קורבן השבוע

ענת 19

New member
../images/Emo215.gifקורבן השבוע../images/Emo190.gif

ממשיכים במשחק.. מי רוצה להיות קורבן השבוע ולתת לכולנו לצלב אותו בשאלות ???
 

nizzan

New member
קצת לחוץ עכשיו..

היו כמה ימים ממש ארוכים בלי יותר מדי מחשב (לפחות מבחינת אינטרנט).. תני אישור ונתחיל לצלוב :)
 

nizzan

New member
שאלות

"כתבי לי מה לבשת, החם לך למשעי? כתבי לי איך שכבת, האם זה רך? וכתבי איך את נראית, עדיין כך? כתבי מה לך חסר, האם זרועי? אכן אוכל לתת לך רק את השאלות...." סתם, פשוט הלך טוב עם הכותרת והמשחק..
ועכשיו לשאלות.. השאלה החוזרת- מה החלום הכי גדול שלך? דבר אחד שתמיד רצית לעשות ועדיין לא יצא? האם ההתרחקות מהדת היתה תהליך של שנים? רק את התרחקת או שעוד אנשים מהמשפחה? אם היית צריכה להגדיר את עצמך ע"י שיר, איזה שיר זה היה? רגע של אושר בחיים...? זהו בינתיים, מספיק לא?
 

ענת 19

New member
יאללה תשובות ../images/Emo13.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

השאלה החוזרת- מה החלום הכי גדול שלך? דבר אחד שתמיד רצית לעשות ועדיין לא יצא? לטייל בעולם, אבל באמת לטייל, לקחת תיק גדול, לעזוב הכל כולל עבודה, לימודים ופשוט לטייל ולחוות חווית מסעירות. וכבר יש לי יעדים - הודו, תאילנד, דרום אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד ועוד ועוד... האם ההתרחקות מהדת היתה תהליך של שנים? רק את התרחקת או שעוד אנשים מהמשפחה? ברור שהתהליך לקח זמן, זה לא מה שעושים ביום אחד (לא קמתי בבוקר ופתאום אמרתי שאני לא דתיה), לקחו לי בערך שנתיים וחצי להגיד לעצמי שזהו. וכמובן שתמיד תהיה שם הדת , בזה גדלתי אי אפשר להעלים את זה, אבל זה בסדר אני דווקא אוהבת את המצב ככה. אם היית צריכה להגדיר את עצמך ע"י שיר, איזה שיר זה היה? אני משערת שזה היה שיר של רמי כי השירים שלו נוגעים בי הכי הרבה , אבל אם הייתי צריכה לבחור אחד הייתי בוחרת את "נוצה לתמיד" רגע של אושר בחיים...? כל יום יש לי איזשהו רגע של אושר קטן , בשבילי (אולי בגלל שאני באה מעולם יחסית בועתי) ללכת לראות ים בשבת מסעיר וגורם לי אושר עילאי...:) זהו בינתיים, מספיק לא? כן, נראה לי שכן
 

glitter8

New member
צולבת../images/Emo156.gif

איך רמי השפיע על השירה שלך? האם את כותבת חומרים מקויים? האם את מלחינה? האם יש לך השכלה מוזיקלית? מה השאיפות שלך? מה הפחדים שלך? יאללה....בהצלחה!
 

ענת 19

New member
../images/Emo9.gifעונה

איך רמי השפיע על השירה שלך? האמת שרמי תמיד היה ותמיד יהיה מרגש. אבל מעבר לזה יש לו אישזהו גרוב בלוזי כזה שאני כ"כ אוהבת ותמיד מנסה לחקות. אפשר לשמוע את הגרוב שלו ב"אהביני" או ב"ילד אחר" (שהוא בכלל שיר מיוחד), בקיצור אני מאוד אוהבת את השירה של רמי, היא תמיד נותנת לי השראה. האם את כותבת חומרים מקויים? לעיתים אבל לא הרבה, בעיני כדי לכתוב צריך באמת כוח נפשי. לא סתם להתיישב ולכתוב איזה קטע , אלא ממש לכתוב משהו מתוך תוכך - צריך לזה הרבה מאוד כוח וסבלנות , דברים שאין לי בשפע כרגע.. האם את מלחינה? לא לצערי לא אבל אני מאוד מאוד רוצה, זה גם יגיע מתישהו האם יש לך השכלה מוזיקלית? השכלה מוזיקלית בשירה, אני שנים לומדת פיתוח קול אז מהמקום הזה אני מכירה כמה וכמה טכניקות. מעבר לזה אני קוראת קצת תווים לא מעבר מה השאיפות שלך? אם זה מבחינה אישית אז להגשים את כל שאיפותיי ואם זה דווקא מהבחינה המוזיקלית , אז אני לא ממש יודעת עדיין, אני רק יודעת שלשיר עושה לי הכי טוב בעולם ובלעדי זה אני איכשהו נכבית. מה הפחדים שלך? אני משערת שזה הפחד של כולם - שיעברו החיים מבלי שאספיק לעשות כל מה שאני רוצה לעשות ולחוות . לא להעז מתוך פחד שלא אעמוד באתגר כנראה
 
למעלה