ק
יקו

../images/Emo205.gif../images/Emo187.gifעם כל הכבוד דנה,

אי אפשר לעשות דבר כזה. זו פגיעה בזכות הפרט ובחופש הביטוי. זה מתחיל מרגיש מעיק להיות כאן. "ייאסרו הודעות על שירים"? עם כל הכבוד, ובאמת יש כזה, מי את שתמנעי את זה ממנו לכתוב על שירים?
 

דנטל

New member
איזה חופש ביטוי בדיוק?

החופש לעבור על חוקי מדינת ישראל בכוונה, למרות בקשות חוזרות ונשנות להמנע מכך? שלא לדבר על כך שלשרשורים האלה אין שום קשר לפורום והרשיתי אותם, כי ראיתי שזה כיף לכם (טוב, לחלקכם), אבל ניצלתם את זה לרעה. בכל מקרה, מכיוון שיש פה אנשים שרוצים שאני אעוף ומכיוון שזה לגיטימי שככל שלאנשים יותר משעמם כך גובר חוסר החיים שלהם, חוסר הכבוד העצמי שלהם, חוסר הבגרות שלהם ועוד מידות שונות ומשונות של פאתטיות (נו, באמת, לרדת עלי שאני בפורום של בני 15??? אתם בעצם אומרים שבני 15 הם אינפנטילים מדי בשבילי ולדעתי זה לא נכון בהרבה מקרים), ביקשתי מההנהלה שישקלו את העזיבה שלי על פי בקשתכם
. זה אומר שבימים בהם לפורום לא יהיה מנהל - הוא יסגר לפעילות.
 
מחקו לי את ההודעה.

*משחזרת* לא רוצה להיות הכלב של המורה או משהו כזה, אבל בכל הפורומים בתפוז מקפידים מאוד למחוק הודעות שקשורות לנושא הזה...
 

MispIaced

New member
היא מנהלת הפורום.

והיא זאת שצריכה למחוק הודעות שנוגדות את תקנון הפורום\תפוז\חוקי מדינת ישראל.
 

דנטל

New member
נאאאאאאאאאא, זה לא כזה נורא ../images/Emo13.gif

יבוא מישהו אחר (אולי) והוא ינהיג בדיוק אותם חוקים, כי גם לו לא תהיה ברירה, אבל איתו אולי אנשים ינהגו בבגרות, כי הם יבינו שככה זה ואין מה לעשות ושאני דווקא הייתי בסדר והם לא, ואז יהיה פה יותר נעים והכל יהיה לטובה. אגב, עזבי את הקטע איתי, זה באמת לא יותר מרגש, אבל להתחזות לאנשים אחרים ולחתום בשמם בעצומה זה חמור ברמות שאני אפילו לא יכולה להסביר. כאילו, זה אפילו לא חוסר בגרות ו/או טפשות ו/או לא יודעת מה, זה גובל בפלילים. בקיצור, מתנצלת בפני מי שהתחזו לו רק בגלל השנאה כלפיי, לא חשבתי שיש פה אנשים שמסוגלים לרדת כל כך נמוך ולערב אנשים שלא אמורים להיות קשורים לזה.
 

mafakit

New member
מה???! לאא!!!אל תעזבי!|אלפקה|../images/Emo218.gif

אבל הכי כיף איתך
[לא שהייתי כשהיה מישו אחר.. ><' ] אבל..אבל.. אבל מי רוצה שתעזבי?! סתם מישו שהתלהב מזה שאפשר לפתוח עצומה לכל דבר..?! אל תעזבי.. ):
 

MispIaced

New member
בחמישי עגיל בלשון ^_^

(אם אתם שומעים צרחה ממש חזקה מתישהו בצהריים, תדעו שזה אני, כן?)
 
למעלה