התכנון השבועיD:

AdiA12

New member
../images/Emo227.gif../images/Emo253.gif התכנון השבועיD: ../images/Emo253.gif../images/Emo227.gif

+
וופסי דיופס סליחה על האיחור ^^
יום ראשון (19.9) -
יום שני (20.9) -
יום שלישי (21.9) -
יום רביעי (22.9) -
יום חמישי (23.9) -
|יום שישי (24.9) -
יום שבת (25.9) - שיהיה לכם שבוע נהדר וחג שמח
 

AdiA12

New member
נראה שזה שבוע לא כזה מעניין >< ../images/Emo209.gif../images/Emo248.gif

יום ראשון (19.9) - למדתי 4 שעות ואחרי זה ישבתי בבית קפה כזה עם חברה
יום שני (20.9) - בוטלה לי שעה תשיעית אז לומדת 8 שעות
יום שלישי (21.9) - בעיקרון אני אמורה ללמוד 7 שעות.. בטח יהיו שינויים.. ^^
יום רביעי (22.9) - חופש D:
יום חמישי (23.9) - יש סיכוי שאני עושה את ההליקס
יום שישי (24.9) - ממ חופש
יום שבת (25.9) - חופש.. ^^
 

AdiA12

New member
תודה D: ../images/Emo209.gif../images/Emo248.gif

מקווה שאני באמת אעשה השבוע.. אבל גם אם אני לא אעשה השבוע, עד ה-3.10 בטוח יהיה לי D:
 

AdiA12

New member
כלום.. פשוט חוזרים ללימודים ../images/Emo6.gif ../images/Emo209.gif../images/Emo248.gif

חח בקיצור שתכננתי לעשות את ההליקס בסוכות
 
השבוע מתוכנן כבר פחות או יותר ../images/Emo6.gif

ראשון - משעמם... אינלי בצפר
תאכלו זין!!!! ועוד שעה בערך מזמינים פיצה ^-^ שני - ת"א עם חברה שלי
הולך להיות כיףףףףףףףףףףףף שלישי - רופא... להוציא אישור רפואי שאנלא יכולה לצאת לטיול השנתי... ראו חפירה מהיום בבלוג רביעי - כנראה מסתובבת בחור הזה שאני קוראת לו בית
חמישי - כנראה אותו דבר
שישי - כנ"ל
שבת - גם... פאק שבוע משעמם XD
 

StayAwake

New member
קישור לבלוג שלך יתקבל בברכה../images/Emo13.gif

כי אין לי כוח לחפש למטה
 

2MayaN2

New member
מצטערת על הטיול../images/Emo201.gif ../images/Emo221.gif

לפעמים להיותר בת זה חרא
 
נה...

גם ככה הייתי מוצאת משהו אחר... כאילו... ישלי פסיכיאטרית ביום האחרון של הטיול... אני מחכה לפגישה הזאת חודשיים
אני פשוט שונאת טיולים שנתיים... ואת השכבה שלי (חוץ מחברה ממש טובה שלי שלא בכיתה שלי *-* אותה אני אוהבת) אמן הם ימותו >< (חוץ מריטה
)
 

2MayaN2

New member
גם אני שונאת את השכבה שלי ../images/Emo221.gif

אבל איכשהו מטיוליים שנתיים אני נהנית
 
אף פעם לא נסעתי עם השכבה שלי ../images/Emo6.gif

פשוט... בשנה הראשונה שלי בעל"ה הייתה לי חברה ממש טובה בכיתה המוזיקאית... לא הרשו לי להיות איתה בטיולים... אז לא נסעתי בגלל כל הקטע הענק של האפליות בין פנימיסטים ואקסטרנים
השנה זה בדיוק אותה בעיה רק שהחברה שיש לי(אמנם היא בכיתה המוזיקאית) גם לא נוסעת
אז נשאר לנו בבית ביחד
3 ימים חופש
 

2MayaN2

New member
טוב אם נוסעים לבד זה באמת לא כיף ../images/Emo221.gif

תבנו אוהל בביתXD
 
פחחחח

אנחנו נוסעות לת"א
למי יש כוח לאוהל? XD בקושי סוכה אני בונה
אנחנו לוקחים כיסאות, בונים בתוך הבית וטה-דה! הסוכה של משפחת וולך מוכנה
 

2MayaN2

New member
חחח רמאיםXD ../images/Emo221.gif

סתם,תבנו איך שבא לכם
האוהל זו הצעה למקרה שימאס לכן מת"א
(אני לא היחידה שבנתה אוהל משמכיות כשהיא הייתה קטנה נכון?XD)
 
למעלה