סקר- מקלחת ועוד....

  • פותח הנושא saky
  • פורסם בתאריך
../images/Emo221.gif../images/Emo221.gifעדן מטורפת על מיקלחות../images/Emo221.gif

עדן בת שנה
שעת המיקלחת בדרך כלל בין 7 - 8 בערב
אני מתחילה את המיקלחת ( חפיפה וסיבון הגוף ) ובעלי ממשיך לשחק ולשעשע
אוהבת ?? מטורפת על מיקלחת !!
מישתוללת מבסוטית נהנת מה לא ?!
משחקים אהובים : טוש עצמו , צעצועי גומי , קופסאות פלסטיק ( אקטימל ) וכו .....
סוג סבון : " סבון של פעם " " גונסון" בריח לבנדר
משך המיקלחת בין 40 - 60 דקות
אחרי המיקלחת אנחנו קוראים סיפור
אוכלים אחרי המיקלחת - בקבוק סימילאק
שמן תינוקות - " סבון של פעם "
עיסוי - לא כל יום .
 

דןודנה

New member
עונה...

גיל התינוק/ת? 5 חודשים שעת המקלחת?18:00 - 19:30 תלוי ברמת העייפות ומתי ישן לפני מי מקלח בדרך כלל? רק אני אוהב או לא? מאוד אוהב עושה בעיות או מבסוט ומשתולל? לאחרונה למד להשתולל עם הרגליים ובסה"כ מסתלבט לו בדפני משחקים אהובים? להשפריץ עם הרגליים ולאכול את הידיים סוג הסבון?בלניאום/אמול כמה זמן האירוע?5 - 10 דק' אחרי המקלחת מתעייף או מחזיק מעמד? מתעייף. מחזיק מעמד לא יותר מחצי שעה אוכל לפני או אחרי? יונק חצי שעה לפני ויונק אחרי וככה נרדם קרם גוף או שמן תינוקות? אם עושה עיסוי רק עם שמן שקדים אבל לא עושה אחרי מקלחת.
 

annes

New member
אצלנו

בן שנה ו-5 מתקלח בסביבות 7 בערב, קצת אחרי - אם חוזר מהפארק ג'יפי, אז עוד דוש קטן בצהרים אני מקלחת אוהב מבסוט יחסית - לא אוהב רק לשטוף את הסבון מהראש, שונא דוש מלא משחקים וגם שירים כרגע ניוואה לתינוקות - מתחלף כ-20 דקות אחורי זה בקבוק ויאללה למיטה קרם גוף לפעמים - עכשיו משחה מיוחדת לאטופיק עיסוי לפעמים
 

Nataly28

New member
עונה לך ../images/Emo13.gif

5 חודשים שעת מקלחת - 21:30 מי מקלח - בעלי ואני אוהב או לא - אוהב מאוד לא עושה בעיות ומבסוט מאוד משחקים - לא שמה לו משחקים באמבטיה אבל הוא משתולל עם הרגליים ונהנה להשפריץ לכל עבר סוג סבון - ד"ר פישר לבנדר ללילה זמן - 10 דקות בערך אחרי המקלחת יכול להחזיק מעמד הרבה אבל אני סוגרת את האור ועושה אוירת לילה שירדם אוכל לפני המקלחת - בקבוק קרם גוף ד"ר פישר לא עושה עיסוי
 

שושית123

New member
איתמר בן שמונה חודשים ../images/Emo99.gif

המקלחת בד"כ ב20:00,
אני או בעלי, תלוי למי מתחשק..
איתמר ממש אוהב להתרחץ, משפריץ ומתיז מים לכל כיוון..
אנחנו שרים לו באמבטיה כל מיני שירים (החל משירי ילדים ועד שלמה ארצי..), והוא משחק בברווזים מצעצוע שיש לו באמבטיה.
כל פעם אנחנו מחליפים סבון לפי הריח שמתחשק.. כרגע אנחנו בד"ר פישר, אבל כשיש לו יובש (לפעמים מאחורי האזניים אז בבלנאום)
אחרי המקלחת הוא סחוט והולך ישר לישון..
יונק אחרי המקלחת, ו...
 
עונה בכיף -כיף...../images/Emo6.gif../images/Emo186.gif../images/Emo221.gif../images/Emo178.gif

מתוקי בן 8 חוד'. בן שש וחצי לשבע בערב. אמא בדרך כלל....(כשלא יכולה אז אבא)... מת על זה!!! עושה ספונג'ה לכל הריצפה....
אגב אוהב בערך מגיל 3 חודשים...לפני כן שנא וצרח... ברווזים צהובים...
(הכי קרוב לברווז
) בייבי דאף(תחליב רחצה) מבחינתי 5 דקות...כשיש זמן וחם אז גם חצי שעה... מיד למיטה(בדרך כלל) כשהיה קטן קיבל עיסוי.לא כל יום..קרם גוף כיום מדי פעם כשיש צורך.
 
אה שכחתי..אוכל בשש,תמיד לפני מקלחת.

סימילאק כפית דייסה.(ארוחת ערב)... ושוויץ מהמקלחת חייבת...סולחות לי???
 

shani74

New member
עונה לסקר

גיל - שנתיים וחודש (אבל כל הנוהל של המקלחת די קבוע כבר שנה בערך) שעת המקלחת - 19:30-20:00 מקלח בדרך כלל - אבא מכין את האמבטיה, אמא/אבא יושבים לידה, אבא מוציא אל משטח ההחתלה - אמא/אבא מלבישים בעוד השני מכין סימילאק. אוהב או לא - אוהבת מאוד (לשחק עם הצעצועים, "לשחות"). עושה בעיות - רק בעת החפיפה. משחקים אהובים - לבני בנייה לאמבטיה, בובות קטנות סוג הסבון - לרוב בלנאום הרמל כמה זמן - 20 דקות בערך אחרי המקלחת - סימילאק, צחצוח, ואז נוהל שינה (סיפור או כמה סיפורים, הנחה במיטה, שיר או כמה שירים בחושך). אוכל - גם לפני (ארוחת ערב) וגם אחרי (כוס סימילאק) לא קרם גוף ולא שמן תינוקות - אף פעם לא השתמשנו בהם. עיסוי - כבר המון זמן לא (עשינו בערך עד גיל חצי שנה - וגם לא ממש באופן קבוע).
 

My Little Fairy

New member
משתתפת. ../images/Emo26.gif

גיל התינוק/ת? שנה. שעת המקלחת? 8 בערב. מי מקלח בדרך כלל? תמיד זו אני. אוהב או לא? עושה בעיות או מבסוט ומשתולל? נראה שאוהבת. לא עושה בעיות, אך גם לא משתוללת. יושבת בנחת ונדיר שהיא משפריצה למרות שהאמבטיה מלאה. אני עדיין משתמשת באמבטיה לתינוקות עם דפני. משחקים אהובים? חיות משפריצות, ספוג רחצה, או כל דבר שאתן לה ביד. סוג הסבון? דאב לתינוקות. כמה זמן האירוע? מתחילתו ועד לסיום ההלבשה כ-20 דקות. אחרי המקלחת מתעייף או מחזיק מעמד? מחזיקה מעמד כשמעה, אך רגועה יותר ונרדמת בקלות. אוכל לפני או אחרי? מה וכמה? ארוחת ערב לפני. אין תפריט קבוע. משתנה לפי גיל ומה שיש במקרר. כמה שהיא מוכנה לאכול. קרם גוף או שמן תינוקות? עיסוי כל יום? שמן שקדים ולעיתים קרם גוף וולדה אם יש צורך. עיסוי קל רק ברגליים. אפשר לשאול מה מטרת הסקר?
 

Ginger333

New member
עונה

בן 7 כמעט חודשים מקלחת ב-20:30-21:00 מקלח אבא בד"כ אפשר להגיד שהוא (תינוק) עדיש, כלומר לא מתלהב מאוד מהעניין, אך גם לא מתבכיין. לא משחק באמבטיה, קצת משפריץ. אולי באמת הגיע זמן לתת לו איזה משחק. סבון דר בייבי קמיל בלו משך האירוע כרבע שעה. אחרי מקלחת הולך לישון, אך לא תמיד נרדם ישר אחרי. משתדלת להאכיל אותו לפני (הנקה). לא משתמשים בקרם גוף ולא בשמן, עיסוי עושים באמבטיה עצמה כי זה מקום יחידי שבו הוא שוכב בלי להתהפך או לזחול.
 

IcNיה

New member
בואי נראה:

בת שנתיים ורבע. אמבטיה סביב 20:00. בד"כ אני מקלחת, ואם אבא שלה הספיק לחזור מעבודה - שנינו. אוהבת אמבטיה, שונאת חפיפת שיער. אם לא חופפים שיער - מרוצה ואוהבת. אם חופפים - צורחת ומנסה לצאת, וכשמסיימים - מתפנה ללהיות מרוצה ואוהבת. אוהבת לקלח בובות באמבטיית צעצוע. סבון של קמומיל ד"ר פישר. אמבטיה נמשכת כרבע שעה. בטח בקיץ זה יהיה יותר. אין עדות מיוחדת לעייפות או לערנות. כשהייתה קטנה ממש - האמבטיה היתה מעירה אותה. אוכלת ארוחת ערב קלילה (מעדן חלב) לפני האמבטיה. לא משתמשים בקרמים/שמנים ללא צורך. לא עושים עיסויים ממש.
 

fame06

New member
../images/Emo221.gif ../images/Emo221.gif ../images/Emo221.gif עונה:

גיל התינוק/ת- 6 וחצי חודשים.
שעת המקלחת ב- 20:00 - 19:30 .
מקלחים- אמא/אבא או ביחד.
אוהב מאוד אמבטיה, מבסוט ומשתולל. משפריץ החוצה מים.
משחקים אהובים- מגדל מיים וצפרדעים ודגים שטוחים מגומי שנדבקים לדופן האמבט.
סבון- ד"ר פישר קמיל בלו סנסיטיב, ושמפו- ג'ונסון הצהוב.
זמן האירוע- 10 - 20 דק'.
אחרי המקלחת קצת מתעייף, מההשתוללות.
אוכל לפני או אחרי (משתנה). סימילאק עם דייסה 210 מ"ל.
עיסוי עם שמן "וולדה" אחרי האמבטיה, כמעט כל יום. החתלה, הלבשה, סיפור/שיר ולישון.
 

fame06

New member
מגדל המיים:

תמונה קצת ישנה, מלפני חודשיים בערך...
 

fame06

New member
חיות מגומי:

נו, עוד שוויץ
גם קצת ישן, מלפני חודש בערך... רק להראות את חיות הגומי הנדבקות. אה, ובקשר לארוחת הערב. לא תמיד הוא מסיים הכל, מתעייף... כי בשאר היום הוא אוכל ארוחות סימילאק של 180 מ"ל. רק בלילה אני מוסיפה ונותנת 210.
 

meravido

New member
מה זה המתקן שהוא שוכב עליו?

איזה חמוד וספוגי כזה. לא ראיתי כזה.
 
למעלה