קטנועים בפורום 8 - פנינו לאן.

C O L T

New member
אבל המלחמה שלי היא רק בראש שלך

כי אני חושב שצריכים להיות כאן קטנועים ורוכביהם, גם רוכבי אופניים מבורכים כאן לדעתי, אבל בגלל שזה פורום אופנועים אז כדאי מאוד שיעסוק באופנועים, למה ליצור כפל פורומים של קטנועים או אחרים? למה לדון בפורום הזה בנושאים שמעניינים רק מגזרים אחרים, עם אלטרנטיבות נוחות. אותו הקטע של ברכת הכניסה לפורום נערך לאחרונה כאשר היה זה פורום כללי, מאז נולדו פורומים חדשים והם צריכים להיות הבית הטבעי של דיבורים בנושאים הספציפיים לדו"ג שונה. באמת הגיע הזמן לעשות טיפה סדר-פסח. אני שמח שאתה מחליף כיוון, חבל שאתה מציג את זה בצורה קטנונית ומכוערת. זה אומר שאפשר לצרף אותך למאות הגולשים?
 

מיצו

New member
../images/Emo41.gif קולט, כנס כנס ../images/Emo41.gif

קולט, עד עכשיו נמנעתי מלהתייחס ספציפית אליך אבל אני חייב לומר משהו, ואני עושה את זה בידיעה שזה עשוי לגרום לי להיות פחות פופולרי בעיניך, אבל בכל מקרה אל תיקח את זה אישית. אני חושש שמזמן עברת את גבול הטעם הטוב בעניין הזה. לא ברורה לי הסיבה מדוע אתה מחרחר ריב בעניין הזה כל פעם מחדש. אני מאוד מעריך את דעתך (באמת), ומאוד הייתי רוצה שדעתך תישמע כאן, אבל אני חושב שיש מקום שבו גם אתה, עקשן ידוע, צריך לדעת לשים סוף לזה. מה לא ברור במה שיריבוס כתב? מה לא ברור בהרחבה שלי? האם צריך לכתוב את זה ב הדגשה ? פורום 8 פתוח לכולם, בין אם רוכבי אופנועים, רוכבי קטנועים, רוכבי סופרמוטו, חרגולי שטח או קופי כידון ומאותגרי בית שחי. אבל מכיוון שישנם פורומים ייעודיים לקטנועים ואופנועי שטח (וגם קומונת סופרמוטו), הודעות שמתייחסות באופן בלעדי וחד משמעי לקטנועים (כיוון שבהם עסקינן) יזכו להתייחסות במידה והתשובה ידועה. אבל בין אם התשובה ידועה ובין אם לא, יופנה השואל לפורום קטנועים כדי שלהבא ידע שיש כזה פורום. יש גם מצב שהשואל כלל לא יזכה לתגובה, הכל לפי שיקול דעת המגיב. דוגמה: |התחל תסריט קולט טיפוסי| ש. יש לי בעיה, האופנוע לא מניע. ת. באיזה אופנוע מדובר? ש. אהממ... זה אדום כזה, נו, אני לא מבינה באופנועים. ת. טוב, תגידי, יש הילוכים ב"אופנוע שלך"? ש. אתה מתכוון לידית שמסובבים מצד ימין? כן. יש. ת. לא, אני מתכוון לרגלית מצד שמאל, וקלאץ'. יש או אין? ש. יש ידית מצד שמאל. כן. ת. והידית הזו, היא ברקס או קלאץ'? ש. אני חושבת קלאץ', זה עוצר את האופנוע ועושה רעש כזה של קלאאצצצ כזה. לזה התכוונת? האופנוע לא מניע, נו, זה דחוף. למה אף אחד לא עונה לי? ת. טוב, בואי ננסה אחרת. תגידי, יש ל"אופנוע" שלך מדבקה עם שם או מספר עליו, על הפלסטיקים? ש. כן! יש. מה צריך לעשות? ת. את יכולה לכתוב פה מה כתוב שם? ש. זה כתוב "uper uke", זה בסדר? מתחת לזה יש מספר - 521. ת. את מתכוונת 125, כן? ש. כן, כן. זה זה. ת. גברת, מצד שמאל יש לינקים, תחפשי שם "מי ינענע אותי" ותלחצי על זה. אח"כ, תעופי מפה לפורום קטנועים. יש? |סיים תסריט קולט טיפוסי|
 

C O L T

New member
העלה חיוך, אבל לא ממש ברור

ומה הבעיה, אמרתי חיובי, לא? אז על החלטת הניהול אין דיון מצידי בכלל, סיימנו מזמן. למרות שחשבתי שמותר דיון ואין עם זה בעיה, כי זה שלטון אחר וכ"ו. עכשיו יש אנשים שמנסים להדביק לי תוויות ומלחמות, ולזה בינתיים מותר לי להגיב, האם אני טועה? התסריט אהבתי, אבל אני לא כזה אכזרי. ברור שאם שמים תמונה של חמור עם כיתוב "סוס" אני אגיב בתיקון, לפעמים עם חיוך.
 

yarivos

New member
אתה מתבלבל - כבר החלטנו

החלטנו שקטנועים רלוונטיים כאן בדיוק כמו אופנועי שטח ואופנועי סופרמוטו. החלטנו שלא בא לנו לראות יותר רפש מגולש מסויים כנגד גולש אחר בנושא הספציפי הזה. לא יהיה כאן פחות קטנועים וגם לא יהיה יותר, יהיה אותו הדבר בדיוק, רק שהנוכחות של השרשורים שלהם תחזור לפרופורציה המתאימה, זה הכל.
 

SOLO TREKKER

New member
כמה נקודות:

1) אופנוע שטח, אופנוע SM, אופנוע טריאל או כל אופנוע אחר הם אופנועים. קטנוע הוא דו"ג, אבל לא אופנוע. 2) אני לא זוכר שאלות טכניות בפורום 8 שדנו באופנועי שטח. ראיתי שאלות כאילו באשר לדו"ש, אבל הרבה פחות מכמות השאלות בנושאי קטנועים. יש פה גולשים שרוכבים על אופנועי שטח טהור וכל שאלותיהם הטכניות מופיעות בפורום 363. גם אני, שרוכב על דו"ש (DRZ) מפנה שאלות טכניות רק לפורום 363. 3) COLT בדרך כלל מפנה שאלות קטנועניות לפורום קטנועים (שזה בדיוק מה שהומלץ ע"י המנהלים לעשות). לפעמים משגר עקיצה צינית לקטנועים בכלל. 5) השרשורים שהפכו למלחמות עולם היו שרשורים בהם ההפנייה לפורום קטנועים נענתה בתשובה "שם לא עונים לי". התגובות של COLT היו כרגיל ציניות, ושיגרו עקיצה לפורום קטנועים. עקיצה כזו תמיד גוררת התנפלות חסרת רסן מאהוד א1, והרי לנו תחילתו של דו-קרב שנעשה מכוער יותר ויותר. 6) הציניות של COLT היא מבורכת. הבוטות של אהוד א1 הרבה פחות. מי שלא יודע לצחוק על עצמו, ומתנפל בברוטליות כזו על כל בדיחה צינית ("אנטיפטים שם") - עושה רושם של מי שבוער לו הכובע, ואולי יש דברים בגו'. 7) למען הגילוי הנאות: גם אני הייתי מעדיף שקטנוענים ימשיכו לגלוש פה, אבל יפנו שאלות טכניות אך ורק לפורום קטנועים (כמו שפה אין שאלות טכניות על WR, KTM, YZ למרות שיש פה גולשים שרוכבים על כלים כאילו).
 

Lone Rider

New member
דווקא הציפיה מחברי הפורום מאד ברורה, אצטט

עבורך את המשפט הרלוונטי מתוך מה שיריב העלה: "אנו מצפים מחברי פורום אופנועים להסב שאלות הקשורות לקטנועים לפורום המתאים, כשם שעשיתם עד היום, אולם אם יש תשובה עניינית בפיכם רצוי ומומלץ לענות, שוב, כשם שעונים לרוכב שטח או סופרמוטו שמגיע אלינו." לא חושב שזה לא ברור או קשה להבנה, אם זה לא ברור לך ולקולט אז אתם מוזמנים אלי לקורס הבנת הנקרא מיד אחרי שאסיים את קורס אומנות השרשור הקרוב מיד אחרי שאסיים את המילואים
בעוד שלושה שבועות...
 

אנימור

New member
אתה באמת לא מבין? מה שנשתנה

זה ששרשורי הקטנועים לא אמורים להיות מעכשיו שדה הקרב שלך ושל אהוד. ישנן שתי תגובות אפשריות: א. הפנייה לפורום קטנועים. ב. מתן תשובה עניינית. ג. זהו. אין ג'.
 

C O L T

New member
אבל מה קורה אם זה יתפתח לדיון ארוך, ענייני.

מה אז ההחלטה זה שלי ולאהוד אסור לכתוב בשרשורי קטנועים? קצת תמוה ואז למה לא אמרו את זה ככה בצורה ישרה? ואם התשובה העניינית לא נכונה? מה עושים אז? ואם היא נכונה לאופנוע אבל לא נכונה לקטנועים? חצי הריון.
 

אנימור

New member
שמע, אני לא אחד המנהלים ואולי עדיף שהם

יבהירו את זה. מה שאני הבנתי, שמתאים גם למה שאני חושב שראוי שיקרה, זה שכולם רוצים שהעימותים הנצחיים האלה ייפסקו. אני סומך על המנהלים ומאמין שהם יהיו מספיק רגישים וישימו לב אם הקטנועים משתלטים על הפורום. בינתיים לא ראיתי משהו כזה קורה. הכמות הגדולה של רוכבי הקטנוע לא מפחידה אותי. 99% מהם אינם באמת "אופנוענים" ומבחינתם זו תחנת מעבר נוחה וזולה בדרך למכונית.
 

Lone Rider

New member
אם באמת הסוגייה טרם הובהרה אז מה שנשתנה זה ש

מעתה לשאלה בנושא קטנועים עונים אם יש תשובה לשאלה או שאם ממש ממש מרגישים צורך אז מפנים בנימוס ובאדיבות לפורום קטנועים. מה שלא עושים יותר, בניגוד לנעשה בזמן האחרון, זה שלא הופכים את השרשור למקום ויכוח בסוגייה האם כאן המקום או לא לשאלה בנושא הזה, אין צורך להעלות את הדיון הזה שוב ושוב ושוב ושוב.. יש?
 

C O L T

New member
פוביה בעין

חיבה יתרה לקטנועים אין לי, אז? אסור לי לא לאהוב מכונות מזן מסויים ואת מה שהן מייצגות בשבילי? פוביה בוביה, פסיכולוגיה בחצי גרוש עם חור גדול, אתה יודע שאני יודע לשחק בזה גם ואם הייתי רוצה הייתי מקליד כאן תוך שניות תשובה מעניינת. לCOLT, כאילו לי, יש רק רצון לגלוש בפורום אופנועים. מה כל כך פסול בזה? לאופנועי שטח יש פורום, לסופרמוטו יש פורום, לקטנועים יש פורום ואפילו לדיבורים סתם של רוכבים יש פורום, אבל לאופנועים לא מגיע, לנו צריך להיות פורום כללי שהוא הבית של כולם. ואילו היה שרשור קטנועים אחד בחודש לא היה מציק לי, גם אם זה היה נפרס על חצי עמוד. אבל יש הפגזה מתמדת, לך זה אולי נראה מעט וספרת על האצבעות, לי זה נראה מוגזם כבר מזמן. מהרוב כולם מתעלמים, מחלק מתעלמים מעט, מפנים לפורום קטנועים, מחלק אחר עושים דיון, שמקומו ממש לא כאן. אבל זה לא נורא כל עוד אני לא מעז לכתוב, כי אז מגיע אהוד וחבורתו ומתחילים להעיר את הצד הרע שלי שכמובן משיב באותו מטבע. באמת היו גסויות מצידי? כאילו לקחתי גולש תמים ותקפתי אותו בגסות, עם קללות? מוזר, לי לא זכור. אולי תמצא קישורים אם משעמם לך, יכול להיות שזה רק זכרון סלקטיבי שלי. ואם ההצעות שלך יתקבלו ויירשמו בחוקי הפורום, אני אקפיד על זה, אבל כל עוד זה בגדר המלצה, אני לא מבין למה אני צריך לשתוק, אולי יבואו נציגי יבואנים או מוסכים וישתיקו אותי גם בשרשורים שלהם? אולי גב"ב יכתוב כאן, יציע לי לא לגעת בשרשורי מוטו. אולי בפורומים אחרים (לא, לא ההוא, פורום מוטו דווקא) זה עובד ככה, כאן אנשים עשו הרבה כדי לאפשר חופש דיבור. כן, זה לא תמיד נעים לכולם, אבל זה נראה לי מיסודות הפורום והרי אני מעולם לא הסתתרתי מאחורי טרולים, לכן אני גם מקבל יחס מכוער לפעמים, לא ממש מפריע לי.
 

tedys strm

New member
פורום שטח...

נדמה לי...פעם היה שם דיון פגז על מתיחת שרשרת חבל לא קראת.
 

ילוטייל

New member
אתה עקבי אין מה לדבר זה בטוח.

ואני לא אוהב את הסגנון של אהוד א1 בפורום הזה. מכיוון שאסור להעביר ביקורת על מנהלים בפורום הרי שהדבר כנראה אסור. ואף הוזהרתי בתמרור צהוב עקב התייחסותי לכך. קבל את תמיכתי על היותך בקר הפורום בענייני קטנועים, למרות שלי באופן אישי אין בעייה לקורא עליהם וללמוד כל דבר שיכול להיות לי לעזר בעתיד על הכביש. מנהלים - אנימקווה שעמדתי בתנאי הכתיבה בפורום.
 

tedys strm

New member
על ביקורת עצמית שמעת?

ביקורת יש לך על כולם ורק לא על עצמך. יש המון שמתלוננים שהם חסומים אצלך, ואתה כועס שהם באים ל 8 לשאול. גם אם 90% מאלה שמתלוננים שאתה חוסם אותם הם כולם טרול של אותו אחד כמו שאתה רומז, אתה מאשר שחסמת, ושאתה חוסם. ובכלל לא ברור לי למה אתה חוסם. אתה והפורום שלך מפסידים מזה ובגדול ולצערי אתה כנראה לא מסוגל להבין על מה אני מדבר. סתכל על פורום 8 בעידן המחיקות והחסימות ואולי תבין לוא אני במקומך, הייתי מתעסק בעצמי ובפורום קטנועים ולא מנסה להכתיב לפורום אחר אם לעסוק או לא בנושאי קטנועים. איך יכול להיות שהבעיות בפורום הקטן שלך צפות כל הזמן. אם הפורום שלך יתנהל על מי מנוחות, מקצועית ובלי סתימת פיות, אז במשך הזמן הרבה שאלות בנושאי קקנועים לא יגיעו ל 8 כי הציבור הקטנועי יצביע ברגליים. ולמען הסר ספק: אני לא רוכב על קטנוע, אבל לא פוסל דיונים על קטנועים ב 8. אני מאלה שגם קטנועים מעניינים אותי (עד גבול מסויים, כמו כל נושא....ואז אני מדלג לשירשור אחר). לכל אחד מפריעים דברים אחרים אבל לדעתי חסר אצלך בפורום בעיקר הומור. אם אעיד על עצמי, פורום יבש לא מושך. הכיוון שלך צריך להיות: שפר ופתח השורות במקום למדר ולאטום.
 

Mr. Pooh

New member
אם לא ברור לך למה הוא חוסם...

זה קצת מטופש שאתה מעביר ביקורת, לא? אם תצא לרגע מהסרט, ותזכר במכנה הכללי, תבין, שאם ההתעסקות שלו היתה מקומית, היתה מתפתחת תהום בין פורום 8 לקטנועים. ככה, אנחנו מנסים לשמור על קהילה דינמית מגובשת. לא שני מחנות מסוגרים.
 

tedys strm

New member
../images/Emo2.gifוואלה?

חסרה תגובה (השונה במהותה משלך) של זה שהגיב אלי לפניך.
 
למעלה