המדור לרישום וקבלה

chilli peppa

New member
תחילת תהליך הרשמה

לגבי כל ההליך הבירוקרטי והטפסים איך ויותר חשוב, מתי אני יכול להתחיל להריץ בקשות לקבלה ללימודים באוניברסיטאות? אני צריך לקנות ערכת הרשמה לכל אוניברסיטה?
 

87lior

New member
מתכוננת להרשמה לשנה הבאה

היי כולם, הסכם שלי בת"א הוא 723 (ללא ציון מו"ר), אני מעוניינת ללמוד בשנת הלימודים הבאה, מה דעתכם הסיכויים לקיים ציון מו"ר גבוה שאוכל להתקבל איתו? בדילמה האם לגשת לעוד פסיכומטרי או לא, אך כרגע בטוחה שאני אלך... האם מישהו ניגש לפסיכומטרי ללא קורס עם שיעורים פרטיים וזה היה מספק? הקורס הראשון היה בלחמן ולכן ההתלבטות גדולה האם לעבור שוב קורס ביואל גבע... תודה על העזרה!@
 

Chenchookm

New member
החל מסוף ינואר-תחילת פברואר

רשום בידיעון של כל אוניברסיטה (באוניברסיטה העברית בדר"כ מחכים קצת יותר).
 
הצעה שלי

את לא צריכה מו"ר מטורף בשביל להתקבל בת"א , פשוט יחסית גבוה, ובדקת לגבי אוניברסיטאות אחרות.? תלמדי לבד, בלי קורס, בשביל להגיע למספרים מעל 750 עדיף ללמוד לבד בתחושה מתמדת שאתה לא לומד מספיק מאשר בכיתה עם אנשים שמנסים להוציא 650 ורק יגרמו לך לביטחון עצמי מופרז. בסופו של דבר את לא מתחרה איתם על מקומות בפקולטה לרפואה אלה עם אנשים שעשו כבר את הפסיכו ה3 ה4 וה5 שלהם. אני ממליץ לקחת את כל הספרים שאת משיגה ויכולה לקנות, (קידום ואנקורי) ולפתור אותם לגמרי, אחר כך להשיג את כל הסימולציות שאת רק יכולה מחברים, תנסי להגיע למצב ששלוש שבועות לפני הבחינה את עושה סימולציה כל יום. אנשים אומרים שסימולציות לא משפרות נושאים ממוקדים , אבל הם עושות דבר מאוד חשוב שזה לשפר זמנים, לדעתי בפסיכומטרי לא ראשון סימולציות זה הכי חשוב. עוד טיפ קטן, תלמדי את המילים מהסוף להתחלה, לאנשים יש נטייה טבעית לזרוק ככל שהקורס מתקדם וללמוד פחות ופחות טוב, עדיף שבפסיכו השני תתחילי ללמות מת'. 0 טעויות בפרק זה 800. טעות בפרק זה 770, תכווני לא לעשות אף טעות (כשאיפה) בפרק.
 

Chenchookm

New member
מסכים עם זה שמשעמם לו

אין טעם לקחת עוד קורס. את מוזמנת גם לקרוא המלצות ללמידה עצמאית בפורום פסיכומטרי ,כאן בתפוז:) דרך אגב, כדי להתקבל עם 723 ראשוני השנה היית צריכהי כ+213 במו"ר.
 

87lior

New member
תודה רבה!

תודה על הייעוץ, אתם באמת עוזרים הרבה:)
 

lidaka

New member
קחי מורה פרטי

שיעבוד איתך על ניהול זמנים ונושאים בעייתיים. את כל השאר את יכולה לעשות לבד.
 
../images/Emo22.gifהמדור לרישום וקבלה../images/Emo33.gif

שאלות כלליות לגבי קבלה לרפואה - תנאי קבלה, בגרויות, מכינות, רקע אקדמי, סכם, מעבר לרפואה ממקצועות אחרים, מיונים לרפואה נא לכתוב בתגובה להודעה זו. שימו
- ישנן תשובות מפורטות על הליך הקבלה בשאלות הנפוצות (משמאל), כדאי להתחיל שם. שאלות לגבי הבחינה הפסיכומטרית, יש (וכדאי) להפנות לפורום פסיכומטרי.
 

g u l i v e r 2

New member
שאלה של מתחילה

יש לי ממוצע בגרויות (ע"פ האוניברסיטה העברית) של 11.19. כמה בערך אני אצטרך להוציא בפסיכומטרי לדעתכם על מנת לעבור שלב? מדובר בציון מטורף? הוצאתי בפסיכומטרי הראשון והיחידי שלי 651. אין לי מושג עד כמה אני אוכל לשפר את הציון בפסיכומטרי הבא...
 

chilli peppa

New member
יוצא מהצללים

שלום לכולם! קראתי בפורום בחודשיים האחרונים ורציתי להתייעץ עם כל המנוסים למיניהם, בתור אחד ששוקל (להתחיל לנסות) להתקבל לאחת מהאוניבסיטאות בארץ... מה המחיר שאתם משלמים על הנסיונות לשפר ציונים בפסיכומטרי/בגרויות או מבחני מו"ר -אפשר לעבוד, לקיים חיים נורמלים תוך כדי, ללמוד לתואר אחר? או במילים אחרות.. כמה סובלים בדרך לקבלה? קצת על עצמי - משרת בקבע, פראמדיק במקצועי... נבחנתי בפסיכומטרי (פעם 2) לפני יומיים... בבגרויות לא נגעתי, עומד על ממוצע של 106 עם 39 יח"ל. אני אהיה יותר חכם אחרי שאני אקבל את הציון של הפסיכומטרי, אבל זה הזמן להתחיל לאסוף מידע... =] יוני
 
בלי להיכנס לעובי הקורה

אני ממליץ לך בחום "להעיף" יחידות לימוד. נראה כי ה-106 שלך עם כ"כ הרבה יחידות הוא "אוצר" ממש. אם אתה מעוניין בפרטים נוספים שלח אלי מסר.
 

HawkEmpire

New member
לא מומחה בהפחתת יחידות

וכמובן שאם תצליח לעשות את זה באיזו דרך אחרת, מה טוב. במידה וכן תמצא את עצמך הולך לכיוון של שיפור בגרויות, אני יכול לתת לך את נקודת המבט שלי. קודם כל - אפשר הכל. אפשר לעבוד, אפשר ללמוד לתואר אחר (לא תמיד זה מומלץ, זה כבר עניין של התחשבות ברקע אקדמי וכמה בדיוק אתה רוצה להשקיע בתואר, וכו'), אפשר לקיים חיים נורמליים. אני חושב שזה תלוי בשני דברים עיקריים. ראשית, יש את עומס הבגרויות עצמו - יש הבדל בין לגשת לשפר שתי בגרויות חובה במועד חורף, להרחבה בשלושה מקצועות במועד קיץ. לא בטוח שבמקרה שלך, גם ללא הפחתת יחידות, תצטרך יותר ממועד אחד, אבל באופן כללי זה בהחלט תלוי בזה. שנית, אני מאמין שיש כאן עניין של גישה. אני לא חושב שאני היחיד שבמהלך הלמידה לא הרגיש טוב מאוד עם העובדה שהוא יושב עם תיכוניסטים בכיתה ופותר בגרויות שהייתי אמור לסיים איתן לפני כמה שנים טובות, בנושאים שלא תמיד מעניינים אותך, ושבהחלט צריך לפעמים דימיון מפותח כדי לראות איפה הקו עובר בין הבגרות בלשון לטקס החלוק הלבן המפורסם. אבל אני חושב שמעל הכל זה עניין של פרופורציה - נכון שמתעסקים הרבה בלימודים, אבל לא יותר מסטודנט רגיל באוניברסיטה, ואני מאמין שברוב המקרים אפילו פחות. ואם סטודנטים יכולים להיות נשואים, לעבוד, לגדל ילדים אז גם משפר הבגרויות יכול. הקושי הוא בעיקר נפשי - קשה להיות הרבה זמן בהגדרה "בין צבא לאוניברסיטה", במקרים שזו אכן ההגדרה, קשה למצוא זמן ללמידה ולשיעורים פרטיים בין עבודה לעוד דברים שאתה רוצה לעשות, וקשה להסביר למראיינים בב"ג שבגרויות זה לא תחביב שלך
אבל מסתדרים, זו השורה התחתונה, ולמרות שזה אישי, מן הסתם, אני חושב שבדרך כלל גם מסתדרים לא רע. המון בהצלחה!
 

chilli peppa

New member
תודה

מעודד משהו... =] הספקת לפחות לעשות איזה טיול נורמלי בחו"ל/שביל ישראל?
 

ורושקש

New member
שלום לכולם. האם יש למישהו מושג האם אני יכולה

להתחיל לימודי רוקחות בחו'ל, לשנה ראשונה ואז להמשיך ללימודים בארץ? משום שלהתקבל ללימודים בארץ יעקבו אותי לפחות ל3 שנים הקרובות (השלמה ושיפור בגרויות,פסיכו') הייתי רוצה לדעת האם יש אופציה כזו? והאם ידוע לכם ממקור מהימן גם באיזו ארץ?.... מה גם שהלימודים בחו'ל מציעים אך ורק לימודי תואר שני (במשך 5 שנים) ולתואר שני אין כל כך מקום ,לפחות לא בארץ ישראל ולפחות לא בזמן הקרוב. אודה לתשובותיכם כאן בפורום או במסר אישי. שנה טובה לכולם.
 
אפשר פשוט לבדוק בידיעונים של האוניברסיטאות

ולברר פרטים מדויקים יותר עם הפקולטות עצמן. זה המקור הכי מהימן שתמצאי. רוקחות ניתן ללמוד באוניברסיטה העברית בירושלים ובאוניברסיטת בן גוריון בנגב. הנה הפרק על רוקחות בידיעון של העברית: http://info.huji.ac.il/ShowPage.asp?prog_id=108 הנה טלפונים של בית הספר לרוקחות: http://sites.huji.ac.il/htbin/phonelist/main_mysql.pl?M257000 הנה הידיעון של אוניברסיטת בן גוריון (הפרק על רוקחות נמצא בעמוד 128): http://bgu4u.bgu.ac.il/kiosk_information/bulletin/yedion BGU.pdf הנה טלפונים ליצירת קשר עם האוניברסיטה: http://cmsprod.bgu.ac.il/Home/GeneralPages/contactinfo.htm אגב, כתבת שאת צריכה להשלים בגרות. אם אין לך בגרות מלאה, אני חושבת שבכל מקרה לא תוכלי להתקבל ללימודים בארץ, גם עם רקע אקדמי מחו"ל. כדאי לברר את זה.
 

ורושקש

New member
תודה רבה על התשובה ...

ולגבי הבגרות אני עכשיו משלימה 2 מקצועות שלא עשיתי בכלל. שוב תודה וחג שמח :)
 

rh101

New member
יש לי שאלה..

עם סכם התחלתי 753 באת"א, מהו ציון מור המינמלי שאני צריכה כדי להתקבל השנה?
 

FearTheBunny

New member
לכל עוסקי "קבלהלרפואולוגיה" - שאלה...

אני ניגשתי למו"ר בת"א בלבד, על סמך ציונים אקדמאים. לפני המו"ר היה לי סכם 715 בערך (נמסר לי טלפונית, למיטב ידיעתי באתר הסכם שהופיע אצלי היה ללא התואר אלא רק של תעודת הבגרות). עכשיו יש לי סכם מעודכן 726, אבל בסכם הראשוני לידו 697 שמתאים לסכם ללא התואר שלי. אז הנה השאלה: א. מישהו יודע האם 726 זה הסכם הסופי-סופי מוחלט? ב. מישהו יודע אם אני בכלל על אותה סקלה של סכם כמו אלה שניגשים עם ציוני בגרות? תודה!
 
למעלה