תוכנית גלגל ההצלה

talshoosh

New member
../images/Emo45.gif

והוא אמר את זה סתם בצחוק... להראות שהוא מאוד אוהב את כולם וקשה לו עם ההצבעה...
 

SimsY

New member
זה שהם נתנו חוזה הקלטות

לאדיר הזה למרות שהוא לא זכה בכלל זה לא אומר שהוא היה חביב ההפקה כבר מההתחלה ? לא ידוע לי בתוכנית הזאת על מישהו שאפילו לרבע הגמר לא הגיע ובכל זאת זכה בפרס הגדול
 
הם רוצים זמרים עם חומר מקורי טוב

השיר שלו היה טוב. הם מחתימים זמרים עם חומר מקורי.
 

omrimayo

New member
אכן לא הגיע לרבע גמר וזכה בפרס הגדול,

כפי שאמרת. כי תרבות ה-SMSים לא מזהה כשרונות מוזיקלים אלא פנים יפות אז מי שמתעסק במוזיקה קלט שיש כאן משו אחר ומדהים ונתן לו אלבום, אכן הזוכה הגדול.
 

שירנאעה

Well-known member
זהו.. נכון.../images/Emo105.gif

מה הקשר בכלל אם ההפקה של כוכב נולד חיבבו אותו מההתחלה או לא?! זה לא הם. למרות שבאמת נראה כי ההפקה בכוכב נולד, וצביקה עצמו מאוד מעריכים ואוהבים את אדיר. ובצדק
. אבל שוב, זה לא ממש קשור. אולי הם המליצו עליו.. אבל הליקון בחרה להוציא לו אלבום.
 

CheN 007

New member
מנכ"ל חברת תקליטים לא קשור להפקה.

הם אמרו שמנכ"ל הליקון מעוניין להחתים אותו,אין לזה קשר בכלל.
 

RAVRAVIT

New member
אכן יש לנו כוכב נולד, עשו עליו מחטף

למיטב זיכרוני הבלאגן שג'קו עשה היה עם הליקון, ולכן טדי הפקות לא עובדים איתם. שופו וראו איזה זובור עשו עם אדיר, חטפו אותו לפני שהד ארצי ישימו עליו יד. חבל שמרינה צריכה להישאר בביזיון הזה שם (יחד עם שפרגה ודורון), אם לא יהיה ממש נס פח השמן, בפסטיגל שנהיה, כנראה גם חן יהיה הזוכה. אפרופו חן, היום הוא נתן את הביצוע הכי גרוע, הוא צעק את השיר ולא הבנתי מה קרה... מה שכן, אני לא בטוחה שחברת התקליטים מעוניינת להפיק לו תקליט. חברות התקליטים רוצות להשקיע לטווח ארוך ולא לעוד אמן שמנצנץ בשמים עד בוא הכוכב הבא (ראו דוגמאת סעדו - המעריצות לא זוכרות בכלל מי זה, גם את הראל מויאל - בקושי זוכרים). לסיכום היום, עדן כבר לא הרגישה שייכת לכן לא הביאה את האנרגיה שהתרגלנו אליה. מרים טוקאן הייתה סבירה ביותר, מר קדמון לקח שיר פצצה (בחירות השירים שלו מצויינות), לא יכול היה לפספס ובכל זאת האנרגיה שלו נעלמת בתוך השיר וחבל. אדיר, פפפפ... אין מה להוסיף. נגמר הסיפור. יש לנו כוכב נולד משובח. בהצלחה. יאללה חבר'ה, נתראה בכוכב נולד 6. נקווה שמוצלח יותר מהנוכחי. חן, אתה מוזמן לעשות חארקות עם האוטו החדש מתחת לבית שלי. את התקליט החדש אולי כדאי שתשאיר למישהו אחר.
 

omrimayo

New member
אכן יש לנו כוכב נולד משובח. אדיר :]

איזה כיף הוא אשכרה זכה פשוט חודש וחצי לפני הזמן... בלי כל הבלאגן ועדיין נשאר נאמן לעצמו... כמובן שהציפיות ממנו הכי גבוהות כי הוא מיוחד ולא עוד ילד פופ מעצבן שיוציא עוד אלבום שיישכח אחרי 20 דקות במקרה הממש טוב, שיהנו להם בחודש הקרוב, אף אחד מאלו שנשארו לא באמת ייחשב לזמר בעוד חצי שנה בזמן שאדיר יפרוץ את כל הגבולות, יש לו כל-כך הרבה מעריצים ולכן הוא עשה את הבלתי יאומן וניצח מהטופ 8.
 

SimsY

New member
אני ממש לא מסכים איתך

את יהודה סעדו באמת לא זוכרים אבל את הראל מויאל ?? הוא לרגע אחד לא הפסיק להיות בעין הציבורית! יכול להיות שאת לא עוקבת אחריו אז את לא מודעת - אבל הוא כרגע הוציא שירים חדשים והאלבום שלו לפני שנתיים מכר בהיסטריה - ויש לו גם פורום מאוד שוקק חיים ומרוב הופעות הוא יכול לישון רק במעברים המוזיקלים בין השירים! אז ככה שאולי יהודה וג'קו נעלמו אבל נינט והראל ממש לא. בכלל אני חושב שיש גבול כמה נינטים והראלים התוכנית הזאת עוד יכולה להוציא.
 

tanision

New member
../images/Emo7.gif חן אהרוני המקום החמישי שלי מהגלגל - עלה.

הוא אחלה זמר אבל הביצוע שלו היה חלש מאוד
, הוא טוב מאוד בפופ והביא ביצוע ממש בינוני וסביר ביחס ליכולתיו שכולנו מכירים. הדירוג הגלגל ההצלה: 1. נדב קדמון
2. אדיר אוחיון 3. מרים טוקאן 4. עדן אמזלג 5. חן אהרוני אבל לפחות אולי המעריצות בשפע שלו ירגעו קצת מאליסה ולא יקללו אותה כמו לא יודע מה, יש יתרון בכל חיסרון. מחר אני מהמר שדורון חסר הגיוון עם הקול הגדול יודח. המעריצים של אליסה התעוררו לאחר שבוע שעבר ובנוסף לפי מה שהבנתי היא הולכת להביא פיצוץ של שואו (המון המון
!
).
כעיקרון השלישייה החלומית שלי
בגמר היא: אליסה, מרינה ושלומי בראל. אבל השלישייה הריאלסטית שתהיה לדעתי היא: דניאל בן חיים, בועז מעודה ומרינה.
 

Harel Israel

New member
אדיר הוכיח לכולם שהוא כוכב נולד ../images/Emo70.gif

לא צריכים את הגמר כדי להוכיח את זה אתם מוזמנים לפורום לחגוג איתנו בלילה לבן
http://adir.pointserv.net
 

omrimayo

New member
אכן, כמו דוטרי מעונה 5 של אמריקן איידול,

לא דבקה בו התווית הזו, הוא יכל לעשות מה שבא לו והוא גם כן אמן רוק מדהים... פה נגלתה התגלית הכי טובה בעשור הנוכחי ואנחנו קיבלנו אלבום פשוט חודש וחצי לפני... חלום לגמרי, זכה ביג טיים. ובאתי לחגוג :p
 

NP16

New member
אולי לא אחרון אלא רביעי אבל ../images/Emo45.gifכן|../images/Emo45.gifעל הכל

 

משינאי2

New member
בינינו [!!!!!!]

ברור לי שרובכן פה מעריצות קטנות שבוחרות על פי היופי. ועדיין פה זה כבר עלה על הכל כי חן אהרוני שר נורא נורא נורא נורא נורא נורא משעמם שמצד שני אדיר אוחיון הביא משהו איכותי ברמה של לא פחות מהטובים מכולם, ובעולם. וכמובן שהשיר שהוא שלו והוא הלחין אותו, כל כך מתאים לו וכל כך יפה השיר הזה. קרה משו שאסור היה שיקרה והוא קרה, חבל, כי הפסדתן את אחד הטובים. בינתיים היחיד שבאמת שווה משהו שיצא מכוכב נולד הוא שי גבסו, אדיר אוחיון יכול היה להיות השני וגם היותר טוב מבין שניהם וחבל שלא.
 

frhx

New member
אני מצביע לגיוון ושיפור בתוכניות...

חן מביא כל פעם משהו שונה. היום הוא בחר פשוט שיר לא טוב, הוא עשה כל מה שהוא יכל והכי חשוב הוא לא עשה פוזות. כל פעם הוא שר בצורה קצת שונה ובסגנון קצת שונה ובכל זאת שומעים שזה הוא. אני לא יכול להגיד את זה על אף זמר אחר. אליסה - כל הזמן נובחת על המיקרופון. אדיר - כל הזמן מרטיט את הראש ומפלצט. שלומי - כל הזמן צועק. בועז - קול מונוטומי. עדן - כל הזמן מבליטה חזה. מריים - כל הזמן מסלסלת. נדב - כל הזמן נשמע כועס (היום קצת פחות). דורון - כל הזמן משעמם :) הכי נשמע אותו דבר. דניאל - כל הזמן מתאמץ ושר אותו דבר. מארינה - שרה שירים שונים, אבל היא לוקחת יותר מדי אליה כך שזה מתחיל להישמע אותו דבר.
 

משינאי2

New member
אוי, נו באמת

אנלא אתחיל להגיד מילים לא יפות כאן אבל מה שאתה אומר זה הכי שטויות שיש הוא בחר שיר נהדר "ימים טובים" זה אבן פינה ברוק הישראלי, הוא פשוט לא שינה בשיר כלום ושיעמם בצורה משממיה לחלוטין, אתה יודע מה, גם אם לא משנים כלום בשיר אז אפשר לשיר את זה טוב הוא פשוט שר את הכל בסדר אבל זה מה שאני מקבל בד"כ שאני הולך למסעדה עם מלצרים מזמרים או בחתונה..לא בעצם הרמה בחתונות טיפה יותר טובה משלו. אליסה-מאוד מזכירה את סי היימן כזאת, אבל היא כנראה לא תעלה לגמר אדיר- אתה כנראה לא שולט בעצמך כשאיכות נופלת עליך משומקום שלומי-בעניין הזה אני מסכים איתך, הוא בסדר לא יותר מזה בועז-מגיע לו להיות בגמר, יש לו קול אדיר עדן-לא שמעתי אותה מספיק אבל היא שווה בהחלט חח. מרים-אין מה לעשות קשה לה עם העברית אבל יש לה פוטנציאל נדב-יש בו משו. דורון-הוא מאוד נחמד לא יותר מזה דניאל-אני ארשה לעצמי לא להתייחס.כנראה שבאמת רק יופי קובע בתחרות הדפוקה הזאת. מארינה-התחילה טוב אבל עכשיו היא קצת מעיקה, אני מקווה שהיא תשיר שירים של אביתר בנאי כי הם ממש מתאימים לה, אם לא היא בטח תעוף.. וחן-הוא כל כך מיותר כמעט כמו דניאל.
 
למעלה