קטנועים בפורום 8 - פנינו לאן.

yarivos

New member
חבל מאוד אם לא הייתי ברור,

פשוט נראה לי שכולכם מלינים על כך שלא הולך להיות שינוי משמעותי, זה הכל. נוצר מצב שכל שרשור שני שמכיל בתוכו את המילים "קט" ו"נוע" הופכות לשדה קרב על הסוגיה - האם זהו המקום לשאלות מהסוג הזה או לא. אז הגדרנו מאוד פשוט שהתשובה למרבה ההפתעה היא - כן ! ולכן, מעתה והלאה זה הולך להיות בדיוק אותו הדבר רק בלי פינג פונג של הודעות אם זה כן המקום או לא. אני אדגים - "שלום, איך מודדים שמן בקימקו ?" תשובה נכונה - "קח את המדיד בחום מנוע X כאשר המדיד מראה על Y בזוית שמש Z, להבא אתה מוזמן להתייעץ עם פורום קטנועים" או "אני רואה שלא ענו לך כאן, נסה בפורום קטנועים" תשובה לא נכונה - "כאן זה פורום אופנועים, קישתא !" תשובה לא נכונה - "פה לא עונים לשאלות שנגמרות בוריאטור" תשובה לא נכונה - "רציתי לענות לך בפורום קטנועים אבל אני חסום, אז אני אענה פה" אז חברים, די עם התמימות, מי שהיה צריך להבין הבין כבר בהודעה הראשונה. הכל כרגיל רק בלי הרפש סביב הנושא הזה, משום מה אתם ממש מתאמצים להמשיך אותו גם בשרשור הזה.
 

NeeD 4 SpeeD

New member
../images/Emo221.gifמנהלים נא כתוב חוקים ברורים

כי יש פה 2 דמגוגים שמסרבים להרגע
 
אני חושב שהבידול הוא אחר

ההבדל בין רובם של רוכבי האופנועים - מכל סוג שהוא, לרובם של בעלי הקטנועים, הוא בגישה. הם, הקטנוענים, מסתכלים על הכלי כעל סתם כלי רכב שהיום פה ומחר איננו, לעומת חלקם הגדול של האופנוענים ורובם המוחלט של הגולשים בפורום, שהם אופנוענים בנשמה ולא רוצים קהל אחר בתוכם. למרות זאת, אני חושב שכן צריך לענות לשואלים, ו/או להפנות אותם לפורום קטנועים בנימוס ולא לפתח את השרשור.
 

Mr. Pooh

New member
אתה מציג את זה כאילו זה משהו רע...

אולי קשה לך לקבל את זה, ואולי אני גם מבין למה, אבל יש אופנענות שונה ממך. כן, אלו לא אנשים שמאוננים על ה"כלי" שלהם, או מספרים עליו סיפורי גבורה, אבל הם רוכבים עליו יום יום לעבודה (ע"ע יום רוכבים לעבודה...), והם המסה הקריטית שמחזיקה את היבואנים ונפגעת מהביטוח. הם אלו שמוציאים לנו (..) שם רע ותורמים להפחתת העומס בכבישים. זו המציאות. ואני גם ממש לא מסכים איתך לגבי האמירה על רובם המוחלט של הגולשים בפורום. אל תתיימר להיות סנוב בשמם. במילים קצת פחות יפות, ואני מרשה לעצמי כי אני יודע שגם אתה, כמוני, פגשת לא פעם אספלט ואתה מכיר את הצד המכוער של החיים: צא מהסרט, תוציא את המקל מהתחת! האופנענות שלך היא לא היחידה ולא הכי טובה.
 
אם תסביר לי, מה לעזאזל הקשר

בין מה שאני כתבתי, לבין התאונה שלי, לבין התגובה שלך, אולי אוכל לענות לך בהגיון. אם יש לך קטנוע - כמו שאני רואה בכרטיס שלך והוא הדו"ג שלך מתוך הלב כי זה מה שבחרת, הרי שבעיני אתה מוגדר כאופנוען בדיוק כמו כל רוכב אחר. אם הקטנוע שלך, או האופנוע שלך - זה ממש לא משנה ואני מכיר רוכב R1 שמשתמש באופנוע ככלי רכב נטו, הרי שלא משנה איזה כלי יש לו, הוא בעיני לא אופנוען. לא סנוביזם ולא נעליים. יש לך דיעה שונה? יופי לך.
 

yarivos

New member
לא הבנתי את הקטע עם הR1 שמשמש ככלי רכב נטו

שוב ברשותך, למה הוא לא אופנוען
 
ספציפית

לא מעניינים אותו אופנועים, הוא נהג המון לצרכי עבודה למקומות רחוקים זה מזה באותו היום ונמאס לו. לאחר שיחה מקרית אתי, הוא רכש בזמנו CB500 ככלי רכב שני, ואילו לפני כשנתיים רכש R1 חדש שמשמש אותו רק ככלי רכב לימים עמוסי פגישות. הוא לא אוהב אופנועים במהותו, ולא רוכב על האופנוע אלא כשחייב. הוא ללא ספק "רוכב אופנוע", אבל לא אופנוען במובן הרומנטי של ההגדרה. כן, אני מפריד בין רוכב דו"ג, לבין ההגדרה המחייבת, בעלת ההילה והמשייכת "אופנוען". מצד שני קח את ידידנו שנעלב למעלה. רוכב על קטנוע כי הוא אוהב לרכב על דו גלגלי, וזה ממש לא משנה למה דווקא קטנוע או אופנוע, אם מרצון או מחוסר ברירה. אם הוא רוכב על דו גלגלי כלשהו מתוך בחירה כי הוא אוהב דו גלגלי, כי הוא נהנה ממנו ומהרכיבה עליו, כי הוא מרגש אותו, הרי שגם אם היה על טייפון 50, הוא אופנוען יותר מהרבה רוכבים אחרים על כלים גדולים יותר. יש כאלה שאוהבים אופנועי כביש, כאלה שהם על סופרמוטו, כאלה שהם בשטח, וכאלה שהם על קטנוע. לא רואה ביניהם שום הבדל. ההבדל בעיני בין מי שהוא "אופנוען" לבין מי שהוא סתם רוכב דו"ג, הוא האהבה לכלים על שני גלגלים. לא אותם אלה שמשתמשים בהם מכח הנסיבות כמו אותו רוכב על R1, ובטח לא אותם מצ'ואים מזדמנים בשקל שרוכבים על ZXCBRGSXYZFR1098 למשך שנתיים, מתרסקים כמה פעמים, ולאחר מכן מספרים למשך שארית חייהם כמה גיבורים הם היו. בעיני אותם מצ'ואים מזדמנים שמודדים את גודל הז' שלהם לפי גודל האופנוע, ושמחזיקים אופנוע רק כדי לתפוס בחורות יותר מטומטמות מהם. אלה בעיני, אינם כלל אופנוענים והם אכן עוזבים את הרכיבה אחרי שנה שנתיים של התנסות. בעיני ולטעמי ישנם אופנוענים שמכורח הנסיבות לא רוכבים כלל על אופנוע, אבל ממשיכים לאהוב להעריץ ולרצות אופנוע, והם בעיני אופנוענים לכל דבר ועניין. אפילו שהדבר היחיד שהם מסיעים זו מיצובישי לאנסר ישנה עם שלושה ילדים ומשכנתא. איך אמרו פעם? אופנוענות היא דרך חיים, ואני מתיימר ומוסיף משלי, אופנוענות היא למשך החיים, ולא משנה על מה אתה רוכב.
 
האם אתה לפחות מבין...

שההגדרה שלך ל"אופנוען", היא לא יותר מ...ההההמממ.... ההגדרה שלך? בעיני, למשל, מישהו שרוכב כל יום על אופנועו לעבודה וחזרה, הוא לא פחות אופנוען ממי שמחזיק את האופנוע בצמר גפן בסלון ביתו ורוכב עליו רק בשבת. עניין של הגדרה.
 

Mr. Pooh

New member
את ההגדרה שלך הבנתי כבר בהודעה הראשונה...

מה שאני מנסה להסביר לך, זה שמעבר לכך שההגדרה שלך היא כמאמר השדון, שלך, היא בעייתית מכמה בחינות. אני לא רוצה להתווכח איתך או לשכנע אותך, אלא רק להפנות את תשומת לבך לכך שהתנהלות של קהילה על פי הגדרה כזו רק תחליש אותנו ותבדל אותנו. ה"הילה" שאתה מדבר עליה רומזת על כך אלו שאינם אופנוענים למשנתך, נחותים ממך ואינם ראויים להיות חברי קהילה. עם זה, יש לי בעיה. ואם הייתי מחזיק מעצמי אופנוען, הייתי אולי נעלב.
 
נו ברור שזו ההגדרה ש-ל-י ושלי בלבד

כתבתי למיטב זכרוני כמה פעמים בהודעה שלי את המילים "בעיני" ו"לטעמי". כל אחד ודעתו הוא. להיעלב? ממי וממה?
 

C O L T

New member
נסיון לעשות דה-לגיטימציה של כותב

זה פתרון של חלשים ומכוערים, שלא יכולים לנהל דיון ענייני. רמה של גן ילדים.
 
נסיון לסובב חוסר ידע לדה-לגיטמציה

הוא לא פחות מכוער, ולך, באופן אישי אין חצי מושג בעולם הקטנועים. עובדה. לא ניסיון דה לגיטמציה ולא נעליים. עובדה פשוטה. אם היתה נכנסת לכאן אמא צעירה שלא רכבה מעולם על אופנוע והייתה מרצה על תנוחת רכחבה נכונה, האם היית טוען שדבריה הם אוסף שטויות מתוך חוסר הבנה או שהיית "עושה לה דה-לגיטימציה"? ברור שהכי קל להציג כך את הדברים. אתה יוצא הכי טוב, אולם שרשורים בהיסטוריה מוכיחים שאתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר (בנושא הזה, כמובן). בוא נרד מזה. נזרום עם ההנהלה. נרא לאן זה יוביל. הולך?
 

C O L T

New member
ואו, אתה מכיר אותי? על איזה מספר אני חושב?

מאיפה העובדות שלך? ומי מת ומינה אותך לקובע עובדות? ומה אם אני אקבע שלך אין מושג? מי יחליט בינינו? ואם אמא צעירה הייתה נכנסת לכאן ואומרת את דעתה, משנה שהיא לא רכבה מעולם על אופנוע? אין לה זכות לדעה כי היא לא עיתונאית רכב בוחנת אופנועים? ובכלל, כל הפורום צריך לשתוק, כי הרי כולם כאן ובראשם המנהלים, הדיוטות וחובבנים, למרות זאת בחוצפתם הרבה יש להם דעות ולא פעם אפילו הוכיחו אנשי הפורום שהם יודעים יותר מה"מקצוענים". גם אם הייתה מוצאת לנכון להרצות על תנוחת רכיבה נכונה, הייתי מפנה את תשומת ליבי לטענותיה ועל מה הן מבוססות ולא התעסקות שולית בכותבת והרקע שלה. קל? תראה כמה הודעות אני כתבתי כאן, קל היה לצחוק ולשתוק. ואתה יודע מה, לא טענתי להיות מומחה קטנועים עולמי. האמת, הייתי מעדיף לחתוך איבר חשוב מגופי מאשר להדביק לעצמי את התואר הזה. אבל לדעה שלי אני זכאי, דעה שלא נולדה מהאוויר. אם לך ההגיון שלי לא נראה, TUFF LUCK. ולא הייתה לי שום כוונה לא לזרום עם ההנהלה. אני ממש מצטער שכאילו בגללי כל הבלאגנים בשבילם והם צריכים להחליט החלטות קשות, אבל אם נחשוב קצת, נראה שלא הש.ג. שהתריע הוא הסיבה לחדירה לבסיס. אפשר לסובב ולעוות דברים כמה שרוצים.
 
למעלה