הלהקה הכי בעולם!!! למי שלא חי במדינת ישראל שידע שבלו היא הלהקה הכי טובה בעולם!!! דאנק ולי הם הגברים הכי חתיכים בעולם עם הקולות הכי יפים בעולם וזהו!!! one love לכולם!!!