קטנועים בפורום 8 - פנינו לאן.

אנימור

New member
../images/Emo45.gif כל עוד הפורום לא באמת מוצף בהודעות

על קטנועים, גם אני לא חושב שיש סיבה להתערב. להפנות לפורום קטנועים, אם יש תשובה - לתת, ופשוט לתת להודעה לשקוע לעמוד השני, מה שקורה מאליו די מהר. הרבה יותר מציק זה להיכנס לפורום ולראות שרשור באורך 17 מטר של מריבות בין אהוד א' לקולט או לכל מיני חסומים בפורום קטנועים. אז בהתחלה אני מדלג ועובר לשרשורים מעניינים יותר, אחר כך אני חוזר לשרשור וקורא את כולו, למקרה שיש שם איזו הלצה מצחיקה במיוחד על חשבונו של זה או אחר, ובסוף אני סתם מתבאס שגם לא היה מצחיק וגם בזבזתי זמני בערימה של סחי.
 

C O L T

New member
שני הסנט שלי

"קהילה מכובדת", "לפתור סכסוכים בצורה בוגרת ומושכלת"?
אבל להכתיב לעצמנו חוקים אנחנו יודעים טוב מאוד, חבל שזה רק חוקים פרטיים שלנו, חוק פנימי שכזה, אישי לכל כותב. הגענו לפינה הזאת כי כבר מזמן היינו צריכים לבקר בה. בינתיים חמקנו ממנה שוב ונכנסנו למעגל סטטוס קוו, אשר ידוע כמוצלח במיוחד, תראו את המצב עם החרדים. או הפלסטינאים. אין כמו סטטוס קוו, אם רוצים הרבה דם בעתיד. לגבי כל סוגי הדו"ג, סבבה, אני מקבל, אבל אז איפה יש פורום אופנועים ? כי אני אישית ועוד 2-3 גולשים כאן אני מאמין, באו לדבר על אופנועים, לא על דו"ג כללי. ואני לא ממש קופץ לכל שרשור של קטנועים, מה גם שברור לי כי רבים מהם זה פרובוקציות זולות, כמובן חייבים להתחיל לפתוח מהן דיונים ארוכים על טיבם של קטנועים כאלה או אחרים, דיונים שמקומם נטו בפורום האחר. ריבוי של דיונים כאלה, שהופעתם לא מקרית בכלל, הוא הגורם לי להכנס לנושא הזה והעונג שזה מסב לי הוא כמו לחצות נחלי ביוב גולמי הרבים כל כך בארצנו. לגבי כביסה מלוכלת מפורום אחר, האם לא היה מצב כזה ביננו לסאגה בימי המפכה? נו מילא, זה החלטה ניהולית שלכם ואני מכבד אותה, אבל החלטות ללא אכיפה די עושה צחוק מהחלטות, מה זה או"ם כאן? כל עוד באמת מפנים אנשים לפורום קטנועים ועוזרים כמידת הצורך, אין לי בעיה ואני לא מחפש עם מי לריב, בטח לא ברמות של וויכוחים נמוכים אלה, דמויות קבועות שאולי מבחינתן מנסות להכות גבוה מעל הראש שלהם, אבל לכולם ולי נראה שמכות אלה נוחתות מתחת לחגורה. אופנועים זה מיעוט קטן באוכלוסיית הדו"ג הקטנועית ברובה. אבל כפי שאופנוע הוא כמו הר גבוה ומלך בין דו"גים קטנים, כך גם הציבור של האופנועים יש לו מידה לא שווה של עזרה הדדית, קהילה חזקה שמרכזה עדיין בפורום הזה, למרות כל ההתפצלויות והתחרות מכל הכיוונים. לא נשמור על ייחודה? היא תמחק. יותר ויותר אנשים יכנסו למעגל הדו"ג בגלל שהדלק יקר והרי קטנוע זה לא מסוכן, אבל הם לא יודעים אפילו שזה קטנוע, קוראים לו "אופנוע". עם כל הרצון לעזור, צריך למתוח גבול לדעתי, גבול שלא היה בו פעם צורך. אתם נותנים להם דגים במקום ללמד אותם לדוג. והסרחון של הדגים האלה מבריח את הציבור שלנו, האופנועי, הנדיר גם ככה. לכל מיני השתלחויות אישיות אני לא יודע איך להגיב. אני רואה שם אי-דיוקים הגובלים בשקרים, מומסים בעיסת השתלחויות אישיות לכיווני. לא הרגלי לרוץ לבכות למנהלים, אבל אם כבר, אז תקפידו שאנשים ישמרו על כללי הפורום, או אל תתפלאו על תגובה מאוזנת שלי, כי אני משחק כפי שמשחקים איתי והזורק צואה שלא יתפלא אם יקבל חופן חזרה. אז סליחה על המגילה, חבל שהחלטה של ממש לא ראינו כאן. ממשיכים כרגיל?
 

yarivos

New member
הכל טוב ויפה, אבל מה החלופה ?

אתה טוען שהעניין רק יעודד השתתפות של רוכבי קטנועים כאן בפורום, כל עוד מדברים על נושאים אופנועניים - מה רע ? החלופה שאתה מציע לא עוזרת לנו, הרי אם נגיב באנטיפטיות לגולש אקראי לא יצא לנו כלום. לטענתי אם נפנה אותו באלגנטיות לפורום קטנועים הוא אישית יבין ולא יחזור לפה (אופטימי, הא). בכל מקרה - שרשור קטנועים ואיתו התנצחות של ארבעה גולשים סביב סיפור הקטנועים בפורום זה לא פיתרון. אז הרי לך תשובה וראה אותה סופית כל עוד תוכיח לי שיש חלופה אחרת. מצד שני, אם יוכח לי אחרת בזמן הקרוב, ופתאום נראה את הפורום הופך ל"קטנועים 2" כמו שאתה טוען - נטפל בזה, מה נראה לך. כרגיל - כאן, במסרים, בטלפון, באימיילים. אנחנו זמינים תמיד. יאללה, בואו נהיה חיוביים.
 

C O L T

New member
../images/Emo45.gif חיובי תמיד.

והרי גם במקרה שמתפתח דיון קטנועי אני לא חושב שאתם כמנהלים צריכים למחוק ולחסום, מספיק להזכיר שזה פורום א' והנה שם יש פורום ק' אשר נועד לזה, זה הכל. בעצם זה מה שאני עושה, רק שאני גם חוטף גסויות והתלהמות בתגובה ובגלל שברורה לי פסיכולוגיית ה"צ'כונה" של האופוננטים, אני לא מוותר להם. ואין רע, בפעם האלף, גם אני אומר, לא משנה מי כותב ועל מה רוכב, כל עוד זה בענייני אופנועים. אנטיפטיות זה פורום אחר
ברור שהכל צריך להעשות עם דרך ארץ.
 

בועז בר

New member
רוח גבית ואחווה דו"ג, או אפרטהייד ועוינות?

פורום קטנועים הוא יותר מפורום לויין של פורום 8. הוא יותר האטמוספירה שסביב הגרעין הקשה של האופנוענים שגולש כאן. דליל יותר, מעניין הרבה פחות, חסר את התשוקה והיצרים שמלווים את הכלים ה"אמיתיים", וחסר את אותו כוח משיכה חזק כ"כ שהופך את 8 לאחד הפורומים הגדולים והפעילים ברשת. הגרעין הקשה והקטן של הגולשים הקבועים בפורום קטנועים מורכב רובו ככולו מאנשים שבנשמתם הם.... אופנוענים. אופנוענים שמסיבות שונות ומשונות רוכבים על קטנועים, אבל עדיין מספיק מכורים כדי להתאמץ ולפתח קהילה סביב הכלים ה"נחותים" אך כ"כ נפוצים. בראייה שלי היחסים בין שני הפורומים הם סימביוטיים (שני הצדדים מרויחים זה מקיומו של זה) ואפילו יותר מזה: תלויים בעצם קיומם זה בזה. כלכלית זו עובדה: ללא מכירות הקטנועים, לא יוכלו היבואנים למכור אופנועים. בפרדס זה די דומה: ללא פורום קטנועים ייעודי יסבול פורום 8 ממטר בלתי פוסק של שאלות קטנועיות, אותם מטאוריטים ש"נשרפים" באטמוספירה של פורום קטנועים... אבל אטמוספירה מטבעה היא דלילה יחסית, לא כיפת הגנה הרמטית. מדי פעם נוחתים על הגרעין המרכזי שבבים עיקשים שגורמים אי נוחות לגולשים מסוימים, וכמובן ישנם אותם טרולי כנף שדואים דרך אותה אטמוספירה, נוחתים בקלילות על כתפם של אותם גולשים מסוימים ובוכים בדמעות טרול שקיצצו שם את כנפיהם... היסטורית פורום קטנועים נולד מתוך פורום אופנועים. מעשית, כאמור, הגרעין הקשה שם הוא של אופנוענים. בתכל'ס, אם תתפתח עוינות ומעין אפרטהייד כנגד קטנועים כאן בפורום הראשי, יתחיל הגרעין הקטן שב'קטנועים' לאבד את החשק והטעם שבהשתתפות בו, והעומס הקיים יתנקז באופן טבעי לכאן. העובדה שלא הצליח להתפתח אף פורום קטנועים ייעודי ורציני אחר בשפה העברית רק מחזקת את תיאוריית הסימביוזה הנ"ל: פורום קטנועים קשור בטבורו לפורום אופנועים. ישנה אבולוציה בלתי נמנעת בשוק ובקהל הדו"ג. כנ"ל בפורומים. ע"מ להמשיך ולקיים קהילות דו"ג פעילות צריך להסתגל למציאות הזו. אין מצב שלא יהיו שאלות על קטנועים בפורום 8 (עם כל הצער שבדבר, קולט חביבי
). את שאר הגולשים (וגם את המנהלים שמעדיפים להסתגר בבועה) אני מזמין להיכנס מדי פעם לפורום השכן, להציץ, לחלוק ידע רלוונטי אם יש כזה, ליישם ולבסס את הסימביוזה הבלתי נמנעת, וע"י כך תהיה גם יותר משמעות וההיענות להפנייה של גולשים עם שאלות קטנועים לפורום המתאים. העוינות וההסתגרות היא חרב פיפיות שתפגע כאמור בשני הגלגלים של אותו דו"ג.
 
../images/Emo45.gif אבל אני מסכים עם חוסר הרצון של המנהלים

לקבל לפה את הריקושטים של פורום קטנועים. שכל אחד יכבס את הכביסה שלו בבית שלו.
 

אהוד א1

New member
מונולוג מהווגינה.

"מונולוג" כיוון שאני לא מתכוון להגיב יותר בעניין.מי שמעוניין מוזמן לתיבת המסרים שלי או להזמין אותי לבירה. יש לי קושי מסויים לכתוב כאן מכמה סיבות: אכתוב שמקומם של הקטנועים רק אצלי - יש שיאמרו שזה מאינטרס להגדלת הפורום שלי. אכתוב שמקומם של הקטנועים כאן - יש שיאמרו שזה מתוך כוונה להקטין לי את ה"עבודה". מעבר לכך שלא נוח לי להעביר ביקורת מעל דפי הפורום על התנהלות פורום שכן. יריבוס - "ושחלקם של רוכבי הקטנועים של היום הם רוכבי האופנועים של מחר ". צא ולמד ותראה כי חלקם של רוכבי הקטנועים היום הם רוכבי האופנועים של העבר. וגם אם מדובר ברוכבי העתיד - איך יפתחו חלום לעבור ל-ZB600R אם יגלשו רק בפורום קטנועים? מיצו - "מסתבר ששם הדינמיקה בין המנהלים לבין הגולשים לבין עצמם שונה ממה שאנחנו עושים פה".ממש לא,הדינמיקה מאוד דומה. העובדה שאתה נותן לטרול בעל שלושה ניקים שונים ליצור תדמית מסויימת לפורום קטנועים היא החלטה שלך כמנהל.אתה מודע לעניין הניקים (אני אישית דיסקסתי איתך בנושא ) ומכאן שגם טענתך על הכביסה המלוכלכת של כוכב נולד 6 קצת לא עניינית.לא מתאים לך? תעיף את השרשור (ואת הטרול). מיצו - "בערך 20-30 אחוז שאלות שהן בעצם נוגעות לקטנועים". בדקתי בעבר מספר פעמים במסגרת "מלחמות קולט הראשון בקטנועים - מספר ההודעות בנושא קטנועים בפורום די זניח.ממש לא הצפה,שטפון או אפילו פלג קטן. אני מסכים עם קולט - החלטה ברורה אין כאן. הבעיה לדעתי אישית.לקולט יש פוביה לא ברורה מנושא הקטנועים.לא יודע למה וגם אין לי יותר כוונה ללמד אותו אחרת. כבר תקופה די ארוכה שאני משמש כנער ההולנדי שתוקע את אצבעו בסכר המים ועוצר אותו מלהעיף מכאן בגסות את כל משרשרי הקטנועים. היו בעבר גולשים אחרים שניסו לעזור (השדון,למשל ועוד) אבל הם התעייפו,הבינו שמדובר במלחמה עם הראש בקיר וכיוון שההנהלה מעולם,למרות בקשות,לא הגדירה את מהות הפורום נשארתי די בודד במערכה. זה הוביל בעיקר לכך שאכלתי די הרבה חרא,בעיקר מצד טרול או שניים שאחרי הרבה מאמצים לשלב אותם בקטנועים לא הותירו לי ברירה אחרת מלבד להפרד מהם כידידים.מאוד קל להיות טרול בתפוז.טרול רץ להשמיץ ,גולשים מרוצים לא ממש רצים להגן.כך זה בעבודה ציבורית התנדבותית וכך תמיד כנראה יהיה. ג בפורום 8 יש חסומים.גם בשמונה יש ניקים שחסומים תקופה א-ר-ו-כ-ה ושחרורם לא נראה באופק,למרות שלהערכתי להנהלה הנוכחית אין בכלל ידע על גורם חסימתם. התעייפתי.אם גם לכם כמנהלים אין אינטרס לסגור את הפינה אני בטח שלא אלך יותר עם הראש בקיר.יש לי דברים טובים יותר לעשות. ההצעה שלי די פשוטה,אבל צריכה להיות מקובלת על מספר אנשים שאין לי איך להכתיב להם כיצד להתנהג: בשלושת החודשים הבאים הכללים לכתיבת תגובה לשאלה בנושא קטנועים יהיו מאוד ברורים: א. יודע? ענה.ואם לא קשה לך תן קישור לפורום קטנועים. ב. לא יודע? תן למי שיודע. ג. לא יודע? אל תכנס בכלל לשרשור.לא כדי להפנות לפורום קטנועים ולא מסיבה אחרת. התוצאה לדעתי תהיה פשוטה: שאלה בנושא קטנועים תקבל תשובה ותרד מהר לעמוד השני או לא תקבל תגובה ותרד לעמוד השני. כיוון שלטענתי המספר של השאלות בנושא קטן הפורום כלל לא ירגיש בבעיה. אחרי שלושה חודשים עדיין תרגישו ב"הצפה"? תגדירו הגדרות ברורות. הנוכחיות,מצטער, לא ממש ברורות.ואם גם לי וגם לקולט הן לא ברורות - מה עשיתם בעצם? פרום שלכם,אתם קובעים. בשמחות,אהוד.
 

nimiz

New member
למה לא פשוט למחוק את השאלה ולשלוח

מסרון המפנה את השואל לפורום קטנועים?
 
רק צריך להחליט, נימיץ. זה הכל.

אפשר באותה מידה למחוק את השאלות על סופרמוטו ולשלוח מסרון המפנה לפורום סופרמוטו את השואל על ה-SM הכתום החדש אפשר באותה מידה למחוק את השאלות על אופנועי שטח ולשלוח מסרון המפנה לפורום אופנועי שטח את השואל על DRZ. זה רק עניין של החלטה.... יש בעיה בודדת מאד לגולש אחד ובודד שבכל פעם שהוא רואה את המילה קטנוע משפריצות לו כל מיני שטויות מהמקלדת מבלי שהוא מבין כלל על מה הוא מדבר. הגולש הזה, מסתבר, עושה יותר רעש מהגודל שלו, וזו משימה לא קלה. העקשנות שלו השתלמה בסוף ועל כך מגיע לו
, יהיה זה מי שיהיה... ברגע שתהיה החלטה חד משמעית, יהיה לכולם הרבה יותר קל לנווט מבלי לכופף את החוקים. אני בעד.
 
קרא את הודעת המנהלים.

שבראש הפורום, אח"כ תבוא לספר לי על ההבדלים בין הכלים הדו גלגליים השונים... ומה מקנה לסוג אחד את הזכות להיות פה ולשני לא. זו הרוח שעמדה מאחורי הקמת הפורום, וזה מה יש. אם השתנו מאז הדברים, רק צריך לעדכן. זה הכל. כאמור... החלטת המנהלים צריכה לקבוע. ואם עד עכשיו נמנעתי מלהביע את דעתי העדכנית בנושא באופן מפורש, הנה אני אומר: אני חושב שאין מקום לקטנועים בפורום הזה. לא כי ככה זה צריך להיות (ההפך הוא הנכון) אלא כי ככה יהיה שקט להנהלה שגם ככה עסוקה באינסוף שטויות. ככה כל הגולשים שיש להם פוביות כאלו או אחרות יוכלו לחזור לדון על היגוי הפוך, מירוק הניקלים והרצאות על מיגון ורכיבה נכונה. ככה נימנע כולנו משרשורים כמו אלו. ככה ההנהלה לא תמצא את עצמה בין דמגוגיה והרצון לתשומת לב, לבין מי שמתעקש שהדברים ינוהלו ע"פ התקנון הכתוב. הלאה קטנועים, קדימה לשקט התעשייתי. אני בעד שקולט ינצח במלחמה הפרטית שלו (בעצם לא פרטית יש עוד מאות גולשים כמוהו. למדתי לספור) אם זה אומר להפסיד את עושרו של הפורום בנושא הקטנועים... דיינו. רק צריך להחליט. (כן יריבוס, קראתי שהחלטתם, פשוט ההחלטה שלכם, איך לומר, לא ממש נהירה. על הדרך, עירכו גם את הדגל המתנוסס תחת "הודעת המנהלים" שכן, ע"פ הנאמר כאן, יש הבדל בין כל הרוכבים על פי הכלי שהם רוכבים עליו ולא לכולם יש מקום שווה בפורום האופנועים הכללי...)
 
למעלה