הלהקה הכי בעולם!!!

1love girl

New member
../images/Emo23.gifהלהקה הכי בעולם!!!

למי שלא חי במדינת ישראל שידע שבלו היא הלהקה הכי טובה בעולם!!! דאנק ולי הם הגברים הכי חתיכים בעולם עם הקולות הכי יפים בעולם וזהו!!! one love לכולם!!!
 

1love girl

New member
../images/Emo9.gif

אני אחלההההההההההההההה, מה חדש חוץ מזה? נאזי ג´יימס ריאן.
 
למעלה