שרשור אדמיניסטרציה

  • פותח הנושא LiA n
  • פורסם בתאריך

LiA n

New member
מלגת הצטיינות לפי ממוצע->

אני סטודנטית באונ' חיפה ובאתר של הדיקאנט הסטודנטים רשום שזכאים אלו שהממוצע שלהם הוא בין ה-5% הגבוהים. יש לי ארבע שאלות - 1)הממוצע הוא לכל חוג ולכל שנה או שהוא ממוצע כללי מכל החוגים? 2)איך אני מבררת מהוא הממוצע המינימום? 3)מגישים בקשה רק לפני תחילת שנת לימודים? 4)האם במהלך השנה חייבים להישאר על אותו ממוצע ציונים שהוא ב-5% העליונים? מה קורה אם הממוצע יורד? תודה מראש לכל מי שיהיו לו תשובות:)
 

PooKiPsiT

New member
../images/Emo222.gifשרשור אדמיניסטרציה../images/Emo222.gif

שאלות בנושאים כגון: הליכי הרישום, תנאי קבלה, שכר לימוד, ציונים, מעונות וכד' - נא לשרשר לכאן.
 

נשנש14

New member
פרויקט מלא"ך? משהו שמע משהו?

אני כמו שציינתי רוצה ללמוד בפקולטה להנדסה אזרחית...הבנתי שיש תוכנית מלא"ך שבה אני יכול להתקבל עם סכם נמוך והצורך הוכחה העצמית מוטלת עלי...כלומר אני צריך לקבל ממוצע ציונים מסוים בשביל להתקבל לפקולטה שאני רוצה ללמוד בה...השאלה שלי, האם הממוצע הזה משתנה מפקולטה לפקולטה ואם אתם מכירים אנשים שהתקבלו או לא התקבלו דרך הפרויקט הזה? תודה
 

Cobe Anan

New member
שאלה לגבי הרשמה מאוחרת..

נרשמתי להנדסת מכונות בטכניון בהרשמה המאוחרת. אני לא יודע אם ההרשמה מתאפשרת רק על בסיס מקומות פנויים או לא, וגם צויינה שם הערה שהרשמה מאוחרת עלולה להעלות את דרישות הסף, אבל הסכם הנדרש המשוער שצויין למסלול הוא 82-84, ושלי 86+. האם יש סיכוי שעקב ההרשמה המאוחרת יווצר מצב בו הסכם הנדרש שצויין באתר הבית של הטכניון עלה ולא עודכן, ולכן הנתונים שלי עדיין נמוכים מהנדרש?
 

whight

New member
הגשת מועמדות לתואר שני באו"פ

מישהו יודע כמה זמן בדר"כ לוקח לקבל תשובה על הגשת מועמדות לתואר שני באו"פ? תודה.
 

m e m o r y

New member
שאלה לגבי רישום לאת"א באינטרנט

אם אני כבר לומדת באוניברסיטה, האם עליי לשלוח להם שוב את ציוני הבגרות והפסיכומטרי שלי? הרי הם כבר נמצאים במחשב... אותו כנ"ל לגבי הצהרת הבריאות. תודה לעונים!
 

hadas21k

New member
הציונים שלך כבר נמצאים במחשב

ואין צורך לשלוח אותם שוב. לגבי הצהרת הבריאות אני לא יודעת.
 
בעיקרון, שולחים הכל מחדש

אבל ציוני בגרות ופסיכומטרי האוניברסיטה אמורה לקבל ישירות ממשרד החינוך והמרכז הארצי, כך שאין צורך לשלוח אותם. הצהרת בריאות צריך לשלוח מחדש.
 
קורסי הכנה בקיץ

כמה שאלות: האם קיימים קורסי הכנה בקיץ למתמטיקה/פיזיקה באת"א כפי שיש בבן-גוריון לאנשים שלא היו במסגרת לימושים זמן רב? האם החוג למתמטיקה של את"א מכיר בקורסים של או"פ במקרה שאני ארצה לקחת את אחד הקורסים בקיץ? האם יש לי אפשרות לקחת קורסים בקיץ לפני תחילת שנת הלימודים באוניברסיטה עצמה? תודה
 

בטטהמן

New member
תשובות חלקיות

את"א מכירה בקורסים של האו"פ רק אם קיבלת בהם 85 ומעלה. קח בחשבון שקורסי הבסיס במתמטיקה (חדו"א, אלגברה ליניארית וכו') הם קשים ורוב הסטודנטים לא משיגים בהם את הציון 85. רובם מוכנים להסתפק ב-60... ניתן לקחת בקיץ קורסי הכנה בפיסיקה ובמת', אבל אם יש לך בגרות אין לך ממש צורך בהם.
 

aviv18

New member
שאלה לגבי מסלול לימודים...

אני מתכוון שנה הבאה ללמוד באוניברסיטה העברית. זה נכון שאם לומדים שנה ראשונה מתמטיקה - פיסיקה ניתן להמיר את אחד המקצועות בשנה ב' למדעי המחשב?
 

בטטהמן

New member
לא לומד בעברית, אבל...

לרוב מעבר חוגים דורש ציונים גבוהים. מתמטיקה ופיסיקה הם מקצועות קשים ורוב הסטודנטים לא משיגים בהם ציונים גבוהים, במיוחד בשנה א'. אני לא ממליץ לך ללמוד מקצוע רק כדי לנסות לעבור אח"כ לחוג אחר. ומה יהיה אם לא תצליח לעבור? תלמד 3 שנים מקצוע שאינך מעוניין בו?
 

aviv18

New member
לפעמים אין כל כך ברירה

נגיד ככה שאני והפסיכומטרי לא מסתדרים כל כך ואלה שני מקצועות שאני יכול להתקבל אוטומטית עם המכינה שעשיתי. אני מאמין שאם אני אעשה את כל המאמצים להגיע לציונים טובים בשנה א' אולי אני אצליח לעבור. אם לא אז אני אמשיך מתמטיקה-פיסיקה... גם במקצועות האלה יש יתרונות. אתה יודע איזה ציונים צריך בערך ע"מ לעבור קורס?
 

גארוטה

New member
תנאי קבלת למכלתת תא יפו

שלום, אני מעוניינת לדעת בבקקשה מה היו תנאי הקבלה המינימליים(משולב) ללימודי מדעי ההתנהגות במכללת תא יפו השנה (אוקטובר 06,) והאם מומלץ ללמוד שם תחום זה? תודה רבה :)
 

zcala

New member
המכללה האקדמית ת"א יפו

היי למדתי שם במגמת מדעי ההתנהגות והמשכתי לתואר מתקדם בסוציולוגיה בעברית. אני חושבת שהמכללה היא אחת מהראשונות בארץ בתחום הזה והיא מובילה בו. לגבי תנאי הקבלה, אני חושבת שהם משתנים ולכן כדי לך להרים טלפון ולשאול. בהצלחה
 

גארוטה

New member
מה היו תנאי הקבלה שלך?

מתי התקבלת ללימודים ומה היו תנאי הקבלה המשולבים שלך?
 

zcala

New member
זה היה לפני הרבה הרבה זמן...

לפני 6 שנים והיה לי ממוצע 101 ופסיכומטרי 550
 

harbor

New member
צריך עזרה במילוי ערכת הרשמה

של הטכניון אם אני רוצה הנדסת תוכנה או הנדסת מחשבים (לא שניהם) : לאיזה חוג אני צריך להרשם רשום שאפשר לרשום או מדעי המחשב או הנדסת חשמל: ואני שואל איך זה מסתדר עם העובדה שהסכם להנדסת חשמל גבוה יותר
 
למעלה