אם זה סיפור אהבה

yosef 30

New member
../images/Emo23.gif אם זה סיפור אהבה ../images/Emo23.gif

בוקר טוב חברים יקרים
(איפה הגשם
) אתמול דיברתי עם חבר שהרבה זמן לא דיברנו, הוא שאל אותי אם אני בקשר אמרתי לו שעדיין לא, מנסה להכיר אך...... זה יבוא. ואז הוא אמר לי בוא אני אספר לך איך אני הכרתי את הבן זוג שלי שאנחנו היום יחד שמונה שנים. "יום אחד החלטתי שאני הולך לחנות סקסי שופ בדיזנגוף, עברה עלי אז תקופה מאוד לא קלה. כשנכנסתי לחנות יחד איתי נכנס עוד בחור, הסתכלנו אחד על השני, ואני לא יודע מאיפה זה בא לי ושאלתי אותו, "רוצה לצאת מכאן
" הוא אמר לי כן. הוא בטח חשב שאני גר כאן קרוב. יצאנו מהחנות ועצרתי מונית ולקחתי אותו לבית של דוד שלי בראשון לציון. ומאז אותו מפגש אנחנו עד היום ביחד שמונה שנים. אני לא אומר לך ללכת לסקסי שופ, אך אני יכול לומר לך שזה יכול להגיע מהמקומות הכי לא צפויים לך. תהיה פתוח להכרויות חדשות, למקומות חדשים, לעשות דברים שלא עשית עד עכשיו. אני חושב שזה סיפור הכרות מקסים
. שיהיה לכולנו יום ושבוע מלא באהבה
יוסף. ואיך אתם הכרתם את בן הזוג שלכם
 
הי יוסף,

אולי חברך ירצה להרחיב בנוגע למה קרה באותה פגישה שהפך אותה למיוחדת ומאפשרת תחילתו של קשר? שכן אני גם מכירה סיפורים של מטופלים שהלכו לסקסי שופ ו... שום דבר ששווה להזכיר ואף שמעתי מספר סיפורים על תקיפה מינית מצד מי שפגשו בסקסי שופ במקרה הרע. כך שהרבה פעמים זה לא המקום (LOCATION) אלא האינטראקציה (זה נכון גם לגבי אטרף). לשמוע יותר עליה יכול פעמים רבות להיות יותר מלמד מאשר המיקום בפני עצמו.
 

yosef 30

New member
היי טל

דיברתי עם חבר שלי, שאלתי אותו מה באמת גרם לשניהם להמשיך בקשר הזה. הוא אמר ששניהם הגיעו לחפש סקס, ההזמנה של חבר שלי לאותו בחור הייתה נראית הרבה יותר נוחה מאשר לעשות סקס בחנות. הסקס היה מצויין, הייתה שיחה טובה, נפגשו עוד פעם ועוד פעם ומאז הם ביחד. לפעמיים אין חוקיות בהיכן נכון להכיר או לא. לגבי התקיפות מינית - כמובן שכל אחד חווה את זה כתקיפה או כהתחלה למשהו. מי שהולך לסקסי שופ צריך לדעת למה לצפות - זה לא המקום לשבת ולראות סרט הוליוודי.
 
הי יוסף, בנוגע לחלק הראשון

אינספור פעמים אנשים פגשו אדם זר עשו איתו סקס ומאז הם לא בדיוק ביחד... לא מן הנמנע שאפילו חברך פגש לפני הקשר הנוכחי אנשים למגע מיני מזדמן ומאז הוא לא היה איתם ביחד... כך שזה לא מה שמיחד תחילת קשר. צריך להיות איזה חיבור נוסף. בנוגע לתקיפות מיניות - לא בטוחה שהבנתי את התיחסותך? מין איננו מוצר אחיד עם הסכמה מראש שתופסת ללא תאריך תפוגה. אפשר להסכים למגע מיני עם מישהו אחד ולא עם אחר, בתנוחה אחת ולא באחרת, במועד מסוים ולא במועד אחר, ועדין בכל הקשר כשזה לא נעשה מרצון אלא בכפייה זו תקיפה.
 

yosef 30

New member
אני אסביר את עצמי ../images/Emo13.gif

אני מסכים איתך לחלוטין שסקס הוא לא הגורם היחיד ליצירת קשר אם בכלל. אך אם יש סקס טוב ויש שיחה טובה ומשיכה וערכים משותפים ורצון להעמיק את הקשר אז בהחלט יכולה להתקיים כאן מערכת זוגית. לא כל סקס מוביל לקשר - זה ברור לחלוטין. לפעמיים הסקס יכול להיות טוב, אך יש משהו שלא מוביל להמשכו - שזה קצת מעניין. אם הסקס היה טוב, והייתה משיכה מינית, מדוע לא להמשיך לנסות ולהכיר
אולי כן נמצא עוד דברים משותפים יחד. הסופרמרקט הזה של החיים לדעתי מוציא אנשים מאיזונם - החשיבה הזאת אולי אמצא משהו טוב יותר, יפה יותר וכו' לא ממש מוכיחה את עצמה. אבל זו רק דעתי. לגבי נושא התקיפה מינית - לא מקובל עלי בעליל לגעת במישהו שלא כרצונו. או בלי הסכמתו. אני למשל לא אוהב שמישהו מתקרב אלי ובשביל לנסות לנהל איתי שיחה נוגע בשרשרת שלי ושואל ממה זה עשוי. אולי אני קצת מגזים ואולי לא - אך המרחב הפרטי שלי הוא שלי ואני שומר עליו עם אנשים שאני לא מכיר. רוצה לדעת תשאל - אל תגע בשרשרת ובו בזמן בחזה שלי - לא מקובל עלי. אני אבחר עם מי ומתי. יחד עם זאת אם מדברים על סקסי שופ - הרי אם ישבת בחדר הצפייה - יש לצפות שמישהו ייתקרב וייגע בך. לא יודע אם הייתי קורא לזה תקיפה מינית. זה כמו ללכת לסאונה לשבת עירום ולצפות שלא ייגעו בך. המקום הזה נועד בשביל זה -בשביל סקס. אז גם האדם צריך לקחת אחריוןת לאן הוא הולך ומה הוא משדר או לא משדר. זה נושא בעייתי מאוד שכל מקרה לגופו. תקיפה מינית - מגע שלא בהסכמה - רצון להתקרב אלי שלא כרצוני היא חוויה מאוד לא נעימה ואף טראומתית במקרים מסויימים. יוסף.
 
הי יוסף, אפשר להיות מותקף מינית גם בסאונה

וגם בשירותים ציבוריים. כי הרצון למצוא פרטנר למין לא אומר שמוכנים כל פרטנר למין, בכל מועד, בכל תנוחה. אני מבינה את 'אפשר לצפות שמישהו ירצה לבדוק אם מתאים לשניכם' אבל אם הגעת לסקסי שופ או לסאונה אדם הופך לשטח הפקר ולגיטימי לכפות עליו מגע מיני גם שלא מרצונו בלי לבדוק מה רצונו? גם כשמגיעים למישהו הביתה בשביל לקיים יחסי מין. זה שרוצים לקיים יחסי מין, לא אומר שהרצון נשמר, לא אומר שעם כל אחד, לא אומר שבכל תנוחה או בכל מועד וכו' וכו' ולכן אפשר להגיע לבית של מישהו עבור סקס ולעבור שם תקיפה מינית -(אזהרת טריגר) רצית להפסיק והוא המשיך, אמרת בלי חדירה והוא חדר בלי לשאול אותך, אמרת רק עם קונדום והוא הוריד אותו בלי לשאול אותך וכו' וכו' הכל דברים שקרו במציאות. זה שמקום נועד עבור סקס לא מונע תקיפות מיניות, הוא רק מונע פעמים רבות מאנשים שהותקפו לספר עליהן או לפנות לסיוע.
 

jjaki

New member
סיפור מקסים...

כן זה מזכיר לי כשאני לא מצפה כלום ולא מחפש אז לפתע הכרתי את בן זוגי
אך אצלי זה סיפור רגיל ובנאלי.... חברה שלי מאוד רצתה ללכת למועדון של הקהילה אך מעדיפה לנסוע עם עוד משהו ובמקרה אני הייתי "עוד משהו". נסענו ביחד לדיסקו. ושם במקרה פגשתי לראשונה את בן זוגי. ומאז היסטוריה
 

yosef 30

New member
ג'קי אכן ישנם הפתעות בחיים

וטוב שהם מתגשמות בסיטואציות חיוביות יותר
לאיזה מועדון הלכת
לילה טוב איש ייקר יוסף.
 

jjaki

New member
מעדיף להשאר חסוי ../images/Emo254.gif

סתם... בכיף, זה היה במועדון "לילה" בירושלים, יותר נכון להגיד דאנס בר. והמקום נסגר.... הכרתי אותו כשזה נפתח לראשונה במקום הזה עבור קהילה גאה.
 

Leir

New member
מי בא לדייט בחנות סקס?:)

האמת שאני נורא שמח לשמוע ספורים כאלו זה בהחלט מעודד!! אני רק ביישן נורא והסיבוי שאוכל לגדת למישהו (אחרי שהתגברתי על הבושה מללכת לחנות סקס:) קטן מאוד על זה נאמר " לא הבישן למד"...האמת שהייתי באירוע שבוע שעבר ומישהו התחיל איתי בצורה מאוד ישירה,מצד אחד זה מאוד הלחיץ אותי מצד שני..אני ממש מחזיק ממנו!! הוא אמר שבמקרה הגרוע אני אגיד לא ואין לו הרבה מה להפסיד..תכלס הוא צודק אני פשוט נורא חושש מה "לא"
 

yosef 30

New member
דווקא נשמע אחלה דייט ../images/Emo13.gif

אני כמובן צוחק. הוא הלך כי היה חרמן - ומשם זה זרם לאן שזה זרם. שמעתי על הרבה זוגות שייצאו מכל מיני סיטואציות שלא חלמו ששם יכירו מישהו. כנראה שאין גבול ליצירתיות של הקוסמוס. אז מה נסגר עם הבחור - אתה מתראה איתו או לא
יוסף.
 

Leir

New member
כן אי אפשר לדעת אילו הפתעות

יכולים לצוץ מחנות סקס:) לגבי אותו החור האמת שהוא התחיל איתי הצורה מאוד ישירה על סף המרתיעה בוא נגיד שאם הייתי אישה אז יש מצב לתלונה על עבירה מינית ..הייתי הופך לעוד א מתלוננת.. האמת שדווקא הישירות על סף הבוטות מאוד הורידה לי וקצת סננתי אותו מאז. ממשיך במסע החיפושים שלי בינתיים:)
 
למעלה