שעה פרידה נתנה את הנאום שהיא לא רוצה להשאיר את הילדים והם ילדים טובים כולם...ואז עתי שינה את דעתו ואמר כמה כואב לו על הילדים שעד אותו רגע לא ספר אותם...
 

michaly2003

New member
באם אנחנו לוקחים ברצינות את סוג הנשים/הזוגיות

שהוא באמת מחפש בעולם האמיתי כפי שאמר - היא היא המתאימה לו, ולא במובן השלילי של המילה להפך. זה מה שיעשה טוב לשניהם, ואל תערבו בעיות אגו בבקשה לא שלה לא שלו ולא של הצופים בבית.
 

michaly2003

New member
אולי לא הטעם מבחינה חיצונית אבל מבחינה פנימית

היא בדיוק מתאימה לו, בהתחשב במה שהוא אמר שהוא מחפש באישה. בכל אופן עתי - כדאי שישאר עד לקראת ה- 5 האחרונים כי הוא יוצר המון אש, ובסוף פשוט להעיף אותו, כי הוא לא שווה אף אחת שם, כל עוד הוא מסתקל על נשים בצורה רדודה.
 

GI JOE

New member
למה? הוא דפוק בעצמו חחח

הרכלנות, הצביעות וחוסר עמוד השדרה שלו מעוררים גועלללללללללל
 
למעלה