3 מיוחדים שמחפשים בתים אוהבים

חתולית28

New member
../images/Emo214.gif3 מיוחדים שמחפשים בתים אוהבים../images/Emo214.gif

סיפור ראשון-מסכני-חתול ושתי רגליים לא זוכר כל כך למה אני יכול ללכת רק על הרגליים הקדמיות שלי. אולי היתה לי תאונה ?אולי חליתי במחלה נוראה? אני רק בן שלושה חודשים,אולי ארבעה ואני נורא רוצה בית. אורלי נעמה מראשון אוהבת חיות מצאה אותי גורר את חלק הגוף האחורי ליד פח הזבל והזדעזעה עמוקות. בצדק! נוסף לכך עין אחת שלי היתה במצב גרוע כל כך שגיא וטינה הווטרינרים,עקרו לי אותה ואני רואה רק בעין אחת. אבל, אני מקסים ומתוק ומגרגר בכל הזדמנות שמישהו מלטף אותי. אבל, אני לא יכול לחיות ברחוב, הרגליים האחוריות שלי לא רוצות ללכת, אז בבקשה אמצו אותי . לפרטים-054-8097860.
 

חתולית28

New member
../images/Emo7.gifמימי וסיפורה הכל כך עצוב../images/Emo7.gif

מימי היא חתולת רחוב אשר גילו לה מחלת כליות חריפה אשר אינה ניתנת לריפוי. מימי בערך בת 10 שנים וזקוקה בדחיפות לבית אשר יטפל בה. נמצאת כרגע אצלינו באומנה לזמן מוגבל (עקב צפיפות אוכלוסין של חתולים וכלבים בבית). אם לא ימצא לה בית מאמץ שיוכל לתת לה את כל תשומת הלב באהבה ובמתן טיפול רפואי(אוכל מיוחד)היא תחזור לרחוב ולפי דברי הוטרינר היא לא תשרוד אפילו חודש ברחוב. היא מחכה כל הזמן לפינוקים וליטופים, היא מאוד עדינה ומתלטפת...באמת שהיא חתולה מיוחדת ומדהימה באופיה. לפרטים-050-2101786-עופרה 054-8097860-טלי.
 

חתולית28

New member
../images/Emo99.gifסיפור שלישי ואחרון../images/Emo99.gif

אתם יודעים איפה מצאו אותי? מתחת למכסה מנוע של מכונית ישנה שעומדת בחנייה בראשון לציון. בכיתי כל כך הרבה שעות ואף אחד לא בא להציל אותי. היה חם ואני רציתי את אמא. הייתי רעב ובכיתי ובכיתי. עכשיו אני בטוח במשפחה אומנת,אבל הם נוסעים לחו"ל ואני צריך למצוא בית אמיתי ואוהב. זה קשה לי אני רק בן 10 ימים בערך. אז בבקשה תעזרו לי ואמצו אותי. אני שמנמנן,אוהב מאד מטרנה של גורי חתולים ואני גם אמיץ! לפרטים-054-8097860.
 
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

כל כך ריגשת אותי עם התמונות ועם איך שכתבת... הלוואי שיכולתי לעזור... הלוואי שתמצאי להם בתים חמים ואוהבים כמו שהם ראויים...
 

ToFLY

New member
הרגת אותי לגמרי../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

איך הוא מסתדר עם ארגז החול?? הוא יוכל לדעתך לטפס במדרגות?
 

חתולית28

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

בינתיים שמתי לו תבנית אלומיניום נמוכה והוא עושה בה ומסתדר יופי, הרגליים שלו לא משותקות לחלוטין, יש לו תחושה בהן ולעיתים הוא עומד לגמרי למספר שניות ואז שוב נשכב. לדעתי הוא יכול להסתדר עם מדרגות...כן הנה התמונה
לא תמונה משהו, אבל זה מה שהצלחתי לצלם אותו.
 

חתולית28

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

אין לו דלקת,בטח..הוא היה כבר כמה פעמים אצל הוטרינר(לביקורת על הרגל והעין).
 

ToFLY

New member
אני באמת נקרע לי הלב וכל כך רוצה לאמץ אותו

הבעיה שבעלת הבית כנראה לא תסכים לעוד חתול (יש לי 7 ). אני רוצה לעזור לך בפרסום של שלושתם, מה אני יכולה לעשות???
 

חתולית28

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif

הלוואי שתוכלי לאמץ אותו
...את תעשי מצווה(גם תעניקי לו בית חם וגם תשמחי אותי לשנה החדשה
)...את יכולה לפרסם בכל מקום שאת רק רוצה(במקום עבודה שלך,באימייל,בפייסבוק...בכל מקום אפשרי)....כל כך מגיע לו בית חם
 

tamroarn

New member
חתולית,אם יש אפשרות שמישהו ..

יביא אליי את הגורון בן 10 ימים,אשמח לטפל בו,ולמצוא לו בית. יהיה לו מעולה.
 

ToFLY

New member
חתולית הסתדרתם עם הסעה לגורון ל- tamroarn?

וד"א יש להם קבוצה בפייסבוק? אם לא אז תעלי עוד תמונות ואני אפתח להם
 
למעלה