לאורי

m o g b a l 5

New member
../images/Emo221.gif לאורי ../images/Emo26.gif

א. היא במערכת הפעלה ב. כן יש לי את הדיקס של ווינדוס ואין לי מושג מזה repair console
 

uriler

New member
אוקיי.

רק אזכיר את שאלתך למי שלא ראה אותה: 1. הוגדרה סיסמה בעברית למערכת ההפעלה. 2. באיתחול - עברית לא נגישה, ולכן אין גישה למערכת. לדעתי, הפיתרון היחיד הוא תיקון קובצי האיתחול של המערכת (בעזרת מה שכתבתי לך, reapir console, אבל אולי יש דרך להגדיר את העברית. מציע שלפני שננסה משהו קיצוני תפנה לפורום "חלונות". יש שם כמה שמכירים את המערכת ברמה פנומנלית. אם אתה רוצה לנסות את התיקון - 1. במאמרי פורום "חלונות" יש מדריך להתקנת XP. אחד מסעיפיו (6 אאל"ט) עוסק במצב התיקון. 2. לאחר שנכנסת למצב המתאים, הרץ את הפקודה fixboot. יכול מאוד להיות שזה יעזור - זה מאפס את הגדרות האיתחול למצב ברירת מחדל (ללא סיסמה). אשמח אם תוכל לחזור לפה עם פיתרון שיעבוד, כי זו אכן בעיה מעניינת.
 

Roy M

New member
אמליץ על משהו מעט שונה

אם כי העיקרון די דומה. להעלות את המחשב עם CD ההפעלה, להכנס ל set-up בתפריט הראשון ו-R בשני. לתת למערכת לעדכן את כל מערכת ההפעלה וכשהוא עולה מחדש ומופיעה למטה הודעה "מתקין דרייברים" להקיש SHIFT+F10 ובחלון הקומנד שיפתח לכתוב control userpasswords2 ולבטל בקשת ססמא לחלוטין. מצב ציור באדיבות סימונה הדגולה, כיצד להריץ את CD ההפעלה:
 
רק אני חשבתי על משהו שונה?

להיכנס במצב בטוח, בו מעבר ליוזר שנוצר בעת ההתקנה, יש יוזר administrator. להיכנס איתו, ולבטל את הסיסמא של היוזר עם העברית, או לחילופין, להתקין עברית.
 

Roy M

New member
../images/Emo45.gif סחטיין... לא חשבתי על זה

ובתקווה שגם שם הוא לא חסום עם ססמא....
 
למרבה האירוניה,

למרות שהרבה אנשים מרגישים פרנואידים לגבי היוזר שלהם, ושמים עליו סיסמא, את יוזר הADMIN הם "שוכחים" לאבטח, וכך בעצם יש חתיכת חור בהגנת המחשב.
 

uriler

New member
צודק :)

זה מה שקורה שאתה יותר מדי בראש של איךך לעקוף את זה ולא בראש של גישה פשוטה...
 

m o g b a l 5

New member
../images/Emo221.gif זה לא עוזרררררררר

אני ניסיתי את לעשות את זה וזה עדיין מביא לי לשים את הסיסמא!!! וגם לא היה לי יוזר אחר על האדמינסטרטור התקנתי את הסיסמא...
 
למעלה