הודעות נבחרות מארכיון הפורום

  • פותח הנושא RTur
  • פורסם בתאריך

RTur

New member
../images/Emo223.gifהודעות נבחרות מארכיון הפורום../images/Emo223.gif

חמש שנים זו חתיכת תקופה. הרבה דברים עברו על הפורום בזמן הזה. בטח יצא לחלק מכם לחטט קצת בארכיון ולקרוא הודעות ישנות מהתקופה שהוא עוד לא היה בפורום וגם אם לא, רובכם נמצאים כאן תקופה לא קטנה ובטוח יש לכם זכרונות מסויימים. אתם מוזמנים לנבור בארכיון הפורום ולפרסם כאן קישורים להודעות מיוחדות שאתם זוכרים - שרשור שנורא הצחיק אתכם, שרשור שריגש אתכם, הודעה דרמטית, טרולים, אנשים עם שאלות קיטבג.. כל שרשור שאתם זוכרים במיוחד מהפורום
 
אה היא גם כתבה בפורום פעם ? חחחחחחח

וואלה הסתכלי בארכיון כתבה פה דיי הרבה בעבר
 

RTur

New member
וואי איזה שרשור קורע מצאתי ../images/Emo6.gif

לתפוז היו 4 סינגלים של לירז לחלק מתנה אז החלטנו לעשות תחרות בפורום והזוכים יקבלו סינגלים. דנע (A t z a) המנהלת המיתולוגית ואני חשבנו על חתיכת פעילות עם מלא שלבים ומשימות שחלקן היו ממש קשות והזויות (כמו למשל למצוא כל מיני משפטים שלירז אמרה בכל מיני ראיונות שלכו תדעו איפה למצוא אותם.. או למשל לספור כמה פעמים לירז כתבה את האות "ח'" בהודעה הראשונה שלה בפורום
). באמת, תחרות ממש קשה שאני בכלל לא מבין איך אנשים הסכימו להשתתף בהתעללות הזאת
ואז הגיע יום התוצאות ודנע ואני החלטנו לשגע את כל הפורום והמתמודדים עד שאמרנו להם מה התוצאות... דרך אגב - תלמדו איך גורמים לזה שיהיו המון הודעות בפורום. זה שרשור פשוט אדיר! תקראו את כולו הוא ממש קורע! משכנו את הזמן כמו לא יודע מה.. ואתם יודעים מה היה הכי מצחיק? שכל התחרות הזאת וכל המשימות הקשות - היו 4 משתתפים, היו 4 סינגלים לחלק. בסוף כולם זכו! הם סתם עבדו קשה
|הלינק"http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1364&MessageId=75071333|סלינק|
 

RTur

New member
איזה תשובה של עצלנים

מכל התקופה שלך בפורום אין איזה שרשור או הודעה שהצחיקה אותך או משהו שאת סתם זוכרת במיוחד? זה לא חייב להיות משהו כל כך רציני וזה - שכל אחד יעלה מה שהוא מרגיש וחושב.
 

RTur

New member
וואי! שכחתי את זה לגמרי! ../images/Emo6.gif

הכי מצחיק עם עדי עובדיה והשאלות שלה
 

RTur

New member
חיכיתי שמישהו ישים את זה!

בכוונה לא שמתי בעצמי כי רציתי שעוד אנשים ישתתפו. טקס פרסי טמב"ל השבוע היה אחד הדברים המצחיקים ביותר בפורום לדעתי (ולא כי דנע ואני המצאנו את זה... זה באמת היה מצחיק חח). וכמובן שגם כאן עדי עובדיה כיכבה כמעט כל שבוע
אגב, לחדשים שלא הכירו את זה.. טקס פרסי טמב"ל (טקס מפגר בפורום לירז) השבוע היה משהו שעשינו בפורום בתקופה שהיו מלאאאא אנשים שלא ידעו לשרשר או לא הבינו הבנת הנקרא או כתבו עם שגיעוט חתיו ועשו כל מיני טעויות בפורום ודברים הזויים ומצחיקים. אז כל שבוע אספנו את ההודעות של ה"פושעים" וחילקנו פרסים
 
למעלה