קבלת שבת

Angelus

New member
../images/Emo215.gif קבלת שבת ../images/Emo215.gif

כמיטב המסורת 'סופ"ש בפורום' - אנו ממשיכים עם עוד שבוע מלא ומרתק; משהו טוב שקרה השבוע: משהו רע שקרה השבוע: סרט טוב שראיתי השבוע: שיר השבוע שלכם: תמונה של מה שבא לכם: סופ"ש נעים סלאש חמים סלאש טוב לכל חברי הפורום.
 

Angelus

New member
I'm up for grabs

משהו טוב שקרה השבוע: חזרתי דיי מוקדם יחסית.. מן שבירת שיגרה. זה נהדר.
משהו רע שקרה השבוע: התעוררתי היום ממש מוקדם. ממש!!!
סרט טוב שראיתי השבוע: ראיתי את פרקים 505-507 של אליאס. זה נחשב?
שיר השבוע שלכם: REM - מן אונ דה מון תמונה של מה שבא לכם: תמונה חביבה שעושה לי הרגשה טובה..
 
נו. רק היום עשיתי אחד ../images/Emo46.gif

טוב מזל שתא הקודם עשיתי רלוונטי לשבוע שלפניו... משהו טוב שקרה השבוע: אררר... חזר לי התאבון? משהו רע שקרה השבוע: אכלתי שתי ארוחות ערב מלאות ולא שבעתי
סרט טוב שראיתי השבוע: אני משנה את ההגדרה הזאת ל"סרט", כי אין הרבה סרטים טובים!
ראיתי שרק 2. לא משו. שבוע הבא דיפרטד בע"ה
שיר השבוע שלכם: dirrtylicious- חידוש/מיקס גדול של קין בתכנית הבוקר של ג'ו וויילי (bbc radio1) לשיר dirrty של כריסטינה אגילרה ודלישס של דסטניז צ'יילד. SO COOL!!
http://www.myspace.com/keane זה ממש מצחיק ושווה. והשמות שהם אומרים שם זה שמות של מנחים של תכניות רדיו בתחנה הזאת- bbc radio1. איי לאב טום
איי וואנט היז ליטל סווטי אגלי בייביז
תמונה של מה שבא לכם: אוף אני רוצה להעלות תמונות מההופעה אבל בכולן יצאתי קקי וכולן כבדות!
 

steelwater

New member
דרטילישס

שמעתי את זה ב-Myspace. חחחחחחח! זה היה אחד הדברים ההוזיים והמצחיקים חחח. שרק 2 באמת אל סרט כהז טוב. אני אל אהבתי אותו כל-כך. למרותש הייתה שם סצינה אחת גאונית שרק בשבילה הסרט היה שווה. כשהאיש עוגיה דורך על הסטארבקס ואז כולם רצים לסטארבקס בצד השני חחח! שרק הראשון לעומת זאת הוא סרט מעולה.
 

Angelus

New member
הנה גיתית!../images/Emo2.gif

גבהת.
שרק 2? כמה מביך.
תראי כבר את הסרטים שאמרתי לך!!
 
איזה סרטים יו ליטל קקי../images/Emo46.gif

יו אתמול ראיתי את הטריילר של דה לאסט קיס זה היה נראה ממש טוב... זה ממש לא?
 

steelwater

New member
את טוענת

שאם הטריילר טוב הסרט לא טוב? תראי, אני אישית קצת התאכזבתי מהסרט אבל לדעתי הבעיה הייתה בעיקר בביומוי ושהסרט הרגיש יותר כמו תוכנית טלוויזיה ולא סרט. חוץ מזה לדעתי המשחק של זאק היה ממש מדהים וגם שאר החשקנים היו מצויינים, וכמובן המוזיקה הייתה מדהימה. אבל חוץ ממני גם הרבה אנשים בפורום הזה ובכלל אמרו שזה סרט ממש טוב ושהם אהבו אותו אז אני לא יודעת מה את תחשבי עליו. בכל מקרה את חייבת ללכתץ לראות אותו כדי לדעת חחח.
 
הבימוי זה של זאק, לא?

זה היה חלקו בסרט, נייט? ואני אומרת שזה סרט לא משהו כי זה מה שהנבלה אמר לי. מאחר וצפיתי בטריילר שהיה נראה ממש טוב תהיתי אם הוא נבלת על-על או רק נבלת על.
 

steelwater

New member
זאק לא ביים!

חחח אל תעשי האשמות שווא! והנבלה זה איציק? הוא אמר שהסרט לא טוב? כי חשבתי שלי הוא אמר שהוא ממש אהב אותו ושהוא ממש טוב.
 

Ch3nf3l

New member
Black Sabbath

משהו טוב שקרה השבוע: שיחות מהנות עם מישהי במסנג'ר, סיור משעשע ביותר לבקו"ם, שלחתי מנילה (!) משהו רע שקרה השבוע: 574 בפסיכומטרי, מבחן באזרחות ממש היום (אני מגיב בבוקר), חזרתי לרואקוטן, הולך להיות יבש. :p אה, ופרק ממש לא טוב של אבודים לפני הפסקה ארוכה, מעצבנים! סרט טוב שראיתי השבוע: החשוד המיידי. למרות שלא חוכמה כי ראיתי אותו כבר פעם. סרט אדיר. שיר השבוע שלכם: Counting Crows - Holiday In Spain סתם התחלתי לשמוע אותו יותר Train - Hopeless (או שכתבתי כבר?) חחח לא יודע, לא שמעתי הרבה מוזיקה השבוע. דרך אגב, תשמעו Anna Begins של Counting Crows ותקראו את המילים שלו. מדהים. תמונה של מה שבא לכם: שמתי תמונה של כלום. זאת גם אמנות, לא?
 

steelwater

New member
שבת שלום!

משהו טוב שקרה השבוע: השבוע יומיות דווקא לא היה כזה נורא. הוא היה נחמד. סוף סוף סידרתי לעצמי את היום. אשכרה ישנתי בלילה והייתי ערה ביום חחח!. היה נחמד אם הרבה אנשים בצבא וגם אמרו לי שעשיתי עבדוה טובה. אכלתי אתמול פיצה חחח. ואחד הדברים הכי טובים, כמעט כל יום בצבא בארוחת צהריים הלכתי למועדון וראיתי פרק של סקראבס ביס חחח. משהו רע שקרה השבוע:באאאההה, אני כל המזן רבה עם אחותי. סרט טוב שראיתי השבוע:ראיתי המון סרטים! ויייי! איזה כיף. אמרתי לעצמי שהשבוע אני אראה כל יום או כמעט כל יום סרט וראיתי. הילדים של מחר - ראיתי בקולנוע. וואו! פשוט וואו! אנ כל המזן אומרת את זה על הסרט הזה חחח. זה פשוט סרט ממש טוב ואת חייבים לראות! הוא מזעזע. הצד שלו הצד שלה - איזה סרט מעולה!!! חשבתי שהוא יהיה גרוע או בסדר בל ממש הופתעתי לטובה. זה סרט ממש מדהים. סוריאנה - לא הבנתי כמעט כלום והוא היה משעמם וסתם כזה. מעבר ליער- איזה סרט חמודדדדדדדדדדדדדד!! וגם קצת מצחיק. אני מאוהבת לחלוטין בדמות של הסנאי ההיפרקטיבי! סטיב קארל הוא פשוט גאון והוא כל-כך מצחיק וכל-כך מוכשר! שיר השבוע שלכם: Jump, Little Children - Not today, Violent Dream, All those days are gone. חחח הם פשוט לא עוזבים אותי חחח! אני לא יכולה להפסיק להקשיב להם. ועדיין The Killers - When you were young המעולה והגאוני. תמונה של מה שבא לכם: החלב מהקליפ המעולה לשיר המעולה Blur - Coffee and tv. שבוע טוב לכולם!
 

®NuLy®

New member
../images/Emo205.gif

משהו טוב שקרה השבוע: 2 פרקים של סיינפלד במקום שיעור תנ"ך משהו רע שקרה השבוע: אבא שלי כועס עליי משו משו סרט טוב שראיתי השבוע: לא ראיתי X= שיר השבוע שלכם: כל השירים מOne X של Three Days Grace תמונה של מה שבא לכם:
 

Rollo n King

New member
../images/Emo207.gifוואו!!! יש פורום לסקראבס!

אני חשבתי שהסדרה לא מוכרת בארץ כי לא ראיתי אותה אי פעם משודרת בשום מקום! איזה כיף
מצטרף
 

steelwater

New member
ברוך הבא!

אז איפה ראית אותה שהכרת אותה? וכן, יש פורום לסקראבס! והסדרה מאד אהובה בארץ! לפחות ככה אני רוצה לחשוב חחח. היא משודרת ביס בימים א'-ה' בערב בסביבות 19:50 ובשידור חוזר יום אחרי בצהריים בסביבות 12:30. כל העונות משודרות! וכרגע הם בעונה הראשונה. זה בערוץ yes stars. גם העונה החמישית משודרת באותו ארץ פעם בשבוע. בסטאר וורלד גם יש פרקים. נעים להכיר אותך ושהצטרפת! ספר לנו על עצמך.
 

Rollo n King

New member
../images/Emo13.gif תודה רבה

אני אלעד, בן 16. אני רואה את הסדרה באתר tweekerville.com
 

steelwater

New member
תודה על האתר

ואיך גילית אותה? יש לך יס? גם אם אין לך אתה יכול לראות בסטאר וורלד לפעמים.
 
למעלה