../images/Emo220.gif../images/Emo124.gif../images/Emo88.gif../images/Emo124.gif

אוקי אז החלטתי לקחת את זה בידיים, הפורום שלנו ניראה זוועה.כל שניה פותחים שרשורים לא קשורים לעולם,מנצלשים שרשורים שלא צריך לנצלש.. אז ככה.. מהיום גם לנו יש חוקים שאמורים להפוך ת'פורום למקום טוב יותר,מסודר יותר,יפה יותר. כולם הולכים להקשיב להם!!! =] תגיבו אם אתם מסכימים או לא
הצפות
אין לנו למה להציף,לא לפתוח מליון שרשורים על אותה הודעה סתם הורס.
קללות ועלבונות
זה ממש לא המקום הנכון לכל זה,בבקשה תתנהגו יפה. זה פורום רוצים לקלל?תמצאו מקום טוב יותר!למרות שאין שום סיבה בעולם לזה.
פרסום מספרי טלפון
אין לפרסם מספרי טלפון או פלאפון על דפי הפורום - לנו אין אפשרות למחוק,חבל יכולים להטריד אותכם..תחשבו פעמיים יש מסרים.
שרשורים
אם יש לכם משהו לומר בדקו שאין הודעה בנושא זה על גבי הפורום. אם יש, דאגו לשרשר אליה את מה שברצונכם לומר.
אוף טופיק
אנא הקפידו לא לפתוח הודעת אוף טופיק [=ללא נושא] בפורום. תוכלו להגיב לשרשור אוף טופיק קיים, ואם השרשור הקיים לא קופץ, תוכלו לפתוח שרשור חדש.
שיחות אישיות
אנא הקפידו להעביר שיחות אישיות ולא על גבי הפורום. זכרו - בכל בעיה, רעיונות וכד´ תוכלו לפנות למישהו מהפורום,אני בטוחה שישמחו לעזור!
הודעות שנאה וכו´
אם באתם לפורום במטרה לזלזל בלהקה, בז´אנר המוזיקה שלה, או במעריצים שלה - אנא אל תעשו זאת. אם אתם לא אוהבים את הלהקה, אתם לא חייבים לשמוע אותה, אבל בבקשה אל תוציאו את זעמכם עלינו.
גלריות
אתם יכולים ומוזמנים להעלות תמונות נוספות לגלריות שלנו, אך אנא הקפידו להעלות אותה לגלריה הנכונה, ונא לבדוק אם התמונה כבר מופיעה בגלריה זו או אחרת לפני שמעלים אותה.
תקנון תפוז
בנוסף לתקנון זה, יש להקפיד על שמירת תקנון תפוז. שזוהי כתובתו - http://www.tapuz.co.il/forums/main/rules.asp אומנות השרשור http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=805&a=43347&c=0&sc=0&ssc=0 כנסו תקראו תפנימו. לא לניצלו"ש * פינות [משחקים] של חברי הפורום * שרשורי זיכרון * שרשורי ימי הולדת [גיוס,נישואים או כל שרשור אחר שכולל בתוכו מזל טוב] * הודעות נעוצות [!!] אנשים אני השקעתי, בואו נהפוך אץ המקום ליותר טוב! ועוד כמה דברים, אני עכשיו עושה דברים קטנים לפורום.. אז כמה דברים.. פינות.. כל אחת/אחד(?)ירשום פינה אחת/יותר שהוא רוצה להפעיל שתפתח פעם בשבוע(לא יותר מזה) אלא אם זאת תהיה פינה ממש חשובה ואז יותר.. קשר.. אני עושה דף קשר,שלכולם יהיה את המספרים של כולם.. אני אפתח אותו מחר או היום בערב.. אבל אני מצפה שכולכם תענו עליו... תודה, אני מאמינה שאני אוסיף עוד דברים.. עד כאן,בתקווה שכולכם תגיבו, דורין 245 מה אחרי, דורין.
 
../images/Emo220.gifיש עוד.

עידכונים על הלהקה. בואו נעשה פעם בשבוע נפתח שרשור שהוא עידכונים על הלהקה..את כל העידכונים לשם! וגם נגיד כל מיני קטעים מיוטיוב וזה אז נעשה שרשור.. מה אתם אומרים?
 

PerfectSP

New member
בנוגע לזה: ../images/Emo190.gif

לא תמיד צריך שרשור נצל"שים כך שלדעתי לא לפתוח יותר מפעם בשבוע,ואם אתם רואים שפתחו ואין צורך אפשר להפוך את זה לאופ או משהו...
 

mafakit

New member
צודקת ואני בעד כל מה שכתבת שם אבל|אלפקה|../images/Emo218.gif

העניין הוא שמה שמבלגן את הפורום זה לא תמיד אנחנו.. אז נגיד כולנו נקרא את זה ובאמת אנחנו נשמור על הסדר.. אבל כל מי שייכנס לפה כדי לפרסם איזו קומונה חדשה או כל מיני הודעות שטוטיות כאלה.. זה יהרוס ויבלגן.. לא אנחנו.
 
../images/Emo220.gifדברתי עם המנהלת..

והיא עושה כרגע משהו בנידון(וואוו איזה מילה!)הזה.. אז את יודעת מה זה אומר?! אוף נפתח היום!
 

PerfectSP

New member
אני זוכרת שגם אני דיברתי איתה, ../images/Emo190.gif

כמה פעמים... איזה פעמיים לפחות ביקשתי ממנה לסדר את הפורום.. ואם כבר את מדברת איתה,דברי איתה על זה שאין לנו פה מנהלים
 

PerfectSP

New member
XDDD אתם יודעים מה גיליתי היום?! ../images/Emo190.gif

במקרה,אחרי כמה שנים טובות,התקנתי סימס,ואמרתי-בואו נשחק!D: ומה קלטתי? לפחות שתי תספורות של אימו><' יש סימס אימו!!!!!!!!!!!!!@#$%^&^%$#@ בלי קשר שיש גות'ים,ופריקיותD: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אפעם לא שמתי לב לזהXDDD
 

PerfectSP

New member
כן!!XDDDDD ../images/Emo190.gif

מה את רוצה,פעם אחרונה ששיחקתי את זה היה אולי בכיתה ה'...
 

PerfectSP

New member
חחחחחחח ../images/Emo190.gif

אפעם לא הבנתי את התוכנות האלה שעושות בגדים ומעצבות כל מיני דברים לסימס...
 

PerfectSP

New member
חעחע,הדף קשר../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ../images/Emo190.gif

אמ.יש לי שתי פינות. אני אדאג לאופ
ואת יודעת שאני גם דואגת שלא ישימו מספרי טל',את יודעת כמה אני שונאת את זה
 
../images/Emo220.gifועל זה שאני מקבלת ח"ח..(ותכנסו כולם)

תודה=] לא סתם.. אז.....*תופים תופים תופים* מחר אני אפתח שרשור על הפינות או שאולי יותר מאוחר, אבל אני מבקשת ממכן בנות יקרות(או שמה בנים ובנות?!) תכתבו את כל הרעיונות לפינות שיש לכם! הכל,לא משנה אם זה יראה לכם הרבה/קצת תכתבו הכל!!@#$%^ =] תבינו מחר/היום למה=] 3> כפרעות עליכם!! לכו על זה=] אנד. דונט ווארי, בי אימו! (או שאולי,בי אלכס וואנס
, תכלס..מי לא היתה/היה עושה לא טובה?!) ועל זה נאמר, יהיה טוב! אכן, הלכתי לקחת כדור להרגע קצת נורופן שליטע!!!~!@@#@#^$%^@%#$! דורה שאוהבת אותכם:)
 
למעלה