קטנועים בפורום 8 - פנינו לאן.

yarivos

New member
../images/Emo221.gifקטנועים בפורום 8 - פנינו לאן.

חשבנו לתומנו שהקהילה המכובדת כאן בפורום תוכל לפתור את הסכסוכים בצורה בוגרת ומושכלת ולהכתיב לעצמה את החוקים, אולם הגענו לפינה ללא מוצא אשר הביאה איתה לא מעט שרשורים חסרי תכלית, במיוחד האחרון אשר גרם לי להיכנס לממשק הניהול ולמחוק חלקי הודעות. מצד אחד ישנם חברי פורום אשר לא מעוניינים לראות נושאים קטנועיים כאן בפורום, מצד שני ישנם את אלו הטוענים שקטנועים הם דו גלגליים לכל דבר ושחלקם של רוכבי הקטנועים של היום הם רוכבי האופנועים של מחר (בשוטף פלוס 900 יום).
מובאת להלן עמדתנו והיא כרגיל בגדר הנחיה-המלצה, אנחנו לא מתכוונים לאכוף אותה ולהתעסק בקטנות, בשאיפה שזו תעשה סדר בדברים ותמנע את הכאוס החברתי הבא בשרשורים דומים ; - בפורום אופנועים יש מקום לכל סוגי הדו"ג, ניתן, רצוי ואפשר לדון בנושאים מגוונים בפורום ולהעלות שאלות ותהיות הנוגעות לכל סוג של דו"ג. מאחר וישנם פורומים המתמקצעים בחתך מסויים של דו"ג כמו סופרמוטו, שטח וקטנועים תמיד ניתן להפנות את השואל באדיבות לקבל תשובות בפורום הייעודי לו. - כשם שרוכבי השטח והסופרמוטו יודעים יפה מאוד לפנות לפורום השטח, ויודעים שלא לערב שמחה בששון - להלן נושאים פנימיים של הפורום המקצועי בתוך פורום אופנועים, כך אני מצפה גם מחברי פורום קטנועים. בבקשה תוכיחו לנו ולעולם שהנחיתות של הקטנועים מתחילה בסמ"ק ונגמרת במיתלים (אני יודע, כבר לא). - אנו מצפים מחברי פורום אופנועים להסב שאלות הקשורות לקטנועים לפורום המתאים, כשם שעשיתם עד היום, אולם אם יש תשובה עניינית בפיכם רצוי ומומלץ לענות, שוב, כשם שעונים לרוכב שטח או סופרמוטו שמגיע אלינו. - ויכוחים אודות הרלוונטיות של שאלות קטנועים הסתיימו בזאת, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפוך את ההחלטה בכל עת ועל פי ראות עיננו אם נראה שישנו שינוי לרעה. - כל ויכוח בנושא הזה אשר יגלוש לפסים אישיים ודוחים כמו שהיה עכשיו, יגרור אחריו את כל הסנקציות שאנחנו מתרחקים מהם כמו מאש, קרי מחיקות, חסימות ואפילו מניעת חומוס עם צנובר במפגש הפורום הבא. באותה ההזדמנות אני מבקש מכולכם שלא לפתוח שרשורי |OFF| דוגמת שרשור הפוליטיקה האחרון, זה ממש אבל ממש מיותר. בבקשה לא לפתוח או להמשיך את הדיון בנושא, אני עם יד קלה על העכבר היום. הטרפתם לי את ראבו. סלמתק. צ'או.
 

Mr. Pooh

New member
אני שם מאחורה, יש לי שאלה...

" בבקשה לא לפתוח או להמשיך את הדיון בנושא..." (יריב, פורום אופנועים, 2008) למה? חזרנו לימי ה-"לא מדברים על מדיניות הניהול מעל דפי הפורום" ?? בלי קשר לדעתי בנושא, צורמת לי מאוד האמירה הזו.
 

מיצו

New member
לא חושב שלזה התכוון יריבוס

אל תשכח שכולנו מגיעים ממקום טוב. תשמע, יש פה בעיה, וכולנו צריכים לתת עליה את הדעת. מסיבות היסטוריות שלא ניכנס אליהם כעת כיוון שלאף אחד מאיתנו לא היה חלק בקבלתן, יש פורום נפרד לקטנועים, ולפורום הזה יש שני מנהלים. שני המנהלים האלה (כמו גם חלק מהמנהלים של פורום אופנועי שטח) כותבים פה, ומן הסתם אנחנו מעריכים את תרומתם. מכיוון שכל פורום הוא יישות עצמאית בהתנהלותו, ומכיוון שאין מקום להתערב בשיקול דעתם של מנהלים בפורום אחר, אין לנו יכולת להשפיע על הדרך שבה הדברים נעשים בפורום האחר. מסתבר ששם הדינמיקה בין המנהלים לבין הגולשים לבין עצמם שונה ממה שאנחנו עושים פה, ואין זה מקומי לומר אם זה לטוב או לרע. כל עוד הפורום מתנהל בצורה עצמאית, אין לי שום בעיה עם זה. אבל תאר לעצמך שבפורום כוכב נולד 6, המנהלים החליטו לחסום גולש כזה או אחר מסיבות כאלה או אחרות שבכלל לא קשורים אלינו, לא מוכרים לנו, ואין לנו אליהם כל נגיעה. ואז, כדי לשחרר לחצים או כעסים, וכדי להראות למנהל שם מי הוא הבוס, כל החסומים מגיעים לפורום נולד לרקוד שמנוהל כאמור ע"י אנשים שונים לגמרי, וכיישות נפרדת לחלוטין, ופשוט פותחים על המנהלים בפורום הראשון את הג'ורה. למה הגולשים בפורום השני צריכים לסבול את ההתנהגות הזו? למה המנהלים של הפורום השני צריכים לטפל בגנון ולהתחיל לטפל בבעיה שמלכתחילה לא היתה שלהם? מה מעניין את התחת שלי למה אהוד חסם או לא חסם מישהו, והאם החסימה הזו בכלל מוצדקת או לא? אה? תענה לי על זה. אולי כי גם שם רוכבים על דו"ג? לא מעניין לי את הקצה של הפין. זו בעיה שלהם, לא שלי, אני לא יצרתי אותה, אני לא חלק ממנה, אני לא הפתרון שלה, והגולשים בפורום 8 לא צריכים להיחשף לכביסה של פורום קטנועים. עד כאן אני ברור? אולי לא מספיק, וכדי להבהיר מעל לכל צל של ספק, אני מצהיר בזאת שאין בכל האמור לעיל להצדיק, לשלול, להביע דיעה כלשהי לטוב או לרע על תפקודם של המנהלים בפורום קטנועים. לא גולש לשם, לא מעניין אותי מה קורה שם, ולא מקומי להביע את דעתי האישית על המנהלים שם. זה לא נהוג בתפוז, ולמעשה זה מעשה שאפילו מוגדר כאסור בתכלית האיסור. לשם כך יש לנו ערוצי תקשורת אחרים. אז אהוד א1 - אין בכל האמור לעיל להביע כל סוג של ביקורת על תפקודך כמנהל פורום קטנועים, ועל העובדה שאתה מתהלך בבית לבוש תחתוני נשים ורודות. מה שכן, אני לא מוכן שמה שקורה שם ישפיע עלינו כאן. ולכן אם במילים טובות אנשים לא מבינים, ואם בבקשה אישית שלי, של יריבוס או של Lone Rider המעורבים לא מבינים ולא מפסיקים, לא נותר לי אלא לפעול בצורה אגרסיבית. אני ממש לא רוצה להגיע לזה, אני האחרון (לקרוא שוב: האחרון) פה שיטיל צנזורה, אבל כשמכניסים לי חרא לבית אני חייב לנקות את זה אם החרא לא ינקה את עצמו. האם עכשיו אני ברור? האם זה מזכיר לך נשכחות? האם זה לוקח אותך בפלאשבקים אחורה למקום אחר? לא נראה לי. ואם כן, אז בוא תעזור לי לנקות. בואו כולנו ננקה. מה דעתך? מה דעתכם?
 

Mr. Pooh

New member
ברור, ברור, אבל קצת פספסת אותי (לפחות)

אתייחס לדבריך לפי פסקאות: 1. יש כאן כמה בעיות, כנראה. אני מעוניין להתייחס לשתיים מהן שלדעתי לא נוגעות לבעיות האחרות. האחת, מכובדינו מר קולט שטורח להיכנס לשירשורים בנושאי קטנועים על אף שהוא הודה מספר פעמים שאין לו שום ידע בנושא. פועל יוצא מכך והלכה למעשה, הודעותיו אינן תורמות לדיון ומסיטות אותו לחירחור ריב מיותר. אינני מכיר את קולט, וגם איני שואף לכך, אך עצם העובדה שכמעט אף פעם לא טרחתי לענות לו, לא מורידה בפסיק את הסתייגותי מדבריו. אני מאמין שכך גם לגבי אחרים. אני, אישית, איני טורח להגיב כיוון שהשכלתי להבין אחרי כמה שנים טובות בפורומים של תפוז, כי יש משתמשים שהדיון עימם עקר. ראיות לכך ניתן למצוא אין ספור בארכיון הפורום ולא אעלה אחת מהן בכדי לא להעלות שדים. אבל בעניין קולט אציין כי היו בעבר מספר גולשים שטרחו לנסות לקיים עימו דיון אך יאשו. אינני יודע כבר אם ניסיונותיו של אהוד מועילים או לא. הבעיה השניה, היא חוסר המדיניות המוצהרת של הנהלת הפורום. בפירצה זו משתמש קולט להתנצחות בלתי פוסקת ולהשלכת רפש מיותר בכל הזדמנות שנקראת בדרכו.הוא גם כורה כמה כאלו בעצמו. נוצר הרושם, שאלמלא היה יוצא אהוד להגנה, כי קולט דובר אמת ואין מקומם של גולשים המעוניינים להתדיין בנושאי קטנועים בפורום 8. על שתי בעיות אלו, לצערי, אתם, המנהלים צריכים לתת את הדעת. לצערי, כי חבל שהגענו לידי כך. אבל מצד שני, חשוב לי שתקבלו את החלטתכם על סמך קשת דעות הגולשים בפורום ולא על סמך קשת ההודעות בפורום. לגבי שאר הפיסקה אני נוטה להסכים למרות שזה לא נראה לי כזה סיפור. 2. מסכים וטוב שכך. 3. מסכים לגמרי, לא על זה מלין אנוכי. אני אישית חושב שצריך אפילו להחמיר בנושאים כאלו. 4. שוב, מסכים, ונכון לכל פורום אחר. 5. עזוב תחתונים ורודות, על זה שהוא רוכב עם דובי כבר שמעת? 6. שוב, מסכים. 7. לא פלאשבקים, אבל בהחלט מתחיל לעורר בי תחושות של שירשורים מלפני 6 שנים.(בפורום הזה). סבבה?
 

yarivos

New member
הבנתי אותך, אני אסביר.

הכוונה שלי היתה שפתיחת ההודעה לא מיועדת להמשיך את הדיון מהשרשור האחרון, לא בתוכן ולא בסגנון. זהו דיון מיותר שחוזר על עצמו כבר מספר פעמים, בדר"כ משתתפים בו אותם ארבעה אנשים והוא גולש לפסים ולתכנים שממש לא רלוונטיים לכאן.
 

Mr. Pooh

New member
ראה נא תגובתי למיצו

במיוחד לגבי הנושא של למה זה "רק" ארבעה משתתפים.
 

מיצו

New member
לעניין פורום 8 - קטנועים כן או לא

לאחר דיון בינינו יריבוס העלה את הדברים האמורים מעלה. אני מסכים לגמרי, אבל אני גם מוכן לשמוע דעות אחרות. אני (קריא "אנחנו") אמורים להתוות את הדרך בה עובד הפורום, אבל זו לא דיקטטורה טוטאליטרית. זה לא מה שאני אומר or else. שכנעו אותנו שאנחנו טועים, שכנעו אותנו שזה צריך להתנהל בצורה אחרת, וקדימה לעבודה. אז מה בעצם אנחנו אומרים? כולנו דו"גים. גם אופנועים, גם קטנועים, גם שטח, גם סופרמוטו, גם אנדורו, וגם כל אלה שלא הזכרתי. כולנו דו"גים, כולנו אוכלים את אותו חרא מהמפקח על הביטוח, וכולנו מפסידים במאבק מול טמבון של משאית. אבל יש הבדל בין המונח "אופנוע" כמונח גנרי שכולל בתוכו כל סוג של דו"ג, לבין תת-הקטגוריות השונות הכוללות בתוכם קטנועים. בעוד שרוכבי שטח "יודעים" שיש פורום נפרד לאופנועי שטח, רוכבי קטנועים לא מודעים תמיד לעובדה שיש פורום כזה, נפרד לגמרי. לכן מן הסתם אנחנו מקבלים בערך 20-30 אחוז שאלות שהן בעצם נוגעות לקטנועים. החל משאלות טכניות נטו וכלה בשאלות לגבי המלצה לסוגי צמיגים, קטנועים וכו'. חלק מהשאלות האלה רלוונטיות אך ורק לקטנועים, ולכן, על הנייר, אין להן מקום כאן. אז מה נעשה? האם נענה בבוז, בכעס, ברוגז, לכל גולש "תמים" ששואל איך בודקים שמן בסופר דיוק 125? האם נזרוק אותו לכל הרוחות, עם תשובה גנרית מוכנה מראש בסגנון "קח את הרגליים שלך יא זבל ועוף לפורום קטנועים, לך, לך מפה יא בבון!"??? קולט הציע, בבדיחות הדעת אמנם (אני מקווה) לענות כזו תשובה. אני, כמו שותפי לניהול, טוענים שצריך לענות על השאלה בצורה אדיבה כמו שאנחנו יודעים כשצריך, במיוחד אם התשובה ידועה וקלה למענה. יחד עם זאת, רצוי לציין בתשובה שלהבא יש להשתמש בפורום קטנועים. אם הגולש מתעקש להמשיך, האם אז נפוצץ אותו במכות או נחסום אותו? אני אומר להמשיך, לענות אם התשובה ידועה, ואז ולהפנות שוב לקטנועים. האם יש לשים טאבו מוחלט לכל סוג של קטנוע? לדעתי לא. האם שאלות שגולשות לנושא קטנועים צריכים להיסגר בכוח, למנוע מהכותבים לשאול, להרחיב את האשכול? לדעתי לא, אבל בכל פעם לציין, להזכיר, שלהבא יש להשתמש בפורום קטנועים. זו דעתי, זו דעתנו. אם יש פה כאלה שחושבים שאנחנו טועים, שיש לפעול בדרך אחרת, אשמח, נשמח לשמוע, בין אם פה ובין אם במסרים.
 

Mr. Pooh

New member
ואני מקווה שאני לא האחרון...

מאוד פשוט: למה אנחנו גולשים בפורום? זה הקו המנחה שלי. ומשם מגיעות התשובות לשאלות ולדעתי זה צריך להנחות את כולנו. נושאי קטנועים יכולים להיות מופנים לפורום השכן על אף שבהרבה מקרים שוכני פורום 8 יכולים לסייע. וזו בדיוק הנקודה. עובדה היא שמחזור הגולשים כאן ה-ר-ב-ה יותר גדול וזה בעצם גישה לה-ר-ב-ה יותר ידע. מה רע שבשאלות מסויימות יענו כאן על שאלה שלמעשה נוגעת לקטנוע? לא חושב שיש בעיה. מעבר לזה, רוב הדו"גים בישראל הם קטנועים (אאל"ט), זה לא משהו שאני חולם עליו, אבל אם נהיה מציאותיים, זה המצב. נראה לי קצת מטופש להפריד כ"כ כיוון שלא רחוק היום בו אופנועים יהיו הנישה של עולם הדו"ג.... (מחשבה מוועיתה לכל דעה).
 

yarivos

New member
או שאנחנו מסכימים או שאני מפספס אותך

אני חוזר על שכתבתי - פורום 8 הוא בית לכל רוכבי הדו"ג באשר הם - אופנועי ספורט, קסטומים, דושים, חרגולי שטח, חרגולי סופרמוטו וכן.. גם קטנועים. רבים מפותחי השרשורים בנושאי קטנועים הם בגדר עוברי אורח, הם לא תמיד מודעים להימצאותו של פורום קטנועים. לכן בעת פתיחת שרשור שכזה אני מצפה מחברי הפורום לענות לאותו שואל במידה ואכן ישנה תשובה עניינית. בנוסף תעשה לאותו גולש שירות אם תפנה אותו לפורום קטנועים, כך גם פורום קטנועים יהנה וכך גם כל הקהילה הוירטואלית הדו גלגלית. הפרדה בין פורום אופנועים לקטנועים היה ויהיה גם בעתיד, כשם שישנה הפרדה ביננו לבין פורום שטח וסופרמוטו. אני לא חושב שעל זה יש ויכוח. בסה"כ שום דבר לא השתנה, אני רק לא רוצה לראות יותר ויכוחים טפשיים שנובעים מאותו ואקום בהגדרה הניהולית של הפורום. מהסיבה הזאת כתבתי את שכתבתי ואני מקווה שזה עשה סדר בנושא. אפשר עכשיו לעבור הלאה ולעסוק במפגש ?
 

פ ו כ י

New member
ואפשר גם להתעלם ולתת לפוסט קטנועי לצלול הלאה

ממילא הפורום עתיר תגובות כך שפוסט כזה סביר שיעלם תוך 1/4 שעה לדף 2 או 3.. כמובן בהנחה שא.א.א. לא יגיב אליו
ובקשר למפגש אני רק שאלה: ללוכחי האבק מהפורום השכן, 363. מותר להגיע לפגש פורום 8? תודה וסליחה
 

yarivos

New member
../images/Emo45.gifזו הכוונה

ולכן רוב השאלות הקטנועיות יסתיימו בתגובה או שתיים אם לא נפתח אותם לדיונים ברומו של חרטוט. לגבי 363 - בפעם שעברה הזמנו את פורום שטח ואפילו לא הזמנו חברים מהמשטרה רק בשביל שתוכלו לבוא. נוכחות מאוד מאוד מצומצת נרשמה בשטח, כזאת שבדיעבד גרמה לי להתחרט שלא הזמנתי כמה שוטרות על אופנועים שהבטיחו לי סטריפטיז ומשחקים עם נקניקיה של פאכר.
מקווה שהפעם זה יהיה שונה.
 

Shredingerscat

New member
ואז?

נשנה את השם לפורום קטנועים 2? אתה אמרת:רוב הדו"גים בישראל הם קטנועים כאן זה שמורת טבע.
 

C O L T

New member
../images/Emo45.gif רק שאנשים יבינו את זה אחרי ההכחדה הגדולה

 

valentino r

New member
מה הבעיה בשירשורי OFF???? לא חושב שצריך להיו

להיות כלכך מרובעים בנושא..לדעתי אם השירשור מושך תגובות סימן שהוא מעניין את חברי הפורום, מה לא בסדר בזה?
 

AVNER XR

New member
לדעתי תן להם לשאול,אבל אם השאלה תגרור

בעקבותיה השמצות על מנהלים מפורום אחר, אזי צריך למחוק ואף להזהיר את אותו גולש לבל יחזור שנית על מעשיו,את הכביסה המלוכלכת ניתן לעשות אצל הנהלת הפורומים.
 

yarivos

New member
מרובעים? למה חסר OFF בפורום הזה ?

עזוב אותך, שרשור פוליטיקה זה כבר מעבר לנסבל. אולי כשיהיו 8 שרשורים בנושא שסתומים פניאומטיים וקראנק מקרבון אז יהיה מקום לכזה אוף-טופיק, בינתיים לא.
 

h a j b i

New member
יש פורום שלם בשביל זה

הפורום החברתי שעומד שומם למדי. אתם מוזמנים לנסות שם.
 

אנימור

New member
../images/Emo45.gif שרשור הפוליטיקה באמת היה מיותר.

חוץ מזה, לדעתי יש פה OFF-TOPIC במידה הנכונה. מתבל את הפורום אבל מבלי להגזים.
 

wdsrk

New member
../images/Emo45.gif בעיקרון... אבל...

בחיאת
עד לחומוס צנובר
עוד מעט תגיע כבר לסנקציות על הקציצות של פאכר - ואז אני כבר לא יהיה אחראי לפעולות שלי...
 
למעלה