המוקד הארצי נפתח -קשישם ובע"ח

עב

New member
מה כתוב שם?

ועד שיהפכו את הקובץ הזה למשהו קריא אספר לכם בכיף שבבית האבות של אבא שלי יש חתולת בית. העובדת הסוציאלית הכניסה לבית פחתולה מצויה - כמובן שהיא מטופלת יפה אצל וטרינר וגם מעוקרת. הפחתולה אוהבת את הטריטוריה, עולה לכל הקומות, ממתינה בנימוס שיפתחו לה את המעלית, מנסה את כל הכורסאות, נכנסת לכל מקום.... רק מהמטבח מגרשים אותה למרות שיתכן שיש לה שם עבודה.
 
וואו איזה יופי ! זה לא מובן מעליו

אומנם היום יותר בתי אבות מוכנים להכניס לפחות כלבי ליטוף ,כדי להפעיל את הקשישים ולהשיח את דעתם מה מקובעות שלהם . חישנה תוכנית שנקראת כלבי ליטוף , מחפשים מתנדבים בעלי כלבים כל הכבד לעו"ס !
 

Karma l Police

New member
ובצורה מסודרת יותר (עד כמה שאפשר) ../images/Emo26.gif

Pet care and adoption support for seniors חיות מחמד: מוקד מידע ותמיכה לגיל הזהב אם יש לכם כלב או חתול, או אם הנכם מעוניינים באימוץ חיית מחמד, מתנדבים ישמחו לעזור לכם בעת הצורך חיות מחמד תורמות לבריאות הפיזית והנפשית ומעשירות את חיינו... •טיולים לכלב ושמירה עליו •טיפול בחתולים •ליווי לוטרינר, לפנסיון או למספרה •מענה לשאלות ויעוץ, הפנייה לשירותים מקצועיים מתאימים •מידע על מוסדות מגורים ונופש המקבלים חיות מחמד •ליווי והדרכה לאימוץ כלב או חתול מתאים •תמיכה כלכלית למימון טיפולים וטרינריים או מזון מרכז מידע רעות-אשל: 1-700-700-204 לתכנית דרושים מתנדבים בכל הגילים ובכל הארץ תרומת חיות מחמד לאדם חיות מחמד הן חלק מהמשפחה, ותפקידן בחיינו משמעותי ביותר לבריאות הנפשית והגופנית. למעשה, לפי מחקרים רבים נמצא, כי חיות מחמד מסייעות לשיפור התחושה הרגשית הכללית, ותורמות בין היתר אהבה, שמחה ושלווה. כמו כן, נוכחותן מגבירה את תחושת הביטחון, מפחיתה את הבדידות ומעודדת פעילות ומפגשים חברתיים.. יחד עם זאת חיות מחמד מחייבות תשומת לב וטיפול יום יומי. אך כאשר שגרת הטיפול נעשית בעייתית, בעקבות תשישות, מחלה /או הכנסה בלתי מספקת, תכנית הסיוע הצורך ובמידה שניתן משתדלת להעניק את התמיכה הנדרשת כדי שלא תדאגו לחבר הטוב ביותר שלכם בעת מצוקה, אנו מציעים את עזרתם של מתנדבים אוהבי בעלי חיים למשימות כמו - טיול לכלב, טיפול בחתולים, ליווי לווטרינר, יעוץ, פתרונות למצבי מצוקה ושירותים נוספים. ואם אתם מעוניינים באימוץ כלב או חתול אנו נעזור לכם לאתר את חיית המחמד המתאימה לכם ולטפל בה. הסיוע במסגרת התכנית ניתן ללא תשלום. Companion animals are part of the family and their role in the elder’s life is very significant for their mental and ,physical wellbeing. However pets require daily attention and care. When the routine becomes too demanding, or in emergency situations, the program team steps in to assist elderly pet owners. The program provides services such as dog walking, cage and litter ,maintenance, veterinarian visits ,grooming, information about pets shopping for pet supplies, and other .pet-related services We also help elderly persons wishing to adopt a cat, a dog to find .their new friend Pets care services and adoption are .free לפרטים והתנדבות מרכז מידע רעות-אשל: 1-700-700-204 גבעת הג’וינט, ת.ד.3489, ירושלים 91034 WWW.ESHELNET.ORG.IL
 
תודה , אבל זאת מודעה צבעונית עם תמונות

אולי אשלח ב@ אליך ?. אני רוצה לפרסם אותה בכמה פורומים או שאבקש שישלחו את המודעה בפורמט אחר ...........
 

GeJuFan

New member
בבית אבות של אמא של אמא

מרשים לדיירים לגדל בע"ח. בבית אבות של אמא של אבא, לא מרשים, אבל יש שם כמה דיירים שמטפלים כדרך קבע בחתולי הרחוב שמסתובבים שם. מה שגורם למלחמה בין המטפלים לאלו שלא סובלים. אני כל הזמן מתפללת שלא יקרה שם משהו לחתולים. עכשיו יש שם נקבה עם צבעי טוקסידו פרווה מבריקה ויפה, עיניים מעלפות, ואת אח שלה ג'ינג'י כזה בונבוני שאילו יכולתי ישר הייתי גונבת הביתה, את שניהם! בנוסף יש טריקולורית פרוותית יפיפיה וכזו חברותית.
 
למעלה