תוכנית גלגל ההצלה

o pie

New member
אדיר מלך.

שנייה, תנו לי לצאת מההלם ולהגיב. אה כן, הוא מלך.
 

Lolm10

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

 

Harel Israel

New member
אדיר - מלך ../images/Emo47.gif

יש לי באתר 100 משתמשים ו - 200 קולות הולכים אליו
 

SilviC

New member
אם יש שני אנשים העונה ש-ב-ט-ו-ח יעשו קריירה

מוצלחת בתחום אלה מרינה ואדיר. שניהם הולכים להיות גדולים!
 

omrimayo

New member
על סף דמעות. אדיר אלוהים.

סוף סוף השופטים עשו איתו צדק וקיבל הכי הרבה מחמאות... בטח לא יקבל את המקום הראשון אצלם בגלל צביקה שהוא אנטי והוא מטומטם, סורי. אדיר בביצוע לשיר מדהים, אחר, מיוחד, הוא כזה מוכשר... איפה ההתלהבטות בכלל... כזה עצוב שאנחנו נראים ככה, הוא הוכיח לי היום שהוא כאן להישאר לתמיד והוא יישאר גם אם לא בכוכב נולד.
 

eman70

New member
למה סף דמעות? דמעות ממש!

שיר באמת טוב, בכל קנה מידה. שיר עמוק, מעניין, מרגש, יפה. הוא בטח קצת התרגש אז הוא היה יכול לשיר יותר טוב, אבל מתישהו הוא יקליט אותו מסודר, ויהיה קשה להאמין שכתב אותו בחור צעיר שהכין קפה ברכבת
 

SpongeGil

New member
מר אהרוני../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

אעעעעעעעעעעעעעעעעעע
חןןןןןןןן
חן
בחירה לא טובה.
אני מאוד מקווה שזה לא ישנה והוא אכן יעלה. תצביעו לו, אך ורק לו. ביצוע בינוני יחסית לרמה של חן שיכולה להיות הרבה הרבה יותר גבוהה. בכל מקרה, כמו שאמרתי, אני מצביע רק לו מ45 הקולות שאני יכול להעניק. חן אהרוני.
 
אגב, מישהו שם לב שחן דומה בול ל...

ג'ייסון דנינו הולט?...
ועוד משהו.....אין כמו אדיר...הוא מדהים ומהפנט שחבל על הזמן!!!!!!!!!! התאהבתי בו!!!! הוא פשוט מעולה וחייבים להחזיר אותו היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה